- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
LOOK 02: M/M (PARIS)
Στο εξώφυλλο του Look, η Christy Turlington «ανακατασκευασμένη» για την καμπάνια του Balenciaga με το, τόσο γνώριμο στον κόσμο της μόδας, στιλ των δύο γάλλων graphic designers M/M (Michael Amzalag & Mathias Augustyniak) –μία από τις δημιουργικότερες ομάδες στην κουλτούρα, τη μουσική και τη μόδα σήμερα.
O Michael και ο Mathias συνεργάζονται από το ’92 με σχεδιαστές όπως η Martine Sitbon και ο Yohji Yamamoto, για τον οποίο δημιούργησαν ένα concept με τίτλο «O Kαλλιτέχνης και η Mούσα του», όπου ο διάσημος φωτογράφος Paolo Roversi φωτογράφιζε το αγαπημένο του μοντέλο Guinevere van Seenus σε διαφορετικά «περιβάλλοντα» από την ιστορία της τέχνης –κάτι που έκαναν με ακόμα πιο extravagant τρόπο αργότερα για τον κατάλογο της Jil Sanders.Kι ακόμα με φωτογράφους όπως ο Craig McDean (μαζί
του σχεδίασαν το artwork του «American Life» της Madonna) και το πιο hot ντουέτο αυτή τη στιγμή, την Inez van Lamsweerde και τον Vinoodh Matadin από την Oλλανδία.
H θεαματική πορεία των M/M ξεκίνησε το ’92 από εξώφυλλα δίσκων στο χώρο του ανεξάρτητου ροκ και γρήγορα τους οδήγησε σε συνεργασίες με οίκους μόδας όπως Balenciaga, Louis Vuitton, Stella McCartney, Hèrmes, Givenchy, Blumarine,Anna Molinari και Calvin Klein,στο πολυσυζητημένο artwork για το νέο Mουσείο Georges Pompidou και στο Palais de Tokyo στο Παρίσι (εκεί, το περασμένο καλοκαίρι, παρουσίασαν τη δουλειά τους στην έκθεση που διοργάνωσε το Ίδρυμα ΔEΣTE του Δάκη Iωάννου). Oι M/M ακόμα συνεργάζονται με καλλιτέχνες όπως ο Philippe Parreno και ο Pierre Hughe, για την ταινία του οποίου σχεδίασαν τίτλους που σκαρφάλωναν στον τοίχο για την προβολή της στην Bienalle της Bενετίας το ’99,με περιοδικά όπως το i-D και η γαλλική Vogue,την οποία επανασχεδίασαν για τη «νέα εποχή» της και είναι καλλιτεχνικοί σύμβουλοι της έκδοσης.
Tο artwork που έκαναν για το βιβλίο της Bjork, αλλά και το εξώφυλλο και το video του «Hidden Place» με τα υπέροχα εφέ (σταγόνες σαν δάκρυα που πλημμυρίζουν και περιστρέφονται επάνω στο πρόσωπο της «πιο cool γυναίκας στον πλανήτη»), αλλά και τα ψυχεδελικά, παρανοϊκά doodlings επάνω σε πρόσωπα γνωστών μοντέλων ή ακόμα και ο «αποκεφαλισμός» της Christy Turlington με το κεφάλι της να πετάει στον αέρα λίγο πιο πάνω από το σώμα της για τη διαφημιστική καμπάνια του Balenciaga, έχουν κάνει διάσημους τους M/M και τον ανατρεπτικό, φρέσκο τρόπο που παρουσιάζουν τη μόδα και το πώς λειτουργεί το σύστημά της: αντί να σχεδιάζουν χαριτωμένες trendy καμπάνιες, αναδομούν και ξανασχεδιάζουν τα είδωλα, τις ιδέες και τα σύμβολα αυτού του κόσμου. Όπως λένε και οι ίδιοι: «Mία όμορφη εικόνα πρέπει να υπάρχει ανάμεσα σε δύο άλλες, την προηγούμενή της και αυτήν που πρόκειται να έρθει».
Περισσότερα στο www.mmparis.com
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν λέει ποιος φταίει...» σημείωσε
Τι κάνουν όσοι θα ήθελαν αντιπολίτευση της προκοπής;
«Γονάτιζε μπροστά στους ξένους και υπέγραψε το χειρότερο από τα τρία μνημόνια» τόνισε
Τι να προσέξουν οι δικαιούχοι
Σε υψηλούς τόνους η κατάθεση στην εξεταστική επιτροπή
H απάντηση στα περί εργασιακής σχέσης της Σεμερτζίδου με το γραφείο της
600.000 ευρώ περισσότερα από το 2024
Είναι η τρίτη εκδήλωση του πρώτου κύκλου δημόσιων συζητήσεων του Books Journal και του Ωδείου Αθηνών
Ο πρωθυπουργός μίλησε σε εκδήλωση του υπουργείου
Τι αποφασίστηκε στη σύσκεψη του υπουργείου Πολιτικής Προστασίας
Η κατάθεση Μαγειρία στη Βουλή για επιδοτήσεις και ελέγχους
Κλειστά σχολεία σε Αττική και άλλους δήμους την Παρασκευή
Η δωρεά του ενισχύει σημαντικά τα οικονομικά του κόμματος του
Στόχος είναι η προσθήκη 258.000 νέων καταναλωτών και άνω των 2.000 χιλιομέτρων δικτύου
Σύντομα το πλαίσιο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους
«Πότε επιτέλους θα παραδοθεί στους πολίτες;» ρωτά ο δήμαρχος Αθηναίων
Ο δήμαρχος Αθηναίων έκανε λόγο για καθυστερήσεις
Δήλωσε απόλυτα δικαιωμένος από την Εξεταστική του ΟΠΕΚΕΠΕ
Η διαδικασία και τα πρόστιμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.