- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Renault Megane 1.5 dCi 110
Ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει και προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία οδήγησης
Τι είναι
Η πρόταση της Renault στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων.
Ένα σύγχρονο, πλήρες τεχνολογιών και εξοπλισμού αυτοκίνητο που υποστηρίζει με πειθώ, αρτιότητα, αλλά και σαφήνεια την υπόθεση family mobility.
Interior / Tech
Tο νέο Megane είναι ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό, αλλά και στιβαρό του σχεδιασμό που συνδυάζεται με ένα σύγχρονο πακέτο τεχνολογικών χαρακτηριστικών, τα οποία κανείς συναντά συνήθως σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας.
Το νέο Mégane προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία οδήγησης χάρη στο σύστημα R-Link2, το οποίο λειτουργεί ως το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω μιας κάθετα τοποθετημένες οθόνης 8,7 ιντσών. Παράλληλα μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του.
Με το μεταξόνιο να έχει φτάσει τα 2,67 μέτρα οι χώροι για τους επιβάτες έχουν αυξηθεί, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 384 λίτρα (διαθέσιμα με κανονική ρεζέρβα) αποτελώντας έναν από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας
Να σημειώσουμε ότι η έκδοση GT-Line έχει στοιχεία από την sport έκδοση GT, δανειζόμενη εξωτερικά και διακοσμητικά στοιχεία από αυτήν, σε επίπεδο αισθητικής, καθισμάτων και εξοπλισμού.
Σημαντικό βοήθημα στον οδηγό, η δυνατότητα επιλογής από τα πέντε προγράμματα οδήγησης, Neutral, Sport, Comfort, Perso και Eco, ενώ αυτό που θα σας αποζημιώσει είναι τα μπάκετ καθίσματα που σε προδιαθέτουν με το καλημέρα για την προσέγγιση των συμφώνων GT.
Κινείται / Στρίβει
Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε κατά την διάρκεια της δοκιμής μας κινούσε ο diesel κινητήρας Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, απόδοσης 110 ίππων και 260Nm ροπής από τις 1.750rpm., εκπομπές ρύπων CO2 95γρ/χλμ και μικτή κατανάλωση καυσίμου 3,7 λίτρα/100 χλμ.
Το συγκεκριμένο σύνολο κερδίζει την υπογραφή ECO2, χάρη και σε τεχνολογία που αναπτύχθηκε στη F1.
Το πλαίσιο και η ανάρτηση του νέου Mégane εξασφαλίζουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η οποία σε συνδυασμό με την αυξημένη ηχομόνωση της καμπίνας προσφέρει ξεκούραστα ταξίδια.
Η αίσθηση κρατήματος που σου δίνει η εντυπωσιακή πρόσφυση, αποτελεί σημείο αναφοράς στην οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου.
Κοστίζει
Η τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής μας Renault Megane 1.5 dCi 110hp GT-Line αρχίζει από τα 21.620 ευρώ, η «απλή» 1.5 dCi 110 Expression αρχίζει από τα 19.900 ευρώ, η τιμή της αρχικής έκδοσης βενζίνης 1.2 TCe 100hp Authentic από 16.390 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη της πετρελαιοκίνητης έκδοσης 1.5 dCi 90hp από 16.890 ευρώ.
Tips
Το Megane ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό του σχεδιασμό που συνδυάζεται με ένα σύγχρονο πακέτο τεχνολογικών χαρακτηριστικών, τα οποία κανείς συναντά συνήθως σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας.
Info
Πληροφορίες για το Renault Megane 1.5 dCi 110 εδώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.