- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλλυ Εσθονίας: Όλα όσα έγιναν στην τελευταία αναμέτρηση του WRC και οι αγώνες που ακολουθούν.
Ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20) έμεινε πολύ ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του το περασμένο τετραήμερο στο Ράλλυ Εσθονίας και παραδέχτηκε ότι ήλπιζε να διεκδικήσει ένα βάθρο στον αγώνα αυτό με έδρα το Tartu, αλλά το να ηγηθεί του ράλλυ την πρώτη κιόλας μέρα και να τελειώσει τον αγώνα με ένα τόσο καλό αποτέλεσμα ήταν κάτι περισσότερο από ό,τι θα μπορούσε να ελπίζει.
Ο οδηγός της Hyundai αποκάλυψε: «Ποτέ δεν έχω υπάρξει τόσο γρήγορος σε ράλλυ σαν αυτό. Είμαι πραγματικά ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να ηγηθούμε, και στη συνέχεια τουλάχιστον προσπαθήσαμε να κρατήσουμε την πίεση στον Kalle μέχρι το κλατάρισμα το πρωί του Σαββάτου». Τώρα θα πάει στον επόμενο αγώνα, τον γρηγορότερο ίσως στο ημερολόγιο, το Ράλλυ Φινλανδίας, με ανανεωμένη αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία.
«Αυτό που κάναμε εδώ στην Εσθονία είναι ένα πραγματικά καλό κίνητρο για μένα για την επόμενη εβδομάδα», είπε. «Έχουμε βρει αυτοπεποίθηση και καλές ρυθμίσεις για τα γρήγορα ράλι. Στο παρελθόν, η Φινλανδία δεν ήταν τόσο διασκεδαστική εκδήλωση για μένα και πάντα πάλευα να βρω κίνητρο όταν συμμετείχα εκεί. Την επόμενη εβδομάδα, έχω την αίσθηση ότι τα πράγματα θα είναι διαφορετικά».
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) από την άλλη, και ο συνοδηγός Jonne Halttunen ήταν απλά ασταμάτητοι καθώς τερμάτισα στην 1η θέση στον ίδιο αγώνα που φιλοξένησε την παρθενική τους νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA το 2021. Τότε, ο Rovanperä έγινε ο νεότερος οδηγός που κέρδισε ένα αγώνα ράλλυ WRC, σε ηλικία 21 ετών.
Ο πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanperä, άρπαξε το προβάδισμα το απόγευμα της Παρασκευής πριν ξεφύγει αβίαστα από τον Thierry Neuville για να κερδίσει με διαφορά 52,7 δευτ. Ήταν τέτοια η κυριαρχία του Φινλανδού, που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 13 συνεχόμενες Ειδικές Διαδρομές το Σάββατο και την Κυριακή.
Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing, Jari-Matti Latvala συνέκρινε τις επιδόσεις του Rovanperä με αυτές του εννιά φορές πρωταθλητή Sébastien Loeb όταν «πήρε» και τις 12 Ειδικές Διαδρομές του Rally de France το 2005.
«Για μένα ήταν σαν ο Kalle και ο Jonne να βρίσκονταν σε ένα flow zone», είπε ο Latvala. «Το να μπεις σε αυτή τη ζώνη είναι κάτι που έρχεται φυσικά όταν κάνεις τα πράγματα πολύ καλά. Και τότε, ξέρετε, απλά συμβαίνει - όλα φαίνονται εύκολα και δεν χρειάζεται να καταβάλλεις προσπάθεια. Αλλά πώς βρίσκεις αυτή τη ζώνη, αυτό είναι ένα ερωτηματικό. Το πώς το βρίσκει ο Kalle είναι κάτι που δεν μπορώ να απαντήσω, αλλά ήταν μια καταπληκτική, εκπληκτική συμμετοχή. Ήταν ένα παρόμοιο είδος κυριαρχίας με αυτό που έκανε ο Sébastien Loeb στην Κορσική το 2005. Θα έλεγα ότι αυτό ήταν το πιο δυνατό ράλλυ για αυτόν στο πρωτάθλημα», πρόσθεσε ο Latvala. «Αυτός είναι αυτός που αγαπά περισσότερο, είναι σαν ένα ράλλυ εντός έδρας για εκείνον».
Παραδόξως, ο Rovanperä περιέγραψε την προσέγγισή του ως «αρκετά απλή» και πρόσθεσε ότι «Την Παρασκευή υπήρχαν σίγουρα μέρη στα οποία ήμασταν στο όριο και πρέπει να πιέζεις πολύ συνέχεια όταν ξεκινάς πρώτος στο δρόμο», εξήγησε. «Το Σάββατο το πρωί συνέβη το ίδιο πράγμα - πιέσαμε λίγο. Μετά από αυτό βρήκαμε, ας πούμε, έναν αρκετά άνετο ρυθμό που μπορούσαμε να διατηρήσουμε συνεχώς χωρίς μεγάλους κινδύνους ή ρίσκα. Μετά από αυτό, ήταν πολύ απλό».
Τώρα ανυπομονούμε για τον εντός έδρας αγώνα της Toyota Gazoo Racing στη Φινλανδία σε δύο εβδομάδες, και ο Latvala και τα πληρώματά του ελπίζουν να κερδίσουν και εκεί.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.