- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ford Mustang Mach-E: Ηλεκτρικό SUV με αστραπιαίες επιδόσεις και συναρπαστική οδηγική εμπειρία
Ένα όχημα που ενσαρκώνει άριστα το πνεύμα της Mustang
Ford Mustang Mach-E: Τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό και το εξωτερικό της ηλεκτροκίνητης εκδοχής
Το να ξεκινάς να γράφεις για ένα αυτοκίνητο που ονομάζεται Mustang και να αρχίζεις με παράθεση αριθμών είναι οικεία - διαχρονικά οικεία- συνθήκη. Άλλωστε αυτό μας έμαθε η Mustang δεκαετίες πριν, όταν μπήκε στη ζωή μας, έτσι και συνεχίζει η ηλεκτροκίνητη εκδοχή της σήμερα!
Για να τα δούμε πριν προχωρήσουμε: Ισχύς έως 487 ίπποι, επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8’’, μέγιστη αυτονομία έως 600 χλμ και ταχεία φόρτιση 117 χλμ σε 10’.
Εξωτερικά, η Mustang Mach-E είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Mustang, διαθέτοντας πολλά από τα γνωστά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ καπό, η σχεδίαση των ώμων του αμαξώματος, οι επιθετικοί προβολείς και, το σήμα κατατεθέν, τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία.
Στο εσωτερικό, οι μηχανικοί και σχεδιαστές της Ford κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα όχημα το οποίο, εκτός του ότι ενσαρκώνει άριστα το πνεύμα της Mustang, μεγιστοποιεί ταυτόχρονα τον χώρο για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους. O χώρος αποσκευών εκτείνεται από τα 402 λίτρα και φθάνει τα 1.420 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα πεσμένα, ενώ συμπληρώνεται από έναν αποθηκευτικό χώρο στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, που δημιουργείται λόγω της απουσίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Προσφέροντας επιπλέον 81 λίτρα και διαθέτοντας σύστημα αποστράγγισης του νερού, ο συγκεκριμένος αποθηκευτικός χώρος είναι ιδανικός για τη μεταφορά βρεγμένου ή λασπωμένου σπορ εξοπλισμού – από ρούχα, ορειβατικά μποτάκια, μέχρι και αξεσουάρ παραλίας. Το εσωτερικό της Mustang Mach-E ενσαρκώνει ένα μίγμα κομψής και μοντέρνας σχεδίασης και έξυπνης λειτουργικότητας, και η προαιρετική πανοραμική οροφή με σταθερό κρύσταλλο έχει το δικό της μυστικό: την ειδική επίστρωση κρυστάλλου με υπέρυθρη προστασία, η οποία συμβάλλει ώστε το εσωτερικό να παραμένει πιο δροσερό το καλοκαίρι και πιο ζεστό τον χειμώνα. Ένα ακόμα σχεδιαστικό «τρικ» είναι η απουσία χερουλιών για το άνοιγμα των θυρών. Αντ’ αυτών υπάρχει ηλεκτρονικό μπουτόν και μικρή χειρολαβή!
Μία Mustang Mach-E για τον καθένα
Οι επιλογές απευθύνονται στις ανάγκες ή και επιθυμίες του καθενός, ωστόσο δεν υπάρχει περίπτωση να θέλεις να βρεις μία ηλεκτροκίνητη Μustang Mach-E στα μέτρα σου και να μην υπάρχει… Έτσι διαθέσιμες είναι οι παρακάτω εκδόσεις με τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά, ενώ όλες έχουν κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού.
Η πισωκίνητη Mustang Mach-E RWD σε εκδόσεις με τη μικρή και μεγάλη μπαταρία (standard-range 269 ίππων και extended-range 294 ίππων, αντίστοιχα) που μηδενίζουν το άγχος της αυτονομίας προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 610 χλμ. Ακολουθεί η τετρακίνητη Mustang Mach-E AWD (Extended-Range) που αποδίδει ισχύ 351 ίππων με τημεγαλύτερη μπαταρία extended-range, ροπή 580 Nm και αυτονομία μέχρι 540 χλμ. Τέλος, η υπερηχητική Mach-E GT που είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο με 487 ίππους και 860 Nm ροπή, extended range μπαταρία, τετρακίνηση, ενισχυμένα φρένα, τροχούς 20 ιντσών, προηγμένη ανάρτηση MagneRide και αυτονομία που φτάνει τα 500 χλμ. (WLTP) με μία πλήρη φόρτιση.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι με το Intelligent Range, το άγχος της αυτονομίας «αποτελεί παρελθόν», καθώς το σύστημα υπολογίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια την υπολειπόμενη αυτονομία με βάση το στιλ οδήγησης και την πρόγνωση του καιρού – το σύστημα είναι σε θέση να αξιοποιήσει ακόμα και τη συνδεσιμότητα μέσω cloud για να προβλέψει την κατανάλωση ενέργειας στη συνέχεια του ταξιδιού.
Η επαναφόρτιση της μπαταρίας γίνεται γρήγορα και απλά. Με επιτοίχιο φορτιστή Ford Connected Wallbox μπορεί να φορτίσει η μπαταρία της Mustang Mach-E από το 10 μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες. Η Mustang Mach-E προσφέρει επίσης τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (1 Pedal Drive) που βοηθά στην ανάκτηση περισσότερης κινητικής ενέργειας προς την μπαταρία για μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού είναι παρόντα, ενώ στη Mustang Mach-E η νέα γενιά του συστήματος SYNC μαθαίνει από το στιλ και τις συνήθειες του οδηγού και κάνει υποδείξεις προκειμένου ο τελευταίος να εξοικονομήσει χρόνο κατά τις μετακινήσεις του.
Η τιμή της βασικής έκδοσης, της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης Mustang Mach-E 269 ίππων είναι 55.780 ευρώ με την έκπτωση των 8.000 ευρώ μέσω της επιδότησης από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Διαθέσιμη για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων σε επιχειρήσεις με μηνιαίο μίσθωμα Ford Lease 529€ και σε ιδιώτες με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 0,9% (πλέον εισφοράς 0,6% του Ν. 128/1975), 4 χρόνια συντήρηση και 8 χρόνια εγγύηση Ford Protect ή 160.000 χλμ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.