- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλι Εσθονίας: Ημέρα 1η
Το δοκιμαστικό Shakedown, η πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) και οι «βρεγμένες συνθήκες»
Ράλι Εσθονίας: Τι έγινε την πρώτη ημέρα - Το δοκιμαστικό Shakedown, η πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) και οι καιρικές συνθήκες που δυσκολεύουν τον αγώνα.
Χθες, Πέμπτη 14 Ιουλίου, ξεκίνησε το Ράλι Εσθονίας με το δοκιμαστικό Shakedown το πρωί και την πρώτη Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) το απόγευμα, η οποία ήταν Σούπερ Ε.Δ. Στο Shakedown γρηγορότερο χρόνο έκανε ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris) ο οποίος επανέρχεται πρώτη φορά μετά το Ράλι Σαρδηνίας φέτος, και πέρυσι ήταν εκτός του WRC οπότε δεν διαγωνίστηκε στο Ράλι Εσθονίας. Ο Lappi είπε «Είναι δύσκολο να ξέρεις τι να περιμένεις - δεν έχω κάνει ποτέ αυτό το ράλι σε "βρεγμένες συνθήκες", αλλά πιστεύω ότι θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις. Πρέπει να δούμε πώς είναι οι συνθήκες και το feeling στο αυτοκίνητο.»
Οι "βρεγμένες συνθήκες" στις οποίες αναφέρεται έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι για πρώτη φορά σε αυτό το γρήγορο, χωμάτινο ράλι αναμένεται βροχή για όλες τις ημέρες του αγώνα, όπως είχαν και το πρωί στο Shakedown, και τα περισσότερα πληρώματα είναι λίγο προβληματισμένα για το πόσο οι διαφορετικές αυτές συνθήκες (υγρασία και λάσπη) θα δυσκολέψουν τον αγώνα.
Ο πρώτος, αυτή τη στιγμή, στην κατάταξη οδηγών Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) δήλωσε πως «ο καιρός θα κάνει τα πράγματα ενδιαφέροντα. Δεν έχω αγωνιστεί ξανά εδώ σε υγρές συνθήκες, οπότε δεν ξέρω με βεβαιότητα πως θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο σε αυτό το έδαφος, αλλά νομίζω ότι είναι καλό εδώ να είσαι από τους πρώτους στο δρόμο γιατί μετά θα χειροτερέψει. Θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις όπως θα αλλάζει η πρόσφυση, οπότε ένας σταθερός ρυθμός θα είναι αποτελεσματικός στο τέλος. Πρέπει να κάνουμε υπομονή».
Στην Σούπερ Ε.Δ. το απόγευμα γρηγορότερο χρόνο έκανε ο Craig Breen (Ford Puma), ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πίσω του τερμάτισε ο Rovanpera, και ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πίσω από τον Rovanpera τερμάτισε ο Elyfn Evans (Toyota Yaris). Ο ντόπιος ήρωας Ott Tänak (Hyundai i20) τερμάτισε στην 5η θέση, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Breen, και δύο κλάσματα του δευτερολέπτου πίσω από τον 4ο στην κατάταξη Thierry Neuville (Hyundai i20).
Άτυχος, και ίσως λίγο «αδέξιος», υπήρξε ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) ο οποίος τούμπαρε στο Shakedown (στο 4ο πέρασμα) και κατέστρεψε το Yaris του, το οποίο η ομάδα πάλεψε να επισκευάσει πριν την εκκίνηση της 1ης Ε.Δ, κάτι το οποίο κατάφερε και ο Katsuta τερμάτισε 7ος μετά τον Lappi.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.