Πολιτικη & Οικονομια

Πτώση 2,2% στην πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας το 2019

Η ανακοίνωση της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνώ Αττικής και Αργοσαρωνικού

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
touristes-athina885
Τουρίστες στην Αθήνα © EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

Αρνητικά είναι τα αποτελέσματα για τα ξενοδοχεία της Αθήνας το 2019. Πτώση στην πληρότητα και στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο.

Με πτώση 2,2% στην πληρότητα έκλεισε το 2019 για τα ξενοδοχεία της Αθήνας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού. Την ίδια στιγμή, μειωμένο κατά 1,4% είναι το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar), ενώ μικρή άνοδο, κατά 0,9% σημείωσε η μέση τιμή του δωματίου, των ξενοδοχείων - μελών της Ενωσης.

Σύμφωνα με τα μηνιαία δελτία που δημοσιεύτηκαν αλλά και με τα στοιχεία κίνησης και απόδοσης ξενοδοχείων, η πληρότητα των ξενοδοχείων το 2019 κινήθηκε αρνητικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2019 φτάνοντας και σε πτώση 8,8%, εκτός των μηνών Αυγούστου και Σεπτεμβρίου οι οποίοι απλώς κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2018, πάντα σύμφωνα με την Ενωση Ξενοδόχων.

Η Ενωση Ξενοδόχων της Αθήνας εστιάζει στα μεγέθη των πόλεων - ανταγωνιστών της Αθήνας, αναφέροντας ότι η Αθήνα, το Παρίσι και οριακά η Ρώμη σημείωσαν πτώση πληρότητας το 2019 (-2,2%, -2,3% και -0,4% αντίστοιχα), ενώ πόλεις όπως είναι η Κωνσταντινούπολη, η Βαρκελώνη, ή η Μαδρίτη, επανατοποθετήθηκαν δυναμικά, όχι μόνο σε ότι αφορά στην πληρότητα (3,9%, 3,1% και 1,9% αντίστοιχα), αλλά και σε ότι αφορά στο έσοδο ανά διεθέσιμο δωμάτιο (revpar) των ξενοδοχείων (13,6%, 11,2% και 12.8% αντίστοιχα).

Με αφορμή τις πτωτικές τάσεις που καταγράφονται από τα τέλη του 2018 στην πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας, η ΕΞΑΑΑ σημειώνει ότι αυτές, δεν συνάδουν ούτε με τη δυναμική της πόλης, ούτε με την προοπτική της, ούτε με το όραμα όλων - όσοι επένδυσαν ή επενδύουν σε αυτήν. «Απαιτείται λοιπόν η συνεργασία όλων για την διαχείριση της τουριστικής ανάπτυξης στην Αθήνας, ταυτόχρονα με τις όντως πολλά υποσχόμενες προσπάθειες ενίσχυσης της σύγχρονης και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας της πόλης που δρομολογούνται – οι οποίες, ωστόσο, θα έπρεπε ήδη να αποτελούν καθημερινότητά μας».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY