- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Γαλλία: Μάρκα ρούχων προκαλεί αντιπαράθεση ντύνοντας με χιτζάμπ τον Πύργο του Άιφελ
Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως «προκλητική»
Γαλλία: Μάρκα ρούχων προκαλεί αντιπαράθεση ντύνοντας με χιτζάμπ τον Πύργο του Άιφελ - Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως «προκλητική»
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Γαλλία ένα διαφημιστικό βίντεο της ολλανδικής εταιρείας ρούχων Merrachi, το οποίο απεικονίζει τον Πύργο του Άιφελ καλυμμένο με χιτζάμπ (ισλαμική μαντήλα).
Η μάρκα ρούχων Merrachi, η οποία είναι προς το παρόν μόνο μια εμπορική ιστοσελίδα στη Γαλλία, δημοσίευσε στο TikTok ένα 3D κινούμενο διαφημιστικό βίντεο, στο οποίο ο Πύργος του Άιφελ φαίνεται να φοράει ένα Ισλαμικό πράσινο πέπλο. Πάνω από τις εικόνες, η εταιρεία γράφει: «Η γαλλική κυβέρνηση μισεί να βλέπει τον Merrachi να φτάνει (στην Γαλλία)», υπονοώντας το άμεσο άνοιγμα ενός εμπορίου. Κατά τη συγγραφή του παρόντος άρθρου, το σήμα διαθέτει μόνο ένα κατάστημα στην Ευρώπη, στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, από όπου προέρχεται.
Η εταιρεία στη λεζάντα του βίντεο γράφει «Θυμάστε όταν απαγόρευσαν το χιτζάμπ;», σχολιάζοντας τους περιορισμούς που επιβάλλει η Γαλλία στην ισλαμική ενδυμασία.
@bymerrachi Remember when they banned the hijab? 👀 #merrachi #modestfashion
♬ original sound - MERRACHI
Ωστόσο, η Figaro αναφέρει πως το χιτζάμπ, που καλύπτει τα μαλλιά των γυναικών, δεν έχει απαγορευτεί ποτέ στη Γαλλία σε δημόσιους χώρους, σε αντίθεση με τη «μπούρκα» που κρύβει το πρόσωπο.
Το εν λόγω δημοσίευμα αναφέρει πως η χιτζάμπ όμως απαγορεύεται στα δημόσια σχολεία, κολέγια και λυκεία, σύμφωνα με το νόμο για τα επιδεικτικά θρησκευτικά σύμβολα. Οι δημόσιοι υπάλληλοι οφείλουν επίσης να τηρούν την υποχρέωση της ουδετερότητας και να μην εκδηλώνουν τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Στην επιχείρηση, η χρήση της χιτζάμπ είναι στην κρίση του εργοδότη.
Στον ιστότοπό της, η εταιρεία παρουσιάζεται ως μια μάρκα ρούχων, που εκμεταλλεύεται το Ραμαζάνι για να αναδείξει τα αμπάγια, τα πέπλα και τα μακρά φορέματα που πωλούνται από μερικές δεκάδες ευρώ σε περισσότερα από 120 ευρώ. Η ιδρυτής της, Nada Merrachi, παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα ως μία από τις "πρωτοπόριες της μετριοπαθούς μόδας", ελπίζοντας να γίνει «αποφασιστική» για την «βελτίωση» της βιομηχανίας της μόδας, ώστε να ενσωματώσει την «ενότητα και την ενσωμάτωση».
Η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς, σχολιαστές και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προκλητική.
Με πληροφορίες από Le Figaro
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι αναφέρουν αξιωματούχοι της τρομοκρατικής οργάνωσης
Η μετάβαση παραμένει εύθραυστη, προειδοποιεί ο ΟΗΕ
Στα social media εμφανίστηκαν ειρωνικές μετονομασίες όπως «Cloud Supremacy» και «Cloud Nationalism»
Το νεογέννητο είναι υγιέστατο, ενώ παρακολουθείται αδιάλειπτα
«Το Netflix έχει ήδη αποκτήσει πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς», τόνισε ο πρόεδρος των ΗΠΑ
H πρόσφατη ειρηνευτική συμφωνία του Τραμπ κρέμεται από μια κλωστή
«Είναι μια εποχή βιαιότητας, ατιμωρησίας και αδιαφορίας», δήλωσε εκπρόσωπος του Οργανισμού
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ εμφανίστηκε στη σκηνή τρεις φορές
Παραμένουν όμηροι άλλοι 165
Στα 3 δισ. δολάρια το κόστος ανοικοδόμησης
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Το χρονικό της άγριας δολοφονίας
Όσα είπε σε δημοσιογράφους ο πρόεδρος των ΗΠΑ
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Δεν είναι η πρώτη φορά που επιλέγουν τη δικαστική οδό
Οι οικογενειακές διακοπές που κατέληξαν σε τραγωδία
To ρεκόρ του νεότερου γκραν μετρ στην ιστορία εξακολουθεί να ανήκει στον Αμπιμάνιου Μίσρα, ο οποίος κατέκτησε τον τίτλο σε ηλικία 12 ετών
Εξειδικευμένος ιστότοπος για θέματα τέχνης απέδωσε το περιστατικό στην κακή κατάσταση των σωληνώσεων
Σε εκτενή του συνέντευξη στην εφημερίδα Sunday Times
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.