- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η Mercedes-Benz GLB 200 7G-DCT κλείνει το μάτι σε εξορμήσεις
Το μεσαίο SUV της Mercedes-Benz απευθύνεται στους αγοραστές που αναζητούσαν κάτι μεταξύ των GLA και της εμφανώς μεγαλύτερης GLC
Mercedes-Benz GLB 200 7G-DCT: Ένα ευέλικτο SUV και συνάμα ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο με δυναμικές αναλογίες και σχεδιασμό
Τι είναι
Το μεσαίο SUV της Mercedes-Benz, που απευθύνεται στους αγοραστές οι οποίοι αναζητούσαν κάτι μεταξύ των GLA και της εμφανώς μεγαλύτερης GLC.
H GLB είναι ένα ευέλικτο SUV και ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο, το οποίο κατόπιν αιτήματος είναι το πρώτο Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία που διατίθεται ως επτάθέσιο. Τα δύο καθίσματα στη σειρά τρία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άτομα ύψους έως 1,68 μέτρων.
Γνωριμία
Με δυναμικές αναλογίες και σχεδιασμό που παραπέμπει άμεσα σε εκτός δρόμου συνθήκες –αν και είναι αποκλειστικά δικίνητη– η νέα Mercedes-Benz GLB είναι ένα ευέλικτο SUV και συνάμα ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο.
Στο εσωτερικό η ποιότητα είναι πέραν κριτικής και για μία ακόμα φορά συναντάμε τον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων που προκύπτει από την ενιαία οπτικά επιφάνεια που δημιουργείται από τις οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του συστήματος infotainment MBUX με μέγιστη διαγώνιο τις 10,20 ίντσες.
Φυσικά, υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά, ενώ πλήρης είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.
Με όλα τα σύγχρονα τρέχοντα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης με συνεργατική υποστήριξη για τον οδηγό, το διαισθητικά λειτουργικό σύστημα ψυχαγωγίας MBUX και τον ολοκληρωμένο έλεγχο ευκολίας Energizing Comfort, το νέο μέλος της οικογένειας «G» έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός ακόμα συμπαγούς SUV από τη Mercedes-Benz.
Καθοριστικό ρόλο σε αυτό και η επιλογή των σχεδιαστών της Mercedes να χρησιμοποιήσουν μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω κάτι που πέρα από την οπτική δυναμική, δίνει επιπλέον πόντους στον off road χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Χώροι
Η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης κυμαίνεται από 560 έως 1755 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν (στοιχεία για το πενταθέσιο).
Προαιρετικά, η σειρά της δεύτερης θέσης μπορεί να ρυθμιστεί κατά μήκος και ως στάνταρ η κλίση της πλάτης των πίσω καθισμάτων ρυθμίζεται σε διάφορα στάδια. Αυτό επιτρέπει στο χώρο φόρτωσης να μεγεθύνεται έως και 179 λίτρα και να χρησιμοποιείται ευέλικτα.
Κινητήρας / Μετάδοση
Η Mercedes GLB 200 κινείται από το βενζινοκινητήρα 1.3 λίτρων, με τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων και αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm.
Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσα από το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων 7G-DCT.
Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,1’’ ενώ η τελική ταχύτητα που σημειώνει είναι 207 χλμ/ώρα.
Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης είναι 6,9 λίτρα/100 χλμ και η αντίστοιχη των ρύπων CO2 157 γρ/χλμ.
Τιμές
Η τιμή εκκίνησης της Mercedes GLB 200 7G-DCT αρχίζει από τις 41.430 ευρώ
Info
Πληροφορίες για την Mercedes-Benz GLB εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.