Μουσικη

Johnnie Walker και Κωνσταντίνος Αργυρός στηρίζουν τη live μουσική

Δείτε το spot από την καμπάνια που καλεί τον κόσμο να βρεθεί ξανά δίπλα στη live μουσική

62222-137653.jpg
A.V. Team
5’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

Keep Walking Together: Η καμπάνια του Johnnie Walker, με κεντρικό πρόσωπο τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για τη στήριξη της live μουσικής στην Ελλάδα.

«Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει πάντα δρόμος! Περπάτησέ τον! Κοίτα μπροστά. Δίπλα σου θα συναντήσεις κι άλλους. Με όνειρα ζωντανά, σαν αυτά που πλημμυρίζουν την ψυχή σου. Για μένα, ο δρόμος είναι η live μουσική. Και σε αυτόν συναντιόμαστε πολλοί: ταλέντα, έμπνευση, συναίσθημα, δουλειά -πολλή δουλειά! Πάθος και αγάπη για τη μουσική… Και οι χτύποι της καρδιάς, ο δικός μου και ο δικός σου… που κάνουν τη στιγμή ζωντανή. Αυτό είναι τo live! Και ο δρόμος άνοιξε για όλους μας! Ώρα να περπατήσουμε και να απολαύσουμε τη live μουσική, ξανά μαζί! Πάμε δυνατά!»

Johnnie Walker & Konstantinos Argiros | Keep Walking Together

Με αυτές τις σκέψεις, το Johnnie Walker, το κορυφαίο brand σκωτσέζικου ουίσκι στον κόσμο, με σύνθημα “Keep Walking Together” και κεντρικό πρόσωπο τον Κωνσταντίνο Αργυρό παρουσιάζουν μια νέα δυνατή τηλεοπτική καμπάνια, καλώντας τον κόσμο να βρεθεί ξανά δίπλα στη live μουσική και να στηρίξει όλους όσους συναντιούνται εκεί: ταλέντα, έμπνευση, μουσικούς, συνεργάτες, εμάς!

Έχοντας περάσει μια δύσκολη περίοδο, έχει έρθει αυτή η ώρα να την αφήσουμε πίσω και να προχωρήσουμε, έχοντας μαζί μας όσους μας στήριξαν, όσους στηρίζουμε, όσους νοιώθουμε κοινούς τους χτύπους στην καρδιά μας.

Ανθρώπινα χέρια που κρατούν ποτήρια με ουίσκι

Η live μουσική είναι εδώ και κάνει δυνατά βήματα μπροστά, μαζί με όλους όσους συναντήθηκαν στον δρόμο της, και καλεί και όλους εμάς να περπατήσουμε μαζί και να την απολαύσουμε. Το Johnnie Walker δείχνει ακόμα μια φορά τον δρόμο και μας προσκαλεί να δούμε με αισιοδοξία την επόμενη ημέρα στην κανονικότητα που επιστρέφουμε. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός είναι και ο πρεσβευτής του “Keep Walking Together” στην Ελλάδα.

Μαζί εξυμνούν τη δύναμη της ομάδας, δίνουν βήμα στους κοντινούς συνεργάτες του καλλιτέχνη, εστιάζουν στη συλλογική δουλειά και την συνύπαρξη που κάνει τις στιγμές ζωντανές. «Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει πάντα δρόμος. Για μένα ο δρόμος είναι η live μουσική», λέει ο Κωνσταντίνος Αργυρός και κάνει το πρώτο βήμα με αισιοδοξία προς το μέλλον.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

Η καμπάνια από τη διαφημιστική εταιρεία Valuecom και την εταιρεία παραγωγή Filmiki ξεκίνησε στις 18 Οκτωβρίου και αποτελεί μια «δυνατή φωνή» που μας προσκαλεί να στηρίξουμε τη live μουσική και δίνει τη σκυτάλη σε μια σειρά δράσεων, φέρνοντας στο προσκήνιο ανερχόμενους καλλιτέχνες και συνεργάτες, που έμειναν εκτός για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Keep Walking Together: Η καμπάνια του Johnnie Walker για να στηρίξουμε έμπρακτα τη live μουσική

Προσκαλώντας μας να περπατήσουμε ξανά, να αφήσουμε πίσω τις δύσκολες στιγμές, να στηρίξουμε έμπρακτα τη live μουσική και τους ανθρώπους της και να διασκεδάσουμε δίπλα σε αγαπημένους μας, πάντα με ασφάλεια, ο Εμπορικός Διευθυντής της Diageo στην Ελλάδα, Γιώργος Ψωμιάδης, η Brand Manager Johnnie Walker Southern Europe, Paula Álvarez, και ο Πρεσβευτής του “Keep Walking Together” στην Ελλάδα, Κωνσταντίνος Αργυρός, έστειλαν τα δικά τους μηνύματα για τη σπουδαία τηλεοπτική καμπάνια που έχει συζητηθεί.

