- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 – Ανταπόκριση: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ και πάλι μπροστά… χωρίς καμία έκπληξη
Η μοίρα του αγώνα φαίνεται πια να είναι ξεκάθαρη
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό - Η κατάταξη του αγώνα
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ έδειξε τις προθέσεις του με το καλημέρα, ή μάλλον, αν θέλετε καλύτερα, με το καληνύχτα, γιατί μετά τις δύο πρώτες νυχτερινές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο 2023, προηγείται καθαρά στην κατάταξη. Βέβαια το πιο ενδιαφέρον δεν είναι ότι προηγείται στην κατάταξη, γιατί αυτό δεν αποτελεί καμία έκπληξη, μια και σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες είναι ο πολυνίκης του αγώνα. Με δεδομένες δε τις γνώσεις του γι’ αυτό του είδους τις ειδικές διαδρομές, είναι ξεκάθαρο ότι αυτό αποτελεί και ένα μήνυμα στους υπόλοιπους αγωνιζόμενους.
Από εκεί και μετά οι πιθανοί του διώκτες, ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera, δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του. Οι δε επόμενοι πιθανοί μνηστήρες της πρώτης θέσης, δηλαδή ο Βέλγος Thierry Neuville με το Hyundai i 20 και ο Εσθονός Ott Tanak με το Ford Puma, είχαν μικροπροβλήματα (o Tanak δήλωσε μετά το τέλος της πρώτης Ε.Δ. ότι είχε θέματα στο κιβώτιο ταχυτήτων και δεν μπορούσε καν να βάλει 5η ταχύτητα) ή αδυναμία να παρακολουθήσουν τον ρυθμό (ο Neuville έπεσε σε ένα μικρό χαντάκι και έχασε τουλάχιστον 6-7 δευτερόλεπτα). Ο Kalle Rovanpera ήταν για τα δεδομένα του αργός, έχοντας εμμέσως πλην σαφώς δηλώσει ότι αυτός δεν είναι ο αγώνας του. Τέλος, η πρώτη εμφάνιση του Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) στο Ράλλυ Μόντε-Κάρλο έχει υπάρξει, ως τώρα, μέτρια προς αξιοπρεπή, έχει ωστόσο αρκετά να αποδείξει, δεδομένου ότι είναι η πρώτη χρονιά που θα λάβει μέρος σε όλους τους αγώνες της χρονιάς.
Να σημειώσουμε εδώ ότι αρκετοί αγωνιζόμενοι επέλεξαν στο βραδινό σκέλος των δύο ειδικών διαδρομών να μην πιέσουν φοβούμενοι πιθανά βγαλσίματα, λόγω κάποιου πάγου που θα μπορούσαν να συναντήσουν τη νύχτα στις πιο υψομετρικά μεγάλες περιοχές που πέρναγε ο αγώνας. Βέβαια τίποτα απο αυτά εντέλει δεν επαληθεύτηκε. Οι Ε.Δ. ήταν στεγνές και είχαν μόνο ελαχιστότατα κομμάτια με μαύρο πάγο, το γνωστό εφιάλτη των αγωνιζόμενων στο Μόντε-Κάρλο, το επονομαζόμενο στην αγωνιστική διάλεκτο black ice.
Σήμερα το πρωί τα πληρώματα ξεκίνησαν με την εξής κατάταξη: 1ος Sebastien Ogier (Toyota Yaris), 2ος Elfyn Evans (Toyota Yaris) με 6 δευτερόλεπτα διαφορά, και 3ος Ott Tanak (Ford Puma) 15,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Μετά το πρώτο σκέλος της 2ης ημέρας αγώνα ο Ogier αύξησε τρομακτικά τη διαφορά του από τους υπολοίπους, αφήνοντας τον 2ο πια στην κατάταξη Thierry Neuville 32,7 δευτερόλεπτα πίσω, και τον 3ο στην κατάταξη Kalle Rovanpera 34,5 δευτερόλεπτα. Ο Elfyn Evans δυστυχώς είχε ένα κλατάρισμα στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους και έχασε πολύ χρόνο.
Η μοίρα του αγώνα φαίνεται πια να είναι ξεκάθαρη… Εκτός απροόπτου βέβαια …
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.