- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
«Πόση Ελλάδα να κλέψουνε πια;»: Οργισμένη η Μιμή Ντενίση για την επίδειξη μόδας με φόντο τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Η ηθοποιός και συγγραφέας κατά του Βρετανικού Μουσείου
Η Μιμή Ντενίση για την επίδειξη μόδας με φόντο τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Η Μιμή Ντενίση εκφράζει την οργή της για την επίδειξη μόδας που πραγματοποιήθηκε στο Βρετανικό Μουσείο με φόντο τα Γλυπτά του Παρθενώνα. Η ηθοποιός μέσα από ανάρτησή της στο Facebook στρέφεται κατά του Βρετανικού Μουσείου και προαναγγέλλει τη δημιουργία σχετικού ντοκιμαντέρ.
Μιμή Ντενίση για επίδειξη μόδας στο Βρετανικό Μουσείο
«Ποσό πιο προκλητικό μπορεί πια να γίνει το Βρετανικό Μουσείο;;; Ποσό προσβλητικό προς τη χώρα μας;;; Επίδειξη μόδας σε αίθουσα που φυλάσσονται τα γλυπτά του Φειδία για να γλυτώσουν από την αδιαφορία μας!!! Τούρκου σχεδιαστή τυχαία ! Κ με έμπνευση τη Μαρία Κάλλας!! Πόση Ελλάδα να κλέψουνε πια;; Τι ντροπή!! Πολύ σωστά απάντησε η Υπ. Πολιτισμού», αναφέρει αρχικά στην ανάρτησή της η Μιμή Ντενίση και συνεχίζει:
«Έρχεται όμως το ντοκιμαντέρ μας από Μάιο κ θα τα πούμε. Διεθνώς!!! Δεν ξεχνιέμαι !! Μόλις τελειώσουν οι παραστάσεις μου σε Θεσσαλονίκη και Κύπρο, αρχίζουμε. Κ θα σας ενημερώσω όλους».
Ποσό πιο προκλητικό μπορεί πια να γίνει το Βρετανικό μουσειο;;; Ποσό προσβλητικό προς την χώρα μας;;; Επίδειξη μόδας σε...
Posted by Mimi Denissi on Sunday, February 18, 2024
Νέες δηλώσεις της Λίνας Μενδώνη για την επίδειξη μόδας με φόντο τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Σε νέα δήλωση προχώρησε η υπουργός Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη για την επίδειξη μόδας στο Βρετανικό Μουσείο, μέσα στην αίθουσα που φιλοξενούνται τα Γλυπτά του Παρθενώνα. Η υπουργός αναφέρθηκε στην περίπτωση της επίδειξης του οίκου Dior η οποία εν τέλει τελέστηκε στο Καλλιμάρμαρο.
«Στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης δεν έγινε ποτέ καμία επίδειξη μόδας. Οταν, το 2020, ζητήθηκε κάτι τέτοιο, από τον οίκο Dior, το αίτημα δεν έγινε δεκτό από το Υπουργείο Πολιτισμού. Μετά από συνεργασίες και διαπραγματεύσεις, η επίδειξη διοργανώθηκε, το 2021, στο Καλλιμάρμαρο. Το Υπουργείο Πολιτισμού επέτρεψε στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης μόνο την φωτογράφιση των μοντέλων, στο πρότυπο της αντίστοιχης φωτογράφισης του ίδιου οίκου, που είχε γίνει το 1951. Σημειωτέον ότι η συλλογή του οίκου Dior ήταν εμπνευσμένη από την ελληνική αρχαιότητα, ενώ ελληνικά εργαστήρια έδωσαν πρώτες ύλες και συνεργάστηκαν με τον γαλλικό οίκο. Η φωτογράφιση έγινε, ενώ η Ακρόπολη ήταν κλειστή, με περιορισμένο αριθμό μοντέλων, χωρίς καθόλου κοινό και μόνο με την παρουσία του φυλακτικού προσωπικού και των υπεύθυνων αρχαιολόγων.
