TV & Media

Spotify: Μετά από έναν χρόνο σημείωσε κέρδη η διάσημη πλατφόρμα

Οι λόγοι που αυξήθηκαν τα κέρδη αυτό το τρίμηνο

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Spotify
Spotify © Thibault Penin / Unsplash

Spotify: Σημείωσε κέρδη μετά από έναν χρόνο - Οι λόγοι που «ευδοκίμησε» αυτό το τρίμηνο 

Το Spotify ανακοίνωσε το πρώτο κερδοφόρο τρίμηνο εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο στην έκθεση αποτελεσμάτων της την Τρίτη, δηλώνοντας ότι οι καθυστερημένες από καιρό αυξήσεις των συνδρομητικών τιμών, ένας γύρος απολύσεων και περικοπές στον προϋπολογισμό μάρκετινγκ βοήθησαν στην ενίσχυση των εσόδων και των λειτουργικών εσόδων. Ωστόσο, το κέρδος ήταν μικρό στο 1%.

Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% στα 3,57 δισ. δολάρια από 3,2 δισ. δολάρια.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα έσοδα του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 11% στα 3,6 δισ. δολάρια και τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε περίπου 34 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία πρόσθεσε επίσης 23 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, ανερχόμενους σε 574 εκατομμύρια σε ετήσια βάση, με τους συνδρομητές επί πληρωμή να αυξάνονται κατά 6 εκατομμύρια ή 16%.

Η εταιρεία αντιστεκόταν επί μακρόν στις αυξήσεις των συνδρομητικών τιμών και τις αγκάλιασε μόνο αφότου το είχαν κάνει όλες οι μεγάλες υπηρεσίες streaming.Κατά τη διάρκεια της κλήσης των επενδυτών, ο Βόγκελ απέκρουσε μια ερώτηση που υποστήριζε ότι η εταιρεία είχε πράγματι χάσει συνδρομητές στη Βόρεια Αμερική, λέγοντας ότι αυτό οφειλόταν στη στρογγυλοποίηση των αριθμών και ότι στην πραγματικότητα είχε κερδίσει στην περιοχή. Ο Εκ δήλωσε ότι η αύξηση των τιμών είναι «μέρος του οπλοστασίου» που μπορεί να αναπτύξει η εταιρεία για την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Πού ωφείλεται σύμφωνα με την εταιρεία η αύξηση στις premium συνδρομές

Η εταιρεία επικαλέστηκε την πρόσφατη αύξηση των τιμών της κατά 1 δολάριο στα premium ατομικά συνδρομητικά πακέτα ως υποβοηθητική της αύξησης των εσόδων, καθώς και την ανάκαμψη της διαφημιστικής αγοράς και τα χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα μετά από έναν γύρο απολύσεων τον Ιανουάριο, που μείωσε τους εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης στους 9.241 που είναι σήμερα από περίπου 9.800 στο τέλος του 2022. Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει ότι οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες και οι premium συνδρομητές θα συνεχίσουν να αυξάνονται για το υπόλοιπο του έτους, προβλέποντας 27 εκατομμύρια νέους χρήστες και 9 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το τέταρτο τρίμηνο.

Οι Εκ και Βόγκελ ανέφεραν ότι η μετακίνηση στα ακουστικά βιβλία και η αλλαγή της στρατηγικής του podcasting μακριά από τις βαρύτατες εξαγορές του βοήθησαν στην ανάπτυξη. Η εταιρεία είδε επίσης ώθηση από την ανάκαμψη των διαφημιστικών εσόδων, τα οποία αυξήθηκαν κατά 16% στα 475 εκατομμύρια δολάρια.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