- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Απόβαση «ιππικού» στο λιμάνι του Πειραιά
Την Παρασκευή 7 Ιουλίου το πρωί, όσοι κατηφόριζαν προς Πειραιά μεριά, ή για δουλειές, ή περαστικοί, ή για να ξεκινήσουν τις διακοπές τους, βρέθηκαν μπροστά σε ένα πραγματικά ασυνήθιστο θέαμα: δεκάδες πολύχρωμα supercars, με μοναδικά σχέδια και εκπληκτικούς ήχους, κατευθύνονταν στην πύλη Ε3 του κεντρικού λιμανιού! Εκτιμάται, ότι «75.000 άλογα» (HorsePower) απέδιδαν οι κινητήρες των αυτοκινήτων που βρέθηκαν στον Πειραιά, προκειμένου να φορτωθούν σε πλοίο της γραμμής και να μεταφερθούν στην Μύκονο!...

Δεν ήταν παρά οι συμμετέχοντες στην ετήσια συνάθροιση (αυθαίρετα επονομαζόμενη «ράλι») ιδιοκτητών supercars από όλο τον κόσμο, γνωστό ως Gumball 3000 (www.gumball3000.com), οι οποίοι βρέθηκαν στην Ελλάδα (για πρώτη φορά στον 18-χρονο θεσμό) για τον επίλογο της φετινής διοργάνωσης.

Το Gumball 3000 2017 ξεκίνησε στις 1 Ιουλίου από την Ρίγα της Λετονίας και ολοκληρώθηκε πανηγυρικά στην Μύκονο το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Τα πληρώματα, διάσημοι και μη ιδιοκτήτες πολυτελών σπάνιων αυτοκινήτων, μικτά αντρικά και γυναικεία πληρώματα, φίλοι, καλλιτέχνες κλπ, είχαν checkpoints στην Βαρσοβία, στην Βουδαπέστη, στο Ντουμπρόβνικ, στα Τίρανα και μετά από μία σύντομη στάση στον Βόλο, κατέλυσαν στην Αθήνα όπου στο Ζάππειο είχε κάποιος την ευκαιρία να θαυμάσει από κοντά σπάνια δημιουργήματα της αυτοκίνησης!

Τι είναι
>Το Gumball 3000, είναι μία ετήσια συνάθροιση πολυτελών γρήγορων αυτοκινήτων που διοργανώνεται για φιλανθρωπικούς σκοπούς, με διαφορετική διαδρομή κάθε χρόνο. Η σχετική ιδέα του θεσμούανάγεται στο 1999, όταν ο 44-χρονος Βρετανός επιχειρηματίας Μαξιμίλιαν Κούπερ σκέφθηκε να συνδυάσει τα σπάνια πολυτελή και άλλα σπάνια supercars με τη μουσική, τη μόδα, την ψυχαγωγία αλλά και τη φιλανθρωπία. Κάθε χρόνο κατά τη διεξαγωγή του Gumball 3000 συγκεντρώνεται ένα μεγάλο ποσό που διατίθεται σε κάποιον φιλανθρωπικό σκοπό και η συνάθροιση αυτήγίνεται όλο και πιο δημοφιλής με το πέρασμα των χρόνων. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από την φετινή διοργάνωση θα δοθούν σε μη κυβερνητικές οργανώσεις που ασχολούνται με τη βελτίωση των συνθηκών ζωής των παιδιών και των νέων. Στη συγκέντρωση τους, συμβάλλουν, όπως κάθε χρόνο διάφοροι εύποροι συμμετέχοντες, μια και το κόστος συμμετοχής ανέρχονταν στα 40.000 λίρες στερλίνες!

Στο παρελθόν, οι ηθοποιοί Μάθιου Μακόναχι, Ντέιβιντ Χέισελχοφ, Εϊντριεν Μπρόντι, Ντάριλ Χάνα, Μαρτίν Μακάτσεον, ο ράπερSnoopDogg, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές της Formula1 Λιούις Χάμιλτον και Ντέιμον Χιλ, ο πρώην μπασκετμπολίστας Ντένις Ρόντμαν, η σχεδιάστρια Ντόνα Κάραν είναι μερικά μόνο από τα ονόματα που έχουν συμμετάσχει στα 18 μέχρι σήμερα Gumball 3000 που έχουν διοργανωθεί.

Απαιτητικό
>Η εκδήλωση διεξάγεται χώρα σε δημόσιους δρόμους, ενώ οι συμμετέχοντες καλούνται κάθε χρονιά να διανύσουν μια διαφορετική διαδρομή, που πάντα όμως έχει μήκος γύρω στα 3.000 μίλια (4.800 χλμ). Περνούν μέσα από μεγάλες πόλεις, μπροστά από χιλιάδες θαυμαστές και με τον διεθνή Τύπο να τους ακολουθεί κατά πόδας. Σε κάθε πόλη επιλέγουν φημισμένα αξιοθέατα ή κεντρικά σημεία για να εκτεθούν δημόσια τα αυτοκίνητα και να δοθεί ένα μεγάλο show (όπου συμμετέχουν καλλιτέχνες και DJs), καταλύουν στα πιο πολυτελή ξενοδοχεία και επιλέγουν τα ακριβότερα εστιατόρια. Αξίζει να αναφερθεί ότι τη διοργάνωση υποστηρίζουν χορηγικά πολυεθνικοί κολοσσοί, ενώ ο ιδρυτής του Gumball 3000 έχει στήσει μια μεγάλη βιομηχανία μόδας που λανσάρει ρούχα και αντικείμενα, τα οποία γίνονται ανάρπαστα. Το Gumball 3000 έχει διάρκεια επτά ημέρες και κάθε χρόνο η κούρσα παίρνει το όνομά της από τις δύο πόλεις στις οποίες πραγματοποιείται η εκκίνηση και ο τερματισμός. H φετινή διοργάνωση ονομάζονταν «Rigato Myconos», ενώ οι συμμετέχοντες, εκτός πέρα από αυτά τα χρήματα οι συμμετέχοντες κάνουν δωρεά και στον φιλανθρωπικό σκοπό που υποστηρίζει η διοργάνωση. Η σειρά με την οποία εκκινούν τα αυτοκίνητα, καθορίζεται ανάλογα με το εύρος του ποσού που δωρίζει ο κάθε συμμετέχων.

Στο νησί των ανέμων
>Αξίζει να αναφερθεί ότι αρκετά από τα αυτοκίνητα του Gumball 3000 είναι ειδική κατασκευή, ενώ υπάρχουν και εκείνα που θεωρούνται μοναδικά γιατί έχουν «ζωγραφιστεί» από κάποιον διάσημο καλλιτέχνη. Το Gumball 3000 έδωσε πραγματικά ξεχωριστό χρώμα στην Μύκονο, με τα 130 supercars να κλέβουν την παράσταση εν μέσω κορναρισμάτων, βεγγαλικών, κομφετί κλπ. πριν κάνουν μικρή διαδρομή στο εσωτερικό του νησιού και επιστρέψουν στο παλιό λιμάνι, όπου έγινε και ο τερματισμός.

Το βράδυ της Παρασκευής παρατέθηκε δείπνο και πάρτυ σε ένα από τα ξενοδοχεία του νησιού για τους 280 συμμετέχοντες (οδηγούς και συνοδηγούς) και για περίπου ακόμα 50-100 άτομα, στα οποία περιλαμβάνονται οι άνθρωποι της διοργάνωσης αλλά και οι φίλοι των συμμετεχόντων, που τους ακολουθούν αεροπορικώς σε κάθε πόλη της διαδρομής. Επίσης το Σαββατοκύριακο, πραγματοποιήθηκαν αρκετά show και happenings σε παραλιακά club-restaurants του νησιού, ενώ η έκθεση των αυτοκινήτων ήταν ελεύθερη για όλους.


ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.