- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Άνετη νίκη για τον Evans στο Ράλι Πορτογαλίας
Η Hyundai προτίμησε τη σιγουριά των βαθμών της 2ης θέσης με τον Sordo
Ράλι Πορτογαλίας: Τι έγινε την τελευταία μέρα του αγώνα, ποιοι αναδείχθηκαν νικητές στην κάθε κατηγορία
Από την πρώτη κιόλας Ε.Δ. της ημέρας έγινε ξεκάθαρο ότι η στρατηγική της Hyundai Motorsport για την τελευταία μέρα του αγώνα, μετά τα συμβάντα της Παρασκευής και του Σαββάτου όπου βγήκαν εκτός ο Neuville και ο Tanak αντίστοιχα με το ίδιο πρόβλημα στην ανάρτηση, ήταν να μην πιέσει ο Ισπανός Sordo για τη νίκη, αλλά να μείνει σταθερός στη 2η θέση για να εξασφαλίσει τουλάχιστον κάποιους πόντους για την ομάδα του.
Ενώ λοιπόν πριν την εκκίνηση το πρωί χώριζαν μόνο 10 δευτερόλεπτα τον Evans και τον Sordo, σε μία μόνο Ε.Δ. 9.18 χιλιομέτρων, ο Evans πρόσθεσε με άνεση άλλα 10 δευτερόλεπτα μεταξύ τους. Το μόνο καλό για τον Sordo ήταν ότι στην 3η θέση ο Ogier ήταν πάνω από ένα λεπτό πίσω, οπότε δεν είχε την πίεση να πάει πιο γρήγορα και να ρισκάρει. Αν και οι 4 Ε.Δ. της Κυριακής, πριν την τελική Power Stage, ήταν μικρές χιλιομετρικά, ήταν όλες αρκετά τεχνικές με πολύ άνισο έδαφος και υπήρξαν μια πραγματική πρόκληση για όλα τα πληρώματα.
Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, είχε πολύ καλές επιδόσεις, αν και υπάρχει μια υποψία ότι οι εν μέρει οι τόσο καλοί του χρόνοι ήταν και το αποτέλεσμα της στρατηγικής των υπολοίπων να διατηρήσουν τα ελαστικά τους όσο μπορούν για την Power Stage. Έγινε μια γενικότερη σχετικά κακή επιλογή ελαστικών από τα περισσότερα πληρώματα αυτό το τριήμερο, καθότι εξοπλίστηκαν με περισσότερα σκληρά ελαστικά απ’ ό,τι μαλακά. Οι θερμοκρασίες όμως εντέλει ήταν χαμηλότερες απ’ ότι περίμεναν, και αρκετοί φτάσανε στην τελευταία μέρα του αγώνα να φοράνε φθαρμένη μαλακή γόμα, καθότι ήταν προτιμότερη από καινούργια σκληρή.
Σε αντίθεση με το Ράλι Κροατίας όπου την τελευταία μέρα του αγώνα παρακολουθούσαμε κάθε δευτερόλεπτο με κομμένη την ανάσα καθότι οι χρονικές διαφορές ήταν τόσο μικρές και ο ανταγωνισμός τόσο έντονος, εδώ περιμέναμε απλά να τελειώσει και να επιβεβαιωθεί η ξεκάθαρη νίκη του Evans.
Oι νικητές του Ράλι Πορτογαλίας ανά κατηγορία
Στην κορυφαία κατηγορία: 1η θέση ο Elfyn Evans με Toyota Yaris, στη 2η θέση Dani Sordo με Hyundai i20, και στην 3η θέση Sebastien Ogier με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία WRC2: 1η θέση ο Esapekka Lappi μεVolkswagen Polo GTI R5, στη 2η θέση ο Teemu Suninen με Ford Fiesta Rally2, και στην 3η θέση ο Mads Ostberg με Citroen C3 Rally2.
Στην κατηγορία WRC3: στην 1η θέση ο Kajetan Kajetanowicz με Skoda Fabia Rally2 evo, στη 2η θέση ο Yohan Rossel με Citroen C3 Rally2, και στην 3η θέση ο Chris Ingram με Skoda Fabia Rally2 evo.
Φωτογραφίες: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.