Κοσμος

ΗΠΑ: Στο ναδίρ οι επιδόσεις των μαθητών σε μαθηματικά και ανάγνωση

Οι ειδικοί το αποδίδουν εν μέρει στην πανδημία

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Χειροτέρευσαν οι επιδόσεις των μαθητών λόγω της πανδημίας
ΗΠΑ - Σχολείο © ΕPA Pool

ΗΠΑ: Χειροτέρευσαν οι επιδόσεις των μαθητών λόγω της πανδημίας

Τα αποτελέσματα των εθνικών διαγωνισμάτων που δημοσιεύθηκαν την Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου, έδειξαν με τις καταστροφικές επιπτώσεις της πανδημίας στους Αμερικανούς μαθητές, με τις επιδόσεις των 9χρονων στα μαθηματικά και την ανάγνωση να πέφτουν σε επίπεδα που ίσχυαν πριν από δύο δεκαετίες.

Φέτος, για πρώτη φορά από τότε που τα τεστ της «Εθνικής Αξιολόγησης Εκπαιδευτικής Προόδου» («National Assessment of Educational Progress» ξεκίνησαν να παρακολουθούν τα επιτεύγματα των μαθητών τη δεκαετία του 1970, τα 9χρονα παιδιά έχασαν έδαφος στα μαθηματικά και οι βαθμολογίες στην ανάγνωση έπεσαν στα χειρότερα επίπεδα σε περισσότερα από 30 χρόνια.

Οι μειώσεις έπληξαν όλες τις περιοχές της χώρας και επηρέασαν τους μαθητές των περισσότερων φυλετικών και οικονομικών ομάδων. Αλλά οι μειονοτικοί μαθητές είδαν μερικές από τις πιο απότομες μειώσεις, διευρύνοντας το χάσμα των φυλετικών επιτευγμάτων.

Μεγάλο μέρος των τυποποιημένων διαγωνισμάτων της χώρας δεν πραγματοποιήθηκε κατά τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, επομένως τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν την Πέμπτη έδωσαν μια πρώιμη ματιά στον αντίκτυπο των διαταραχών της πανδημίας στη μάθηση. Ευρύτερα δεδομένα αναμένεται να δημοσιευτούν αργότερα φέτος.

Η μελέτη αντικατοπτρίζει δύο χρόνια αναταραχής στην αμερικανική εκπαίδευση, καθώς τα σχολεία έκλειναν κάθε φορά για μήνες εν μέσω της πανδημίας. Πολλοί μαθητές πέρασαν ένα χρόνο ή περισσότερο μαθαίνοντας από το σπίτι και τα κρούσματα του ιού μεταξύ του προσωπικού και των μαθητών συνέχισαν τη διαταραχή ακόμα και μετά την επιστροφή των παιδιών στην τάξη.

Στα μαθηματικά, ο μέσος όρος βαθμολογίας για μαθητές 9 ετών μειώθηκε κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες μεταξύ του 2020 και του 2022, σύμφωνα με τη μελέτη. Η μέση βαθμολογία στην ανάγνωση έπεσε κατά 5 βαθμούς.

Η αναταραχή της πανδημίας πλήγωσε ιδιαίτερα τους μειονοτικούς μαθητές. Οι βαθμολογίες στα μαθηματικά μειώθηκαν κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες για τους λευκούς μαθητές, σε σύγκριση με 13 βαθμούς για τους Αφροαμερικανούς μαθητές και 8 βαθμούς για τους Ισπανόφωνους μαθητές. Το χάσμα μεταξύ Αφροαμερικανών και λευκών μαθητών διευρύνθηκε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι μειώσεις ήταν πιο ομοιόμορφες στην ανάγνωση: Οι βαθμολογίες έπεσαν κατά 6 βαθμούς για λευκούς, Αφροαμερικανούς και Ισπανόφωνους μαθητές.

Για τους Ασιάτες Αμερικανούς φοιτητές, τους ιθαγενείς Αμερικανούς μαθητές και τους μαθητές δύο ή περισσότερων φυλών, υπήρξε μικρή αλλαγή στην ανάγνωση ή στα μαθηματικά μεταξύ των 2020 και 2022, σύμφωνα με τη μελέτη.

Γεωγραφικά, όλες οι περιοχές είδαν μειώσεις στα μαθηματικά, αλλά οι μειώσεις ήταν ελαφρώς χειρότερες στα βορειοανατολικά και τα μεσοδυτικά σε σύγκριση με τα δυτικά και νότια. Τα αποτελέσματα ήταν παρόμοια για την ανάγνωση, με τη διαφορά ότι η Δύση δεν είχε μετρήσιμη διαφορά σε σύγκριση με το 2020.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.