- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλι Βελγίου: Ο Thierry Neuville είναι μπροστά
Ο Kalle Rovanpera εκτός αγώνα μετά από το πρώτο του λάθος φέτος
Ράλι Βελγίου - Τι έγινε στην πρώτη μέρα - Προηγείται ο Thierry Neuville
Μετά το τέλος της πρώτης Ειδικής Διαδρομής (Ε.Δ.) σήμερα, ο Kalle Ronvapera (Toyota Yaris) βρισκόταν στην πρώτη θέση με 2,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ουαλό Elfyn Evans (Toyota Yaris). Όμως στην 2η Ε.Δ. όλα άλλαξαν όταν ο Rovanpera, για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα, έκανε ένα λάθος: πήρε λίγο ανοιχτά μια αριστερή στροφή, «βρήκε» ο μπροστινός δεξί τροχός σε ένα μικρό χαντάκι, το Yaris του απογειώθηκε και τούμπαρε 3 φορές. Το πλήρωμα ήταν εντάξει, το αυτοκίνητο όμως διαλύθηκε σε σημείο που ακόμα δεν γνωρίζουν εάν το roll cage είναι εντάξει και αν θα μπορέσει να επισκευαστεί για να αγωνιστεί ξανά αύριο.
Την ευκαιρία αυτή άρπαξαν από εκείνη τη στιγμή οι Elfyn Evans, Thierry Neuville (Hyundai i20), και Ott Tanak (Hyundai i20), και για την υπόλοιπη ημέρα πάλεψαν μεταξύ τους για την πρώτη θέση. Μέχρι και την 6η Ε.Δ. της ημέρας ο Evans ήταν μπροστά με πολύ μικρές όμως χρονικές διαφορές. Μετά το τέλος του πρωινού σκέλους, η διαφορά του από τον 2ο στην κατάταξη Tanak ήταν μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, και από τον 3ο Neuville 8,8.
Στο μεσημεριανό όμως σκέλος ο Neuville ξεκίνησε να ροκανίζει σιγά σιγά τον χρόνο, μέχρι που στην 7η Ε.Δ. πέρασε μπροστά και βγήκε στην 1η θέση με 0,6 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Tanak και 0,7 από τον Evans. Στην 8η και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας ο Evans έλαβε μια ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή έφτασε με 1 λεπτό καθυστέρηση στο Time Control, παραμένοντας στην 3η θέση και αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Neuville στα 13,7 δευτερόλεπτα.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris), στην 5η και στην 6η τα δύο Ford Puma των Craig Breen και Gus Greensmith αντίστοιχα, στην 7η ο Oliver Solberg (Hyundai i20), και στην 8η ο Adrien Fourmaux (Ford Puma). Τέλος, ο Takamoto Katsuta βρίσκεται 5 λεπτά πίσω, εκτός πρώτης δεκάδας, στην 11η θέση καθότι αντιμετώπισε προβλήματα μετάδοσης με το Yaris του.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.