- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ραλλυ Κροατίας: Ηγείται ο Thierry Neuville
Ο Sebastien Ogier ταχύτερος στις 4 από τις 8 Ειδικές Διαδρομές
WRC Ράλλυ Κροατίας 2023: Προβάδισμα του Thierry Neuville την πρώτη μέρα του αγώνα.
Το πρωινό σκέλος της πρώτης μέρας του Ράλλυ Κροατίας είχε λίγο δράμα και μια μικρή ανατροπή. Έχοντας περάσει τον Thierry Neuville (Hyundai i20) κατά 2,6 δευτερόλεπτα στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) ο ηγέτης του πρωταθλήματος στη βαθμολογία Sébastien Ogier (Toyota Yaris) φαινόταν έτοιμος να πάρει ένα καλό προβάδισμα εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την καθαρή επιφάνεια του δρόμου που προσέφερε η πρώτη θέση εκκίνησης.
Όμως, ο Γάλλος χτύπησε σε μια λακκούβα στη 2η Ε.Δ., Stojdraga - Hartje, και σταμάτησε για να αλλάξει λάστιχο, το οποίο του κόστισε περίπου 1,5 λεπτό και βρέθηκε από την πρώτη στην 8η θέση. Ο ομόσταυλός του, Kalle Rovanperä, ο οποίος κέρδισε το Ράλλυ Κροατίας το 2022, αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα και έπεσε από την 4η στη 15η θέση χάνοντας σχεδόν 2,5 λεπτά.
Η απώλεια χρόνου του Ogier έβαλε τον Neuville στην κορυφή και, παρόλο που ένιωθε ότι το set-up του Hyundai i20 N παρεμπόδιζε την πρόοδο, ο Βέλγος ξεπέρασε τον 2ο στην κατάταξη Elfyn Evans (ToyotaYaris) σε όλες εκτός από μία Ε.Δ.
«Είναι δύσκολο», είπε ο Neuville. «Δοκιμάζουμε διάφορα set-up συνεχώς, αλλά δεν μπορώ να βρω το σωστό. Μοιάζει πολύ με το Μόντε Κάρλο όπου το σασί κινείται πολύ και κάνει το αυτοκίνητο πολύ νευρικό. Όταν είναι λίγο πιο γρήγορο, δυσκολεύομαι να ελέγξω το αυτοκίνητο».
Στο τέλος του πρωινού σκέλους ο Ott Tänak της M-Sport Ford με Ford Puma ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα μόλις 6,1 δευτερόλεπτα πιο πίσω από τον Neuville, παρόλο που αντιμετώπισε ένα πρόβλημα που σχετίζεται με το τιμόνι, το οποίο ξεκίνησε στη 1η Ε.Δ. Λίγα δευτερόλεπτα του κόστισε επίσης ένα μικρό «στολάρισμα» που είχε λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά την εκκίνηση το πρωί.
Το μεσημεριανό σκέλος υπήρξε σχετικά ήπιο, χωρίς εκπλήξεις. Τόσο ο Neuville όσο και ο Evans κράτησαν την 1η και 2η θέση αντίστοιχα όλη την ημέρα. Ο Tanak προς στιγμήν έχασε την 3η θέση στο βάθρο στην 6η Ε.Δ., αλλά στην αμέσως επόμενη την διεκδίκησε ξανά και στο τέλος της ημέρας είχε αφήσει τον Lappi 3,4 δευτερόλεπτα πίσω στην 4η θέση. Στην 5η θέση βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Ogier, στην 6η ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), στην 7η το δεύτερο Ford Pumaτου Pierre-Louis Loubet, και στην 8η ο Kalle Rovanpera.
Στην κατηγορία WRC2, ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) βρίσκεται στην 1η θέση, ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2) στη 2η, και ο Nicolas Ciamin (Volkswagen Polo GTIR5) στην 3η.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.