» Η χθεσινή επίδειξη μόδας στο Βρετανικό Μουσείο έγινε στον περιορισμένο χώρο της Duveen Gallery, παρουσία δεκάδων καλεσμένων. Τα Γλυπτά χρησιμοποιήθηκαν ως απλά διακοσμητικά στοιχεία, χωρίς να υπάρχει η οποιαδήποτε διαλεκτική σχέση της συλλογής με την ελληνική αρχαιότητα, χωρίς να υπάρχει καμία σχέση με τις αξίες, που τα φειδιακά έργα εκπέμπουν και συμβολίζουν. Τα Γλυπτά χρησιμοποιήθηκαν ως σκηνικό, γεγονός που ευτελίζει την οικουμενική τους αξία, την οποία προβάλει το Βρετανικό Μουσείο υιοθετώντας για τον εαυτό του τον χαρακτηρισμό του οικουμενικού μουσείου. Να θυμίσουμε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που τα Γλυπτά στη Duveen Gallery υπέστησαν φθορές, εξ αιτίας συνωστισμού και απροσεξίας των επισκεπτών.
» Οπως έχω υποστηρίξει πολλές φορές, δεν είμαστε αρνητικοί στη διοργάνωση ντεφιλέ σε αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία και μουσεία. Η μόδα περιλαμβάνεται στη σύγχρονη πολιτιστική και δημιουργική βιομηχανία και μπορεί να συνάδει με τους χώρους αυτούς. Ομως, μείζονα σημασία έχει πού και πώς γίνονται οι εκδηλώσεις αυτές. Στο Βρετανικό Μουσείο τα αριστουργήματα του Φειδία αποτέλεσαν ντεκόρ για το ντεφιλέ. Με τον τρόπο αυτό ευτελίζονται και υποτιμούνται».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αγαπημένη σειρά ξανά στις οθόνες 20 χρόνια μετά το πρώτο επεισόδιο
Ποιο μοντέλο είχε τη χειρότερη φωτογραφία
Ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιήθηκε παράνομα κλεμμένο υλικό - Τι απαντά ο 50 Cent
Το παρασκήνιο της υπόθεσης που οδήγησε τον ράπερ στη φυλακή, στο ντοκιμαντέρ «Sean Combs: The Reckoning»
Ο ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στη σειρά «Της Ελλάδος τα παιδιά»
Το πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν οι τεχνικοί
Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για τη δημιουργία σειράς ή ντοκιμαντέρ
«Δεν θα επιτρέψω να με θέσει σε κίνδυνο στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου»
Μαζική διάδοση παραπληροφόρησης από το δίκτυο Pravda - Αυξανόμενη επιρροή σε μηχανές αναζήτησης
Η ηθοποιός που πάνω της στηρίχθηκε ένας ολόκληρος τηλεοπτικός σταθμός μιλάει για το όργιο φημών με πρωταγωνίστρια την ίδια
Όσα είπε η δημοσιογράφος για το περιστατικό ανάμεσα στον Απόστολο Γκλέτσο και τη Σοφία Μουτίδου
Τα ανοιχτά μικρόφωνα τη λάθος στιγμή στην εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»
Οι εξελίξεις, πέρα από εξαιρετικά απογοητευτικές για την ακεραιότητα της mainstream δημοσιογραφίας, θα πρέπει να είναι και πηγή προβληματισμού
Ο παρουσιαστής ξέσπασε εναντίον της ηθοποιού
Οι πέντε πρωταγωνιστές και η «Αμαλία» στα παρασκήνια 20 χρόνια μετά
Το άγνωστο περιστατικό για το οποίο ο τραγουδιστής έχει μετανιώσει
Τι είπε ο ηθοποιός για την επιτυχία της σειράς
«Αν θες να με πας στα δικαστήρια, ο δρόμος ανοιχτός» - Η αντίδραση του παρουσιαστή
Η περίπτωση του BBC, η ακραία πόλωση των ΜΜΕ και η δημοσιογραφική αντικειμενικότητα στα σκουπίδια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.