- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
LOOK 35: Τι έφερε ο αέρας από Παρισι;
Στο εξώφυλλο του καλοκαιρινού LOOK, η Kylie Minogue, κεφάτη, μέσα στη βαλίτσα με τα ρούχα της – την ίδια βαλίτσα-«ντουλάπα» που παίρνει μαζί της στις τουρνέ. Κι ένα όμορφο άρωμα στον αέρα, που θυμίζει Παρίσι.
Η Kylie φωτογραφήθηκε από το φωτογράφο και μέντορά της William Baker (δουλεύουν μαζί 10 χρόνια) λίγο μετά το τέλος της επίσημης φωτογράφισης για την καμπάνια του νέου της αρώματος Couture. Την καμπάνια έχει αναλάβει η εταιρεία AIR Paris και την ιδέα «τελειώσαμε με τη φωτογράφιση, τώρα μπες μέσα στη βαλίτσα σου και φύγε» είχε ο ένας από τους δύο συνιδιοκτήτες της AIR, o Γαλλοβιετναμέζος Tho Van Tran (ή απλώς Van). Η Kylie, σκασμένη στα γέλια, μπήκε στη βαλίτσα και το αποτέλεσμα ήταν αυτά τα
ολόδροσα, καλοκαιρινά στιγμιότυπα που μας έστειλε, εν είδει καρτ-ποστάλ, εδώ στο LOOKmag ο φίλος μας Δημήτρης Κατσαχνιάς, «ο άλλος» συνιδιοκτήτης της διαφημιστικής AIR Paris.
Το κέφι, οι ιδέες και οι δημιουργικές εκπλήξεις φαίνεται ότι δεν λείπουν σ’ αυτή την ομάδα – τους δύο φίλους Van και Δημήτρη (οι οποίοι εκτός από συνιδιοκτήτες και μέτοχοι στην AIR Paris είναι και στην Garden & Partners με γραφεία στο Παρίσι, τη Σανγκάη, το Χονγκ Κονγκ, τη Νέα Υόρκη και τις Βρυξέλλες). Η AIR Paris πρόσφατα επεκτάθηκε και στην Κίνα και «έχτισε» την πρώτη κινέζικη μάρκα καλλυντικών, κυρίως όμως καθόρισε ποια είναι η αισθητική της κινέζικης ομορφιάς και πώς πρέπει να τοποθετηθεί στην παγκόσμια αγορά. O Van είναι creative director και ο Δημήτρης strategic και branding. Δουλεύουν πάντα μαζί, από το concept μέχρι την εκτέλεση. Κι αν αυτές οι ειδικότητες ακούγονται πολύ «πεζές», ας θυμηθούμε μερικές από τις ωραιότερες διαφημιστικές σελίδες των μεγάλων περιοδικών μόδας τα τελευταία χρόνια, με ρούχα, αρώματα, καλλυντικά και καταναλωτικά προϊόντα, για να αναγνωρίσουμε τη σφραγίδα της δουλειάς της AIR Paris.
Εικόνες με δύναμη, αισθητική, δυναμισμό και ερωτισμό, όπως το φλογισμένο Amor Amor, οι νέες καμπάνιες των Acqua di Parma, John Hardy, Kate Moss, όλες οι καμπάνιες των αρωμάτων της Lancôme από την Ινές Σαστρ μέχρι την Kate Winslet για το Trésor, τη σαγηνευτική Anne Hathaway για το Magnifique, την Tζούλια Ρόμπερτς για τον Gianfranco Ferré, τη Σκάρλετ Γιόχανσον για τη Moët & Chandon, τις εξαιρετικές καμπάνιες που για τρία χρόνια (μέχρι το 2008) δημι- ούργησε για την ελληνική Toi & Moi και φυσικά το total-χρυσό-και-leather Couture της Kylie.
Και να σκεφτεί κανείς ότι ένα από τα αγαπημένα γκρουπ του Δημήτρη είναι οι Dead Kennedys…
Για να δείτε όλη τη δουλειά των «τρομερών παιδιών» της AIR Paris μπείτε στο www.airparis.fr
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πολιτική Προστασία και υπηρεσίες σε 24ωρη επιφυλακή για την ασφάλεια των πολιτών
Τονίζει τη σημασία του διαλόγου με Τουρκία και Λιβύη - Ζητά «πατριωτικό ρεαλισμό»
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν λέει ποιος φταίει...» σημείωσε
Τι κάνουν όσοι θα ήθελαν αντιπολίτευση της προκοπής;
«Γονάτιζε μπροστά στους ξένους και υπέγραψε το χειρότερο από τα τρία μνημόνια» τόνισε
Τι να προσέξουν οι δικαιούχοι
Σε υψηλούς τόνους η κατάθεση στην εξεταστική επιτροπή
H απάντηση στα περί εργασιακής σχέσης της Σεμερτζίδου με το γραφείο της
600.000 ευρώ περισσότερα από το 2024
Είναι η τρίτη εκδήλωση του πρώτου κύκλου δημόσιων συζητήσεων του Books Journal και του Ωδείου Αθηνών
Ο πρωθυπουργός μίλησε σε εκδήλωση του υπουργείου
Τι αποφασίστηκε στη σύσκεψη του υπουργείου Πολιτικής Προστασίας
Η κατάθεση Μαγειρία στη Βουλή για επιδοτήσεις και ελέγχους
Κλειστά σχολεία σε Αττική και άλλους δήμους την Παρασκευή
Η δωρεά του ενισχύει σημαντικά τα οικονομικά του κόμματος του
Στόχος είναι η προσθήκη 258.000 νέων καταναλωτών και άνω των 2.000 χιλιομέτρων δικτύου
Σύντομα το πλαίσιο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους
«Πότε επιτέλους θα παραδοθεί στους πολίτες;» ρωτά ο δήμαρχος Αθηναίων
Ο δήμαρχος Αθηναίων έκανε λόγο για καθυστερήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.