- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ ξανά μαζί 20 χρόνια μετά - Δείτε το απολαυστικό διαφημιστικό σποτ
Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Super Bowl 2024: Ξανά μαζί οι Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ - Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Ο περιβόητος και πιο επικερδής αγώνας παγκοσμίως λαμβάνει χώρα σε λίγες μέρες και ήδη οι διαφημίσεις του ημιχρόνου κυκλοφόρησαν. Το νέο διαφημιστικό σποτ της Uber Eats για το Super Bowl 2024 συγκέντρωσε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς σταρ. Ανάμεσα σε αυτούς και τα «Φιλαράκια» Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ, τους οποίους παρακολουθούμε σε μια φοβερή στιχομυθία.
Το concept της διαφήμισης είναι ότι όταν κάνεις μια παραγγελία ξεχνάς κάτι άλλο σημαντικό.Η Άνιστον φαίνεται ότι ξέχασε τον επί δέκα χρόνια συμπρωταγωνιστή της. Σύμφωνα με το σενάριο, την εντοπίζει εκείνος και την πλησιάζει για να τη χαιρετήσει, αλλά εκείνη δεν φαίνεται να τον αναγνωρίζει. «Γνωριζόμαστε;» τον ρωτάει. «Για βοήθησέ με». «Δουλέψαμε μαζί για δέκα χρόνια» της απαντάει. Η Aniston προσποιείται ότι τον αναγνωρίζει, αλλά καθώς φεύγει μονολογεί: «Λες και θα μπορούσα να ξεχάσω δέκα χρόνια από τη ζωή μου».
Στο βίντεο υπάρχουν και άλλοι σταρ που κάτι ξεχνούν
Σε ένα άλλο σημείο του σποτ βλέπουμε το ζεύγος Μπέκαμ όπου ο Ντέιβιντ, αναφερόμενος στις Spice Girls, ρωτάει τη Βικτόρια: «Θυμάσαι τότε που ήσουν μια pepper lady;», με εκείνη να του απαντάει: «Για τις cinnamon sisters λες;».
Από το σποτ παρελαύνουν και άλλοι επώνυμοι, όπως οι Jelly Roll και Usher, που όλοι φαίνεται να ξεχνούν κάτι σημαντικό.
Η Uber Eats είναι διαδικτυακή πλατφόρμα παραγγελιών και παράδοσης κατ’ οίκον που ξεκίνησε η Uber το 2014, που δημιουργήθηκε ενόψει του Super Bowl (Κυριακή 11/02).
Super Bowl: Ο τελικός με τα περισσότερα έσοδα στον πλανήτη
Το Super Bowl είναι ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου και συγκεντρώνει τα βλέμματα όλο του πλανήτη. Για τον λόγο αυτό, μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο ημίχρονο του αγώνα κοστίζει αρκετά εκατομμύρια δολλάρια.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του CNN, στην περσινή διοργάνωση, το συνολικό κέρδος του τηλεοπτικού καναλιού NBC (που κατέχει τα δικαίωματα του Super Bowl) από τις διαφημίσεις, μόνο για το βράδυ της μετάδοσης του αγώνα, ανήλθε στα 434 εκατομμύρια δολάρια, με τις εκτιμήσεις για τα φετινά αντίστοιχα κέρδη να ξεπερνούν τα 500 εκατομμύρια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αγαπημένη σειρά ξανά στις οθόνες 20 χρόνια μετά το πρώτο επεισόδιο
Ποιο μοντέλο είχε τη χειρότερη φωτογραφία
Ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιήθηκε παράνομα κλεμμένο υλικό - Τι απαντά ο 50 Cent
Το παρασκήνιο της υπόθεσης που οδήγησε τον ράπερ στη φυλακή, στο ντοκιμαντέρ «Sean Combs: The Reckoning»
Ο ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στη σειρά «Της Ελλάδος τα παιδιά»
Το πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν οι τεχνικοί
Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για τη δημιουργία σειράς ή ντοκιμαντέρ
«Δεν θα επιτρέψω να με θέσει σε κίνδυνο στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου»
Μαζική διάδοση παραπληροφόρησης από το δίκτυο Pravda - Αυξανόμενη επιρροή σε μηχανές αναζήτησης
Η ηθοποιός που πάνω της στηρίχθηκε ένας ολόκληρος τηλεοπτικός σταθμός μιλάει για το όργιο φημών με πρωταγωνίστρια την ίδια
Όσα είπε η δημοσιογράφος για το περιστατικό ανάμεσα στον Απόστολο Γκλέτσο και τη Σοφία Μουτίδου
Τα ανοιχτά μικρόφωνα τη λάθος στιγμή στην εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»
Οι εξελίξεις, πέρα από εξαιρετικά απογοητευτικές για την ακεραιότητα της mainstream δημοσιογραφίας, θα πρέπει να είναι και πηγή προβληματισμού
Ο παρουσιαστής ξέσπασε εναντίον της ηθοποιού
Οι πέντε πρωταγωνιστές και η «Αμαλία» στα παρασκήνια 20 χρόνια μετά
Το άγνωστο περιστατικό για το οποίο ο τραγουδιστής έχει μετανιώσει
Τι είπε ο ηθοποιός για την επιτυχία της σειράς
«Αν θες να με πας στα δικαστήρια, ο δρόμος ανοιχτός» - Η αντίδραση του παρουσιαστή
Η περίπτωση του BBC, η ακραία πόλωση των ΜΜΕ και η δημοσιογραφική αντικειμενικότητα στα σκουπίδια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.