- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Με την εμπειρία του 2020 αλλά με το βλέμμα στο 2021 οι άνθρωποι της διαφήμισης δημιουργούν για τη νέα χρονιά με πρωτοβουλία της MullenLowe Athens.
Πώς θα διαφημίζαμε το 2021 αν ήταν προϊόν; Με αυτή την ιδέα η Mullen Lowe Athens, μέσω της ενέργειας #adpeoplefor2021 , προσκαλεί τους ανθρώπους της διαφήμισης, είτε εργάζονται σε εταιρίες, είτε είναι ανεξάρτητοι δημιουργοί και ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της διαφήμισης, να προσφέρουν και τη δική τους ιδέα για να διαφημιστεί η χρονιά που έρχεται.
Με το σκεπτικό ότι το 2020 ήταν τόσο κακό που δεν είναι εύκολο να πειστούμε ότι το 2021 θα είναι καλύτερο, η ενέργεια μάς προτρέπει να αναδείξουμε ότι η νέα χρονιά θα είναι μια πραγματικά καλή χρονιά. Με όποιον τρόπο και ό,τι μέσο θέλει ο καθένας, με corporate ή hard sell ύφος, σοβαρά ή με χιούμορ, με ένα video, μια καταχώριση ή ένα απλό social media post.
Στόχος της ενέργειας είναι οι άνθρωποι της διαφήμισης να πάρουν μέρος σε μια «γιορτή» αφιερωμένη στις ιδέες και να καλωσορίσουν με αισιοδοξία το 2021. Μια ωδή στη διαφήμιση για όλους εκείνους που πιστεύουν ότι οι δημιουργικές ιδέες ομορφαίνουν τον κόσμο μας.
Στο site adpeoplefor2021.gr θα μπορούν όλοι οι συμμετέχοντες να υποβάλουν πολύ εύκολα τις ιδέες τους και να δουν τις ιδέες όλων των δημιουργών.
Όλα τα έργα θα συμπεριληφθούν σε ένα συλλογικό video που θα αποτελεί ένα αισιόδοξο ξεκίνημα για το 2021.
Σχετικά με την Mullen Lowe Athens
Η MullenLowe Athens, μέλος του δικτύου MullenLowe Group, είναι ένα ολοκληρωμένο δίκτυο marketing communications, το οποίο βασίζεται στη δημιουργικότητα, φέρει έντονη επιχειρηματική κληρονομιά και είναι στη νοοτροπία του να προκαλεί. Είναι παγκοσμίως μία δημιουργική boutique, με παρουσία σε περισσότερες από 65 αγορές, με πάνω από 90 agencies, που διαθέτουν έντονα τα στοιχεία της τοπικής τους κουλτούρας. Με ένα πολυεπίπεδο λειτουργικό μοντέλο και διεθνείς ειδικεύσεις, διαθέτοντας τεχνογνωσία στη στρατηγική των brands, στη MullenLowe εστιάζουμε στο να πετυχαίνουμε αποτελέσματα, που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών μας. Κατατασσόμαστε διαρκώς ανάμεσα στα πιο βραβευμένα δημιουργικά και αποτελεσματικά διαφημιστικά γραφεία στον κόσμο. Για εννέα χρόνια, ο όμιλος MullenLowe Group είναι στην κορυφή της λίστας Effie, ως το πιο αποτελεσματικό διεθνές δίκτυο. Το 2018 η MullenLowe συμπεριλήφθηκε στην Agency A-List του Ad Age και το 2019 ήταν ανάμεσα στους 10 ομίλους διαφημιστικών εταιριών, που διακρίθηκαν ως «Top Agency Networks for Creativity» στο πλαίσιο του WARC Creative 100.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η πλατφόρμα απαντά στις κατηγορίες για «κλεμμένο υλικό» και «συκοφάντηση»
Η αγαπημένη σειρά ξανά στις οθόνες 20 χρόνια μετά το πρώτο επεισόδιο
Ποιο μοντέλο είχε τη χειρότερη φωτογραφία
Ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιήθηκε παράνομα κλεμμένο υλικό - Τι απαντά ο 50 Cent
Το παρασκήνιο της υπόθεσης που οδήγησε τον ράπερ στη φυλακή, στο ντοκιμαντέρ «Sean Combs: The Reckoning»
Ο ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στη σειρά «Της Ελλάδος τα παιδιά»
Το πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν οι τεχνικοί
Δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για τη δημιουργία σειράς ή ντοκιμαντέρ
«Δεν θα επιτρέψω να με θέσει σε κίνδυνο στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου»
Μαζική διάδοση παραπληροφόρησης από το δίκτυο Pravda - Αυξανόμενη επιρροή σε μηχανές αναζήτησης
Η ηθοποιός που πάνω της στηρίχθηκε ένας ολόκληρος τηλεοπτικός σταθμός μιλάει για το όργιο φημών με πρωταγωνίστρια την ίδια
Όσα είπε η δημοσιογράφος για το περιστατικό ανάμεσα στον Απόστολο Γκλέτσο και τη Σοφία Μουτίδου
Τα ανοιχτά μικρόφωνα τη λάθος στιγμή στην εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»
Οι εξελίξεις, πέρα από εξαιρετικά απογοητευτικές για την ακεραιότητα της mainstream δημοσιογραφίας, θα πρέπει να είναι και πηγή προβληματισμού
Ο παρουσιαστής ξέσπασε εναντίον της ηθοποιού
Οι πέντε πρωταγωνιστές και η «Αμαλία» στα παρασκήνια 20 χρόνια μετά
Το άγνωστο περιστατικό για το οποίο ο τραγουδιστής έχει μετανιώσει
Τι είπε ο ηθοποιός για την επιτυχία της σειράς
«Αν θες να με πας στα δικαστήρια, ο δρόμος ανοιχτός» - Η αντίδραση του παρουσιαστή
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.