Ξεκίνησε το 70ό Ράλλυ Φινλανδίας
Ο Craig Breen παίρνει τα ηνία και ηγείται του ράλι μετά το τέλος της πρώτης ημέρας
Πρώτη μέρα του θρυλικού Ράλλυ Φινλανδίας και ξεχώρισε ο Ιρλανδός Craig Breen (1ος), με Hyundai i20
Παρασκευή 1η Οκτώβρη, ήταν η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Φινλανδίας, το οποίο διεξάγεται μετά από πολλά χρόνια έξω από την παραδοσιακή καλοκαιρινή του περίοδο, και η διαφορά αυτή μεταξύ Αυγούστου και Οκτώβρη ήταν εμφανής όχι μόνο στο τοπίο, το οποίο είναι ξεκάθαρα φθινοπωρινό, αλλά στη θερμοκρασία, η οποία είναι σημαντικά χαμηλότερη, και στο χώμα το οποίο δεν είναι τόσο στεγνό λόγω βροχής και υγρασίας. Το τελευταίο αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη του αγώνα σήμερα καθότι αρκετά πληρώματα είπαν πως η πρόσφυση είναι πολύ διαφορετική λόγω καιρικών συνθηκών.
Σήμερα ήταν και τα γενέθλια του Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ο οποίος έγινε 21 ετών. Αν και οι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) αυτές του είναι πολύ οικείες, ο Rovanpera δεν τα πήγε πολύ καλά σήμερα, και μετά την 3η Ε.Δ. της ημέρας δήλωσε πως ενώ κάνει ότι μπορεί, και παίρνει ρίσκα, δεν μπορεί να πιέσει περισσότερο και νιώθει ότι το αυτοκίνητο δεν είναι σταθερό. Στο απογευματινό σκέλος του αγώνα μόνο κατάφερε να τερματίσει 2ος σε 2 Ε.Δ. Σε αυτόν τον αγώνα είδαμε και την επιστροφή του Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, ο οποίος τρέχει με καινούργιο συνοδηγό, τον Aaron Johnston, και ο οποίος θεωρεί το Ράλι Φινλανδίας τον «ντόπιο» του αγώνα, καθότι μένει εκεί και αρκετά χρόνια. Ο Katsuta ξεκίνησε πάρα πολύ καλά αλλά στη 2η Ε.Δ. έχασε τον έλεγχο, έκανε μια στροφή 360 μοιρών και ευτυχώς συνέχισε, προς μεγάλη μας έκπληξη χωρίς να φύγει εκτός δρόμου ή να χτυπήσει κάτι, αλλά δυστυχώς έχασε πολύτιμο χρόνο και είναι τώρα 8ος στην κατάταξη.
Τις καλύτερες επιδόσεις σήμερα είχαν ο Ιρλανδός Craig Breen (1ος), με Hyundai i20, ο οποίος με ενθουσιασμό είπε πόσο χαρούμενος είναι και πόσο συναρπαστικός είναι αυτός ο αγώνας λόγω ταχύτητας, και ο Ott Tanak (2ος), επίσης με Hyundai i20, ο οποίος είναι ολοένα και πιο χαμογελαστός, κάτι στο οποίο δεν μας έχει συνηθίσει. Σε καλή φόρμα φαίνεται επίσης να είναι και ο Elfyn Evans (3ος), με Toyota Yaris, ο οποίος προφανώς παλεύει όσο μπορεί να μαζέψει πόντους, έχοντας τώρα μπει στην τελευταία ευθεία του πρωταθλήματος.
Εκτενώς σχολιάστηκε το γεγονός σήμερα ότι αυτός είναι ο τελευταίος χωμάτινος αγώνας με αυτά τα αυτοκίνητα διότι από το 2022 στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι τα αυτοκίνητα θα είναι υβριδικά. Ο πρώτος αγώνας που θα το δούμε αυτό θα είναι στο θρυλικό Ράλι Μόντε-Κάρλο στα τέλη Ιανουαρίου.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.