Η Toyota σημείωσε την 4η συνεχόμενη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans
Τελείωσε το σερί της ατυχίας της στο Le Mans
Το Toyota GR010 Hybrid Hypercar με οδηγούς τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez πήρε την πρώτη του νίκη στον θρυλικό αγώνα 24 ωρών.
Ο τέταρτος γύρος της FIA WEC, οι 24 ώρες του Le Mans, είδε την Toyota Gazoo Racing να κερδίζει την πρώτη και τη δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη στην κατηγορία Hypercar, αυξάνοντας το προβάδισμα της ομάδας στην κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με δύο γύρους να απομένουν.
Το Toyota GR010 Hybrid Hypercar με οδηγούς τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez τελείωσαν το σερί της ατυχίας τους στο Le Mans για να πάρουν την πρώτη τους νίκη στον θρυλικό αγώνα 24 ωρών, στον οποίο φέτος επέστρεψε περιορισμένος αριθμός θεατών.
Το Hypercar τελείωσε τελικά δύο γύρους μπροστά από την αδελφό αυτοκίνητο της Toyota με τους Brendon Hartley, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi να μοιράζονται το τιμόνι. Η νίκη του μονοθεσίου με το Νο 7 σηματοδοτεί τη δεύτερη φορά που ένας Αργεντινός (Jose Maria Lopez) κερδίζει το Le Mans και είναι η έβδομη συνεχόμενη νίκη της ομάδας στο πρωτάθλημα WEC (World Endurance Championship).
Παρά το αποτέλεσμα toy 1-2 της Toyota, η εξέλιξη του αγώνα δεν ήταν απλή υπόθεση για την ιαπωνική ομάδα. Πράγματι, ο πρώτος γύρος ήταν δραματικός για το μονοθέσιο Νο 8 μετά από επαφή με ένα αυτοκίνητο της Glickenhaus, ενώ και τα δύο Toyota έχασαν χρόνο με προβλήματα ανεφοδιασμού αργότερα στον αγώνα, αλλά η ομάδα αντιμετώπισε το πρόβλημα και τελικά πήρε τη νίκη.
Η γαλλική ομάδα Alpine Elf Matmut εξασφάλισε την τρίτη θέση στο βάθρο, με το Alpine A480 Gibson και οδηγούς οδηγό τους Andre Negrao, Nicolas Lapierre και Matthieu Vaxiviere τερματίζοντας τέσσερις γύρους πίσω από την Toyota που κέρδισε τον αγώνα.
Η πρωτοεμφανιζόμενη στο WEC, Glickenhaus Racing διεκδίκησε την τέταρτη και πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη με τα μονοθέσια Glickenhaus 007 Hypercars να φτάνουν στον τερματισμό σε μια προσπάθεια να πραγματοποιήσουν το παιδικό όνειρο του ιδιοκτήτη Jim Glickenhaus να αγωνιστεί στο Le Mans.
Στη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος Hypercar, η Toyota προηγείται τώρα της Alpine με 51 βαθμούς. Στην κατηγορία LMP2 νικήτρια αναδείχθηκε η Team WRT, ενώ στις κατηγορίες LMGTE και LMGTE Am η Ferrari μονοπώλησε τις νίκες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.