Αυτοκινηση

Η αδρεναλίνη ζει!

Διαλέγουμε την «πίσω» όψη, αυτή που κρύβει τα «μεταλλικά στόματα» που ξερνάνε τα αμαρτωλά ντεσιμπέλ...

62222-137653.jpg
A.V. Team
ΤΕΥΧΟΣ 657
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ferrari 488 Pista: Κινητήρας V8 4.0 λίτρων, απόδοσης 720 ίππων και ροπή 770 Nm. 0-100 χλμ./ώρα σε 2.85’’
Ferrari 488 Pista: Κινητήρας V8 4.0 λίτρων, απόδοσης 720 ίππων και ροπή 770 Nm. 0-100 χλμ./ώρα σε 2.85’’

Μία εποπτική ματιά στις εκθέσεις αυτοκινήτου των προηγούμενων χρόνων, μας πείθει ότι σταδιακά το μέλλον προετοιμαζόταν εδώ και καιρό καιρό. Από τα «φτιάξε ό,τι να ’ναι, θα πουληθεί» της δεκαετίας του ’90, περάσαμε στα αυτοκίνητα που προέτασσαν την ασφάλεια στα χρόνια του millennium, για να βρεθούμε στη δεκαετία μας όπου τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται πλέον όχι από τις ιπποδυνάμεις και την ποιότητα κύλισης, όσο από το πόσο χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα έχουν και από τις δυνατότητες συνδεσιμότητας που διαθέτουν.
Pagani Huayra Roadster: Biturbo V12 κινητήρας απόδοσης με 754 ίππων. 0-100 χλμ./ώρα σε 2.9’’
Pagani Huayra Roadster: Biturbo V12 κινητήρας απόδοσης με 754 ίππων. 0-100 χλμ./ώρα σε 2.9’’

Και όλα αυτά, επειδή οι εταιρείες διαπιστώνουν ότι σε έναν κόσμο που ουσιαστικά ενεργεί μέσω σχέσης με ένα smartphone ή ένα tablet, δεν θα μπορούσαν να προσεγγίσουν αλλιώς τη νέα γενιά αγοραστών! 
Zenvo TSR-S: Κινητήρας 5.8 λίτρων των 1.177 ίππων. 0-100 χλμ./ώρα σε 2.8’’
Zenvo TSR-S: Κινητήρας 5.8 λίτρων των 1.177 ίππων. 0-100 χλμ./ώρα σε 2.8’’

Στη Γενεύη, εν έτει 2018
Όλος ο καλός ο κόσμος ήταν παρών. Αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας, για κάθε βαλάντιο, για τολμηρούς, για συντηρητικούς, για «περίεργους», για tech-freak, για γερά ή ισχνά πορτοφόλια, αλλά και για όλους όσοι αποδέχονται ότι η αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να είναι άμεσα συνδεδεμένη με το πόσους ρύπους παράγει και «διοχετεύει» στην ατμόσφαιρα.
Aston Martin Valkyrie: Κινητήρας Cosworth V12 6.5 λίτρων, απόδοσης 1.100 ίππων. Σε μόνο 25 –ήδη– πωληθέντα «αντίτυπα»
Aston Martin Valkyrie: Κινητήρας Cosworth V12 6.5 λίτρων, απόδοσης 1.100 ίππων. Σε μόνο 25 –ήδη– πωληθέντα «αντίτυπα»

Τι είδαμε στη Γενεύη; Πολλά εξωτικά supercars, που μας έκαναν να αναθαρρήσουμε και να σκεφτούμε ότι όσο υπάρχουν αυτά, δεν πρόκειται να «ποινικοποιηθεί» η οδηγική απόλαυση, πολλά, πάμπολλα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αυτοκίνητα που προέτασσαν τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, αλλά και απλά καθημερινά αυτοκίνητα «όπως ακριβώς τα γνωρίζουμε».
Fenyr SuperSport: Boxer κινητήρας 4.0 λίτρων με 910 ίππους. 0-100 χλμ./ώρα σε 2.7’’
Fenyr SuperSport: Boxer κινητήρας 4.0 λίτρων με 910 ίππους. 0-100 χλμ./ώρα σε 2.7’’

Η «ιερή» στιγμή
Είναι προφανές ότι, αν είναι να κρατήσω μία στιγμή από τις δύο press days, αυτή είναι της παρουσίασης της νέας Ferrari 488 Pista! Την ώρα που ο επικεφαλής marketing της scuderia, Enrico Galliera, μίλησε με πάθος για την πιο δυνατή Ferrari παραγωγής όλων των εποχών! Μάλιστα, για να δώσει στο κοινό ένα ηχητικό δώρο, έβαλε στα τεράστια ηχεία που βρίσκονταν στο περίπτερο της Ferrari να παίξουν τον ήχο του V8 κινητήρα που αποδίδει 720 ίππους. Ήταν η στιγμή που η οροφή της τεράστιας αίθουσας στη Γενεύη σείστηκε. «Όσο υπάρχει το cavallino rampante» σκέφτηκα, «θα υπάρχει και πάθος για την αυτοκίνηση»...
McLaren Senna: Biturbo κινητήρας 4.0 λίτρων με 800 ίππους
McLaren Senna: Biturbo κινητήρας 4.0 λίτρων με 800 ίππους, αφιερωμένο στον «θρύλο της F1»

Techrules Ren RS: Κινεζικό ηλεκτρικό supercar, με μπαταρία Lithium-Ion, 2 κινητήρες εμπρός και 4 πίσω, απόδοσης  960kW (1.305 PS). 0-100 σε 3’’
Techrules Ren RS: Κινεζικό ηλεκτρικό supercar, με μπαταρία Lithium-Ion, 2 κινητήρες εμπρός και 4 πίσω, απόδοσης 960kW (1.305 PS). 0-100 σε 3’’

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