VW T-Roc: Compact διαστάσεις και πολλές επιλογές εξατομίκευσης
Ενδεικτικό του πόσο νεωτεριστική αύρα είναι για την ίδια τη μάρκα η εμφάνιση του T-Roc στην παγκόσμια αγορά, είναι το γεγονός του ότι εστιάζει στους νεωτερισμούς με τους οποίους το νέο της μοντέλο εισέρχεται στον στίβο της αγοράς
Η παρουσία του T-Roc στην παγκόσμια αγορά είχε τη λογική να καλύψει η Volkswagen το κενό που εντοπίζονταν στη δημοφιλή κατηγορία των SUV, κάτω από το μεγαλύτερο Tiguan, και με στόχο να κάνει ένα μεγάλο άλμα στις πωλήσεις. Τα μικρά SUV είναι η νέα τάση στο χώρο του αυτοκινήτου, και πλέον διαπιστώνεται ευρέως ότι τα επόμενα δέκα χρόνια ο όγκος των ετήσιων παγκόσμιων πωλήσεων των compact SUV θα ανέλθει από τα 6,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, σήμερα, στα περίπου 10,6 εκατομμύρια.
Με το T-Roc, λοιπόν, αρχικά μεγαλώνει η γκάμα των SUV της Volkswagen, με το μοντέλο να εντάσσεται στην κατηγορία των compact SUV. Επιπλέον, θα πρέπει να αναφέρουμε, αν όχι να αναλύσουμε, ότι το T-Roc, όπως η VW μας συστήνει το νέο μοντέλο της, είναι ένα crossover που συνδυάζει φαινομενικά αντιφατικά χαρακτηριστικά: επιδόσεις και άνεση, συναίσθημα και ορθολογισμό, lifestyle της πόλης και πολύπλευρη προσωπικότητα που πάει παντού. Αυτές οι διαφορετικές παράμετροι ενώνονται σε μια νέα αντίληψη – ένα σπορ αυτοκίνητο-εργαλείο, που ανήκει στην κατηγορία των compact SUV, με lifestyle χαρακτηριστικά, ιδιαίτερα πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και επιδόσεις για κάθε απαίτηση. Το νέο T-Roc έχει compact διαστάσεις, δυναμική σχεδίαση που συνδυάζεται με 11 εξωτερικούς χρωματισμούς, 4 χρώματα οροφής και ένα σύνολο 24 χρωματικών συνδυασμών. Παράλληλα, διατίθεται είτε με μπροστινή κίνηση είτε με τετρακίνηση, χωράει άνετα πέντε επιβάτες και έχει χώρο αποσκευών 445 λίτρων.
Η τετρακίνηση
Οι εκδόσεις 4Motion του T-Roc είναι εφοδιασμένες με ένα μόνιμο σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η ροπή κατανέμεται ανάμεσα σε μπροστά και πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη με βάση τις ανάγκες της κίνησης – η εστίαση βρίσκεται στην ανάγκη διατήρησης βέλτιστης πρόσφυσης, και ως εκ τούτου οδηγικής ασφάλειας, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου. Οι διαδρομές σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους δεν αποτελούν πρόβλημα για το T-Roc με την τετρακίνησή του και την απόσταση των 16,1 εκατοστών από το έδαφος.
Γνωριμία
Η Volkswagen συμπληρώνει τη σειρά των SUV –που απαρτίζεται από τα Touareg, Tiguan, Tiguan Allspace– με το T-Roc, ένα crossover μοντέλο που συνδυάζει την επιβλητικότητα ενός SUV με τον δυναμισμό ενός compact hatchback, με καινοτόμες γραμμές, οροφή σε στιλ κουπέ, αισθητά φαρδύτερο μπροστινό μέρος και απέριττες αναλογίες.
Είναι εφοδιασμένο με μία μεγάλη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού από τη στάνταρ κιόλας έκδοση, ενώ είναι διαθέσιμα προαιρετικά συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με κρυστάλλινη οθόνη και τη νέα γενιά του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων Active Info Display. Στα μηχανολογικά, έχουμε να διαλέξουμε από έξι υπετρτοφοδοτούμενους κινητήρες, βενζίνης TSI και diesel TDI με ισχύ από 115 ίππους ως 190 ίππους.
Οι κινητήρες των 190 ίππων μάλιστα συνδυάζονται με τετρακίνηση 4Motion και το γνωστό μας πλέον αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων ως στάνταρ.
Μπορεί εξωτερικά οι compact διαστάσεις να μη μαρτυρούν την εσωτερική ευρυχωρία, πλην όμως το T-Roc είναι τεράστιο εσωτερικά, με χαρακτηριστική άνεση για πέντε επιβάτες, ενώ έχει και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του, ήτοι 445 λίτρα.
Τέλος, το T-Roc Design pack (με δίχρωμο ντιζάιν ως στάνταρ) και το T-Roc Sport pack (δίχρωμο ντιζάιν ως προαιρετικό) επιτρέπουν εκτεταμένη εξατομίκευση ώστε ο ιδιοκτήτης να δημιουργήσει το αυτοκίνητό του όπως ακριβώς επιθυμεί.
Τιμές
Το νέο T-Roc προσφέρεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις με τιμές που αρχίζουν από €19.650 για τη βενζινοκίνητη έκδοση T-Roc 1.0 TSI 115PS Discover, και από €26.700 για την diesel έκδοση T-Roc 2.0 TDI 150PS Advance 4Motion που είναι και τετρακίνητη.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.