- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Κροατίας: O Evans μπροστά με διαφορά
Ο Neuville χάνει την πρώτη θέση μετά από ατύχημα
Ράλλυ Κροατίας – 2η ημέρα: Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη του αγώνα
Στο ξεκίνημα της ημέρας ο Thierry Neuville (Hyundai i20) είχε ένα προβάδισμα σε σχέση με τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) 5,7 δευτερολέπτων, αλλά στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας κατάφερε να διπλασιάσει τη διαφορά μεταξύ τους στα 10,5 δευτερόλεπτα. Όμως, στην 3η Ε.Δ. του πρωινού σκέλους ο Βέλγος είχε ένα ατύχημα όταν έχασε τον έλεγχο του Hyundai i20 N σε μια δεξιά στροφή, χτύπησε πάνω σε ένα δέντρο και βγήκε εκτός αγώνα.
Ο Έβανς «κληρονόμησε» την πρώτη θέση ως αποτέλεσμα, αλλά δεν έχει την πολυτέλεια να χαλαρώσει καθότι ο 3ος στην κατάταξη Ott Tanak (Ford Puma), ο οποίος ανέβηκε στη 2η μετά την αποχώρηση του Neuville, βρισκόταν μόνο 12 δευτερόλεπτα πίσω του, αλλά δυστυχώς στις 2 τελευταίες Ε.Δ. της ημέρας ο Εσθονός αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα το οποίο του κόστισε αρκετό χρόνο και τελείωσε την ημέρα 25,4 δευτερόλεπτα πίσω.
Ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) ανέβηκε στην 3η θέση της γενικής, αν και ο Φινλανδός ήταν δυσαρεστημένος με τις πρωινές του επιδόσεις. Η έλλειψη πρόσφυσης επηρέασε την αυτοπεποίθησή του και έχασε έδαφος από τους δύο πρώτους, ολοκληρώνοντας το πρωινό σκέλος 22,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, και το τέλος της ημέρας 30 δευτερόλεπτα πίσω.
Ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris) ήταν πέμπτος αλλά τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες μετά από ακρόαση το βράδυ της Παρασκευής στη βάση του ράλι στο Ζάγκρεμπ.
Η απόφαση των αγωνοδίκων ανέφερε ότι ο Ogier και ο συνοδηγός Vincent Landais δεν είχαν δέσει σωστά τις ζώνες ασφαλείας τους ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε κίνηση μετά από αλλαγή ελαστικού στην 2η Ε.Δ., Stojdraga-Hartje 1. Ο Ogier εξήγησε ότι, αφού άλλαξε λάστιχο, έδεσε τις ζώνες ασφαλείας του και άρχισε να οδηγεί αργά μέχρι να τις σφίξει σωστά. Τότε είχε ζητήσει επιβεβαίωση από τον συνοδηγό Landais για το αν ήταν έτοιμος και αν μπορούσαν να ξεκινήσουν την οδήγηση.
Εξήγησε επίσης ότι αφού άρχισαν να οδηγούν πιο γρήγορα, οι ζώνες ασφαλείας δέθηκαν, αλλά παραδέχτηκε ότι προσπαθούσε να τοποθετήσει τη συσκευή FHR του μέχρι το τέλος της Ε.Δ. Πρόσθεσε ότι δεν γνώριζε ότι ο Landais δεν είχε τοποθετήσει τη συσκευή FHR του ούτε ότι είχε δέσει λανθασμένα τις ζώνες ασφαλείας, καθώς ο Landais είχε επιβεβαιώσει ότι ήταν έτοιμος να συνεχίσει. Ο Landais ζήτησε συγγνώμη για αυτό το σφάλμα. Η ποινή έριξε τον Ogier στην έβδομη θέση γενικής μετά τον Takamoto Katsuta και τον Pierre-Louis Loubet, αλλά μέχρι το τέλος της ημέρας είχε καταφέρει να ανέβει ξανά στην 4η θέση, σχεδόν 1 λεπτό πίσω από τον Lappi.
Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) βρισκόταν πάνω από ένα λεπτό πιο πίσω με το Puma του, αλλά δέχτηκε αυξανόμενη πίεση από τους οδηγούς της Toyota Sébastien Ogier, Takamoto Katsuta και Kalle Rovanperä - όλοι τους ήταν λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα πίσω. O Loubet βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 7η θέση, ο Katsuta (Toyota Yaris) στην 6η, και ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) στην 5η.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.