Αποστολή στην Ισπανία: Μα πώς άλλαξε έτσι η Toyota Corolla
Στη μαγευτική Μαγιόρκα, το ιστορικό μοντέλο επανασυστήθηκε!
Τι είναι: Tο 12ης γενιάς ιστορικό αυτοκίνητο της Toyota που είναι πλέον συνώνυμο της μάρκας. Το μοντέλο που αντικαθιστά το Auris και διατίθεται σε τρία αμαξώματα: Hatchback, Sedan και Touring Sports (station wagon). Ένα σύγχρονο δημιούργημα που δείχνει ότι όταν υπάρχει επιθυμία, μπορεί να αλλάξεις τα πάντα. Ακόμα και ξεπερνώντας τον εαυτό σου. Το αυτοκίνητο που ενόσω είναι εντελώς νέο, διατηρεί σύμφωνα με την Toyota, αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά της κληρονομιάς του: ποιότητα, ανθεκτικότητα, αξιοπιστία. Κατά την γνώμη μας, το πιο όμορφο Corolla που κατασκευάστηκε ποτέ!
Design-Tech
Η καθόλα νέα Corolla σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε επί Ευρωπαϊκού εδάφους, μια και η αγορά της Γηραιάς Ηπείρου αποτελεί σημείο σύγκρισης και αποδοχής των μοντέλων της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Βασίζεται και αυτή, ως σύγχρονο μοντέλο, στην πλατφόρμα «Toyota New Global Architecture», η οποία προσφέρει αυξημένη ακαμψία, που με την σειρά της παρέχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, περισσότερους χώρους και πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Εξωτερικά, τίποτα δεν θυμίζει τα προηγούμενα μοντέλα. Η νέα Corolla είναι πιο φαρδιά, πιο μεγάλη και πιο χαμηλή, πράγμα που σημαίνει ότι η σχεδίασή της συνολικά είναι πιο δυναμική και φυσικά πιο νεανική.
Στο εσωτερικό –σχεδιαστικά δανείζεται στοιχεία από το CHR- η ποιότητα είναι αδιαπραγμάτευτη και στο ταμπλό ξεχωρίζει στο κέντρο το frame που μπορεί να δεχθεί έγχρωμη οθόνη αφής έως 8’’, ενώ υπάρχει η δυνατότητα προαιρετικά οθόνης 7’’ στο καντράν των οργάνων και συστήματος Head Up Display 10'', η μεγαλύτερη στην κατηγορία. Φυσικά τα πάντα στον χώρο της συνδεσιμότητας είναι διαθέσιμα και στο άμεσο μέλλον θα είναι ακόμα πιο πλήρες.
Σε επίπεδο χώρων, οι επιβάτες απολαμβάνουν μεγάλης άνεσης, ειδικά στις εκδόσεις Sedan και Touring Sports, αρκετούς μικροχώρους στο εσωτερικό της καμπίνας και τα εξής λίτρα στα πορτπαγκάζ: 361 στο Hatchback, 471 στο Sedan και 598 στο Touring Sports.
Το βελτιωμένο Toyota Safety Sense 2 προσφέρει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποστήριξης του οδηγού και μεταξύ άλλων το εξελιγμένο Pre-Collision System, το επίσης εξελιγμένο Adaptive Cruise Control που συνεργάζεται άψογα με το νέο σύστημα Lane Trace Assist, που αναλαμβάνει να κρατήσει στον δρόμο το αυτοκίνητο όταν οι διαγραμμίσεις είναι ανεπαρκείς!
Φυσικά απαντώνται και όλα τα σύγχρονα συστήματα όπως Adaptive Automatic High Beam, eCall Emergency Call System, Simple Intelligent Park Assist with Automatic Braking (SIPA), Lane Departure Alert (LDA), Road Sign Assist (RSA) & Automatic High Beam (AHB), Blind Spot Monitor (BSM) με Rear Cross Traffic Alert (RCTA), κάμερα οπισθοπορείας, κ.ά.
Στον δρόμο
Η χρήση της πλατφόρμας TNGA, σε συνδυασμό με την μεγάλη στρεπτική ακαμψία και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, δίνει μία πολύ καλή ποιότητα κίνησης στην νέα Corolla. Ειδική στην έκδοση hatchback που οδηγήσαμε εκτενώς σε μικρό οδικό δίκτυο, μας άφησε άριστες εντυπώσεις. Κατανοώ ότι οι Ισπανικοί δρόμοι είναι οι κορυφαίοι στον κόσμο, αλλά πάντα σου δίνεται η ευκαιρία να καταλάβεις τι οδηγάς…
Τη νέα Corolla, στις διάφορες εκδόσεις της κινούν τέσσερα μηχανικά σύνολα. Ο turbo βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων με τους 114 ίππους, ο υβριδικός 1.8 των 122 ίππων, ο νέος 2-λιτρος επίσης υβριδικός των 180 ίππων και ο 1.600-άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 132 ίππων που τοποθετείται μόνο στο Sedan.
Τα σύνολα αυτά, ανάλογα και με την έκδοση, περνούν την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ή ενός αυτόματου διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT.
Τιμή
Η τιμή των νέων Toyota Corolla αρχίζει από τις 17.100 ευρώ για την έκδοση Sedan 1.6, από 17.430 ευρώ για την Hatchback 1.2, ενώ η υβριδική έκδοση Hatchback 1.8 Hybrid από 20.800 ευρώ.
Tips
Από το 1966 που πρωτοκυκλοφόρησε, η Corolla έχει πουλήσει πάνω από 45 εκατομ. αντίτυπα κάθε είδους αμαξώματος σε όλο τον κόσμο.
Είναι σήμερα το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία της αυτοκίνησης!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.