- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ωδή στα δευτερόλεπτα
Σε κανένα σπορ στον κόσμο οι θεατές δεν διανύουν εκατοντάδες χιλιόμετρα για να απολαύσουν μόνο σύνολα δευτερολέπτων...
Ναι! Τόσο κρατάει το πέρασμα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, όταν περνάει από μπροστά σου σε μία Ειδική Διαδρομή… Δευτερόλεπτα! Για αυτά τα δευτερόλεπτα υφίστασαι τις όποιες καιρικές συνθήκες, περπατάς ακόμα και 2-3 χιλιόμετρα και περιμένεις… Υπομονή και πίστη! Αυτό απαιτούν τα ράλι από τους θεατές του. Να κάθεσαι, για παράδειγμα, κάτω από ασταμάτητη βροχή, όρθιος, ακίνητος, νηστικός τις περισσότερες φορές και να περιμένεις: να περάσει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, να ευφρανθείς, να αγαλλιάσει η ψυχή σου, να νιώσεις την ηδονή των δευτερολέπτων! Και να κρατήσεις στο θυμικό σου τη στιγμή. Μικρή, απειροελάχιστη στιγμή, αλλά έμφορτη συναισθημάτων! Αυτός είναι ο κόσμος των ράλι, του μοναδικού σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που ακόμα, σε πείσμα των ουδέτερων καιρών, διεξάγεται ανάμεσά μας. Περνάει από πόλεις, χωριά, οικισμούς, ύπαιθρο. Αν δεν είναι αυτό μία προσφερόμενη απλόχερα ελευθερία, τότε τι είναι;
Ένας ακόμα αγώνας WRC. Μία ακόμα Ειδική Διαδρομή που επιτρέπει σε μικρά σιδερένια τέρατα να διασχίσουν με ένα αδιανόητα ελεγχόμενο και οργανωμένο μένος την πορεία που θα τους φέρει στον τερματισμό, συχνά λίγα κλάσματα του δευτερολέπτου πιο γρήγορα από το επόμενο. Ένα ακόμα πλήθος που ταξίδεψε χιλιάδες χιλιόμετρα για να βυθιστεί απολαυστικά στη σκόνη που αφήνουν οι ήρωές του σε κάθε κοφτή στροφή. Βροχή, κρύο, υγρασία, σύννεφα, σκοτάδι στη μέρα, φαντάζουν όλα ασήμαντα, σχεδόν αόρατα, μπροστά στη λύσσα για το ζωντανό και μόνο άκουσμα μιας μηχανής που ξεπερνά ολοένα και περισσότερο κάθε τεχνολογικό όριο και προσδοκία. Μικροί, μεγάλοι, παιδιά, αλλά και άτομα με ειδικές ανάγκες, ή ακόμα και ασθενείς, όλοι αυτοί λοιπόν θεωρούν τα ράλι τεράστιο κοινωνικό κίνητρο. Η εμπειρία δεν έγκειται στη νίκη και δεν εξαρτάται από αυτή, αλλά από τη λαχτάρα του οδηγού-ήρωα όταν πατάει το γκάζι, την αγωνία του συνοδηγού-προστάτη όταν προσφωνεί την επόμενη στροφή και την ανυπομονησία του θεατή-συνοδοιπόρου για να δει το φουσκωμένο καπό και να ακούσει το χαρακτηριστικό βρυχηθμό μιας οντότητας που δημιουργήθηκε για να συγκινεί.
Δαυίδ και Γολιάθ εν έτει 2017!
Τι έγινε όμως φέτος στο θεσμό; Θαύματα! Μία οικογενειακή αγωνιστική ομάδα, η M-Sport, κέρδισε το νταμπλ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), αφήνοντας πίσω της εργοστάσια-κολοσσούς. Συμβαίνει μία φορά στα τόσα χρόνια! Είχε να συμβεί από το 1981… Μία ιδιωτική ομάδα να κερδίσει στο WRC τον τίτλο οδηγών και κατασκευαστών! Ford Fiesta WRC και Sebastian Ogier με τη σκηνοθεσία του ιδρυτή της M-Sport, Malcolm Wilson, πρωταγωνίστησαν στην πλέον ενδιαφέρουσα αγωνιστική σεζόν της τελευταίας δεκαετίας, αφήνοντας πίσω τρεις από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο.
Όταν με ελάχιστο προϋπολογισμό προσπερνάς γίγαντες επιπέδου Huyndai, Toyota και Citroen, τότε σημαίνει ότι όχι μόνο έκανες καλή δουλειά, αλλά και ότι συνέπεια αυτού είναι η δικαίωση της επιμονής, όσο και η ανταμοιβή!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.