- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Αποστολή στην Ισπανία: Μα πώς άλλαξε έτσι η Toyota Corolla
Στη μαγευτική Μαγιόρκα, το ιστορικό μοντέλο επανασυστήθηκε!
Τι είναι: Tο 12ης γενιάς ιστορικό αυτοκίνητο της Toyota που είναι πλέον συνώνυμο της μάρκας. Το μοντέλο που αντικαθιστά το Auris και διατίθεται σε τρία αμαξώματα: Hatchback, Sedan και Touring Sports (station wagon). Ένα σύγχρονο δημιούργημα που δείχνει ότι όταν υπάρχει επιθυμία, μπορεί να αλλάξεις τα πάντα. Ακόμα και ξεπερνώντας τον εαυτό σου. Το αυτοκίνητο που ενόσω είναι εντελώς νέο, διατηρεί σύμφωνα με την Toyota, αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά της κληρονομιάς του: ποιότητα, ανθεκτικότητα, αξιοπιστία. Κατά την γνώμη μας, το πιο όμορφο Corolla που κατασκευάστηκε ποτέ!
Design-Tech
Η καθόλα νέα Corolla σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε επί Ευρωπαϊκού εδάφους, μια και η αγορά της Γηραιάς Ηπείρου αποτελεί σημείο σύγκρισης και αποδοχής των μοντέλων της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Βασίζεται και αυτή, ως σύγχρονο μοντέλο, στην πλατφόρμα «Toyota New Global Architecture», η οποία προσφέρει αυξημένη ακαμψία, που με την σειρά της παρέχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, περισσότερους χώρους και πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Εξωτερικά, τίποτα δεν θυμίζει τα προηγούμενα μοντέλα. Η νέα Corolla είναι πιο φαρδιά, πιο μεγάλη και πιο χαμηλή, πράγμα που σημαίνει ότι η σχεδίασή της συνολικά είναι πιο δυναμική και φυσικά πιο νεανική.
Στο εσωτερικό –σχεδιαστικά δανείζεται στοιχεία από το CHR- η ποιότητα είναι αδιαπραγμάτευτη και στο ταμπλό ξεχωρίζει στο κέντρο το frame που μπορεί να δεχθεί έγχρωμη οθόνη αφής έως 8’’, ενώ υπάρχει η δυνατότητα προαιρετικά οθόνης 7’’ στο καντράν των οργάνων και συστήματος Head Up Display 10'', η μεγαλύτερη στην κατηγορία. Φυσικά τα πάντα στον χώρο της συνδεσιμότητας είναι διαθέσιμα και στο άμεσο μέλλον θα είναι ακόμα πιο πλήρες.
Σε επίπεδο χώρων, οι επιβάτες απολαμβάνουν μεγάλης άνεσης, ειδικά στις εκδόσεις Sedan και Touring Sports, αρκετούς μικροχώρους στο εσωτερικό της καμπίνας και τα εξής λίτρα στα πορτπαγκάζ: 361 στο Hatchback, 471 στο Sedan και 598 στο Touring Sports.
Το βελτιωμένο Toyota Safety Sense 2 προσφέρει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποστήριξης του οδηγού και μεταξύ άλλων το εξελιγμένο Pre-Collision System, το επίσης εξελιγμένο Adaptive Cruise Control που συνεργάζεται άψογα με το νέο σύστημα Lane Trace Assist, που αναλαμβάνει να κρατήσει στον δρόμο το αυτοκίνητο όταν οι διαγραμμίσεις είναι ανεπαρκείς!
Φυσικά απαντώνται και όλα τα σύγχρονα συστήματα όπως Adaptive Automatic High Beam, eCall Emergency Call System, Simple Intelligent Park Assist with Automatic Braking (SIPA), Lane Departure Alert (LDA), Road Sign Assist (RSA) & Automatic High Beam (AHB), Blind Spot Monitor (BSM) με Rear Cross Traffic Alert (RCTA), κάμερα οπισθοπορείας, κ.ά.
Στον δρόμο
Η χρήση της πλατφόρμας TNGA, σε συνδυασμό με την μεγάλη στρεπτική ακαμψία και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, δίνει μία πολύ καλή ποιότητα κίνησης στην νέα Corolla. Ειδική στην έκδοση hatchback που οδηγήσαμε εκτενώς σε μικρό οδικό δίκτυο, μας άφησε άριστες εντυπώσεις. Κατανοώ ότι οι Ισπανικοί δρόμοι είναι οι κορυφαίοι στον κόσμο, αλλά πάντα σου δίνεται η ευκαιρία να καταλάβεις τι οδηγάς…
Τη νέα Corolla, στις διάφορες εκδόσεις της κινούν τέσσερα μηχανικά σύνολα. Ο turbo βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων με τους 114 ίππους, ο υβριδικός 1.8 των 122 ίππων, ο νέος 2-λιτρος επίσης υβριδικός των 180 ίππων και ο 1.600-άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 132 ίππων που τοποθετείται μόνο στο Sedan.
Τα σύνολα αυτά, ανάλογα και με την έκδοση, περνούν την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ή ενός αυτόματου διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT.
Τιμή
Η τιμή των νέων Toyota Corolla αρχίζει από τις 17.100 ευρώ για την έκδοση Sedan 1.6, από 17.430 ευρώ για την Hatchback 1.2, ενώ η υβριδική έκδοση Hatchback 1.8 Hybrid από 20.800 ευρώ.
Tips
Από το 1966 που πρωτοκυκλοφόρησε, η Corolla έχει πουλήσει πάνω από 45 εκατομ. αντίτυπα κάθε είδους αμαξώματος σε όλο τον κόσμο.
Είναι σήμερα το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία της αυτοκίνησης!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.