- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ράλι Μόντε Κάρλο: Ανταπόκριση - Τι συνέβη τη 2η μέρα
Το κακό highlight της ημέρας ήταν η άσχημη έξοδος του Adrien Fouramux με Ford Puma – το πρώτο σοβαρό ατύχημα στην υβριδική εποχή
Ράλι Μόντε Κάρλο: Όλα όσα συνέβησαν τη δεύτερη μέρα που τα πληρώματα έπρεπε να διανύσουν τις ειδικές διαδρομές χωρίς service.
Τα 97,86 αγωνιστικά χιλιόμετρα της Παρασκευής χωρίστηκαν σε δύο σκέλη από 3 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) το καθένα: Roure/Beuil (18,33km), Guillaumes/Péone/Valberg (13,49km) και Val-de-Charlagne/Entrevaux (17/11km). Δεν υπήρχε το παραδοσιακό μεσημεριανό service για τα πληρώματα, τα οποία είχαν απλώς μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών και ένα μικρό διάλλειμα.
Οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe, με Hyundai i20 Ν Rally1, ανέβηκαν δύο θέσεις στην κατάταξη. Ωστόσο, οι Βέλγοι εξακολουθούσαν να μην έχουν εμπιστοσύνη στο ολοκαίνουργιο υβριδικό αυτοκίνητό τους, κάτι το οποίο ήταν ένα σχόλιο που ακούστηκε πολλές φορές στον τερματισμό των Ε.Δ. Gus Greensmith, Kalle Rovanpera, Ogier, Loeb και άλλοι δήλωσαν πως σε κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα το υβριδικό σύστημα δεν λειτουργούσε, ή ότι δεν μπορούσαν να το εκμεταλλευτούν όπως έπρεπε.
Ο Ott Tänak και ο Martin Järveoja απήλαυσαν μια πιο θετική μέρα τελειώνοντας την Παρασκευή στην πέμπτη θέση, 8,9 δευτερόλεπτα πίσω από τους συμπαίκτες τους. Στο τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport, ο Oliver Solberg και ο Elliott Edmondson υπέστησαν πρόβλημα στο πρωινό σκέλος, με τον καπνό να μπαίνει στο πιλοτήριο, αλλά το πλήρωμα επέμεινε και τελείωσε και την Ε.Δ. και την υπόλοιπη ημέρα με ασφάλεια.
Το κακό highlight της ημέρας ήταν η άσχημη έξοδος του Adrien Fouramux με Ford Puma – το πρώτο σοβαρό ατύχημα στην υβριδική εποχή. Μπήκε με πολλά χιλιόμετρα σε μια ανοιχτή αριστερή στροφή, έχασε τον έλεγχο και το αυτοκίνητο βρήκε στο ανάχωμα και εκσφενδονίστηκε πάνω από τις μπαριέρες για να βρεθεί στο χάος, διαλυμένο. Το πλήρωμα ήταν εντάξει, ωστόσο ένα βίντεο που αναρτήθηκε από θεατή λίγη ώρα μετά δείχνει έναν Fourmaux απαρηγόρητο.
Ο Loeb, ο οποίος ηγείται του αγώνα, τερμάτισε πρώτος στις 4 από τις Ε.Δ., και προς μεγάλη έκπληξη όλων, ο Gus Greensmith πέτυχε χθες την πρώτη του νίκη σε Ε.Δ. στην καριέρα του, με όλο τον συναγωνισμό παρόντα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.