- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Κροατίας - Shakedown: Ένας αγώνας βαμμένος στα μαύρα
Ένας παράξενος και δύσκολος αγώνας λόγω του χαμού του Craig Breen
Ράλλυ Κροατίας: Όλα όσα έγιναν στον αγώνα, μετά τον χαμό του Craig Breen, οδηγού της Hyundai Motorsport
Σήμερα το πρωί, Πέμπτη 20 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε το δοκιμαστικό Shakedown του Ράλλυ Κροατίας. Αυτό το τριήμερο,το Ράλλυ Κροατίας θα είναι ένας παράξενος και δύσκολος αγώνας λόγω του χαμού του Craig Breen, οδηγού της Hyundai Motorsport, ο οποίος έχασε τη ζωή του πριν λίγες μέρες σε ένα τραγικό ατύχημα κατά τη διάρκεια των δοκιμών για τον αγώνα αυτό.
Η ατμόσφαιρα υπήρξε διαφορετική από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα, καθότι η στεναχώρια, η θλίψη αλλά ταυτόχρονα και ο σεβασμός για τον Craig, ήταν αισθητή ακόμα και στη χροιά της φωνής των σχολιαστών του promoter, wrc.com, αλλά και των οδηγών.Όλα τα πληρώματα ήταν ιδιαιτέρως συγκινημένα στη γραμμή τερματισμού του Shakedown, και ο ομόσταυλος του Craig Breen, Esapekka Lappi, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του όταν εξέφραζε πόσο δύσκολος θα είναι για αυτόν αυτός ο αγώνας.
Το αγωνιστικό Hyundaii20 του Craig Breen θα βρίσκεται καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα στο Service Park, και τα υπόλοιπα δύο i20 (του Thierry Neuville και του Esapekka Lappi) είναι βαμμένα με τα χρώματα της Ιρλανδικής σημαίας (ο Breen ήταν Ιρλανδός), όπως επίσης και διακοσμημένα με λόγια του ίδιου του Breenπρος τιμήν του.
H Hyundai αποφάσισε επίσης προς τιμήν του Breenνα μην επαναφέρει τον Sordoγια τον αγώνα αυτό, και να διαγωνιστεί μόνο με δύο αυτοκίνητα. Έτσι, η Toyota Gazoo Racing θα επιτρέψει μόνο στον SebastienOgier και στον KalleRovanperä να διεκδικήσουν βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών σε αυτόν τον αγώνα. O Evans, ωστόσο, θα μπορέσει να διεκδικήσει βαθμούς για το πρωτάθλημα οδηγών μαζί με τον Takamoto Katsuta, ο οποίος οδηγεί το τέταρτο Yaris.
Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο τρίτο και τελευταίο πέρασμα της διαδρομής Okić, 3,65 χιλιομέτρων, κοντά στο Ζάγκρεμπ, θέτοντας τα θεμέλια για αυτό που ελπίζει ότι θα είναι μια επαναλαμβανόμενη νίκη στο πρώτο ράλλυ καθαρής ασφάλτου του φετινού πρωταθλήματος.
«Θα είναι πολύ δύσκολο», είπε ο Rovanpera, «Νομίζω ότι το πιο σημαντικό είναι ότι όλοι είναι εδώ για να οδηγήσουν για τον Craig. Αυτός είναι ο στόχος για το Σαββατοκύριακο».
Ο Ott Tänak (FordPuma) έκανε τον 2ο ταχύτερο χρόνο, και ο SebastienOgier (ToyotaYaris) τον 3ο. Ο ElfynEvans (ToyotaYaris) ξεκινά τη διοργάνωση στο πίσω μέρος, αφού το Yaris του αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια τουShakedown και «σύρθηκε» μέχρι τον τερματισμό με περιορισμένη ισχύ όπου σταμάτησε το αυτοκίνητο για να αποτρέψει περαιτέρω ζημιές.
Ο επικεφαλής ομάδας της Toyota, Jari-Matti Latvala, είπε: «Ως ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Ogierθα είναι πρώτος στο δρόμο και αυτό είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης. Ο Rovanperaείχε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του πέρυσι στην Κροατία, δείχνοντας πόσο καλός είναι όταν οι συνθήκες δυσκολεύουν. Γνωρίζουμε ότι το Ράλι Κροατίας μπορεί να είναι μια πολύ απαιτητική διοργάνωση. Πέρυσι οι συνθήκες ήταν εξαιρετικά δύσκολες, αλλά το Ράλλυ Κροατίας ήταν για εμάς πολύ καλό τα δύο προηγούμενα χρόνια και μαζί με τους οδηγούς μας, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να έχουμε ένα ακόμη επιτυχημένο τριήμερο».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.