Φιάλι ουίσκι Johnnie Walker

Γιώργος Ψωμιάδης: Μας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσουμε και στην χώρα μας μια μεγαλειώδη καμπάνια

«H συνεργασία αυτή αποτελεί σταθμό για ένα μοναδικό, εμβληματικό, παγκόσμιο brand, το Johnnie Walker που καινοτομεί, εξελίσσεται και χαράζει νέες λεωφόρους. Στην Ελλάδα, το Johnnie Walker έχει γίνει συνώνυμο του ουίσκι. Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος, που μετά από πολλά χρόνια, μας δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσουμε και στην χώρα μας μια μεγαλειώδη καμπάνια στην οποία αποτυπώνεται το νέο brand ID του Johnnie Walker που φιλοδοξεί να είναι πάντα επίκαιρο. Την τελευταία διετία, έχουν λείψει σε όλους οι χώροι διασκέδασης και η live μουσική – είμαστε, όμως, ξανά εδώ για να προχωρήσουμε μαζί. We Keep Walking Together» δήλωσε ο Γιώργος Ψωμιάδης, Εμπορικός Διευθυντής της Diageo στην Ελλάδα.

Paula Álvarez: Ένα τηλεοπτικό spot που έχει γυριστεί στην Αθήνα και αποτίνει φόρο τιμής στη live μουσική

«Βγαίνουμε από μια δύσκολη περίοδο, στην οποία η μουσική ήταν εκεί για να μας “ανεβάζει”. Πολλοί καλλιτέχνες αυτή την περίοδο, άνοιξαν έστω και με ψηφιακό τρόπο τα σπίτια τους και έπαιξαν μουσική για εμάς. Είναι αλήθεια, πως η μουσική βιομηχανία βρέθηκε σε μια παύση: άνθρωποι που εξαρτώνται οικονομικά από τις συναυλίες και τους χώρους της live μουσικής, όπως οι τεχνικοί ήχου, οι φωτιστές και όλοι όσοι δεν είναι στην σκηνή, αλλά δίνουν ζωντάνια στην live μουσική. Αυτό ακριβώς αφορά η καμπάνια τoυ Johnnie Walker. Είναι ένα κίνημα με στόχο την πρόοδο, τη θετική ενέργεια, τη δράση, φέρνοντας τους ανθρώπους πάλι κοντά για να γιορτάσουν την ζωή και την επιστροφή της live μουσικής που επηρεάστηκε πολύ την τελευταία διετία. Είναι μεγάλη μας χαρά που συνεργαζόμαστε με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, ως πρεσβευτή του “Keep Walking Together” στην Ελλάδα. Ο Κωνσταντίνος ενστερνίζεται τις ίδιες αξίες με αυτές της καμπάνιας, όπως το πάθος και η αγάπη για την live μουσική και η θέση της στην ελληνική κουλτούρα. Η Ελλάδα είναι μια πολύ σημαντική αγορά για το Johnnie Walker. Έχουν περάσει περίπου 10 χρόνια από την τελευταία φορά που δημιουργήσαμε τοπικά τηλεοπτική καμπάνια στην Ελλάδα και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που τώρα το ξανακάνουμε για κάτι τόσο σπουδαίο! Πρόκειται για ένα τηλεοπτικό spot που έχει γυριστεί στην Αθήνα και αποτίνει φόρο τιμής στη live μουσική και την ελληνική κουλτούρα. Η live μουσική μάς έχει δώσει πολλά και ήρθε η ώρα να το ανταποδώσουμε. Ευχαριστούμε τον Κωνσταντίνο Αργυρό που πίστεψε σε αυτό, δέχτηκε την πρόσκληση και δούλεψε στενά με εμάς και τους συνεργάτες του για να υποστηρίξει τη live μουσική και τους ανθρώπους της, αυτούς που βλέπουμε και αυτούς που δεν βλέπουμε στη σκηνή. Άλλωστε, η live μουσική είναι αυτή που κρατάει τη μουσική αληθινά ζωντανή» σημείωσε η Paula Álvarez, Brand Manager Johnnie Walker Southern Europe.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

Κωνσταντίνος Αργυρός: Nα προχωρήσουμε ξανά μαζί

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτή τη συνεργασία μου με το Johnnie Walker, και για το γεγονός ότι αποτελώ μέρος αυτής της καμπάνιας που θέλει να εμπνεύσει για την επιστροφή σε κάτι που έλειψε σε όλους μας πραγματικά! Τη live μουσική! Mε αυτή τη συνεργασία κατάλαβα ότι πάμε να δημιουργήσουμε κάτι που έχει σημαντικό αντίκτυπο και θα μπορούσε να βοηθήσει τους ανθρώπους που εργάζονται για τη μουσική, και ειδικότερα τη live μουσική. Όχι μόνο εμάς που είμαστε πάνω στο stage, αλλά και όλους αυτούς που κάθε φορά δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό και δουλεύουν τόσο σκληρά. Οι συνεργάτες μου με έχουν βοηθήσει να καταλάβω τη δύναμη της ομάδας και πως μαζί τους μπορώ να πορευτώ με σιγουριά και να κάνω κάθε επόμενο βήμα. Για αυτόν τον λόγο, εκτίμησα την ιδέα και είπαμε χωρίς δεύτερη σκέψη: “πάμε να το κάνουμε, να προχωρήσουμε ξανά μαζί”! Το “μαζί”, οι φίλοι και οι συνεργάτες που επιλέγουμε στη ζωή μας παίζουν σημαντικό ρόλο και δίνω πολύ μεγάλη σημασία σε αυτό.. Είναι σαν τις αξίες που έχω από το σπίτι μου και με συντροφεύουν σε κάθε μου βήμα. Πάμε, λοιπόν, δυνατά να απολαύσουμε ξανά μαζί, τη live μουσική» εξήγησε ο Κωνσταντίνος Αργυρός, Πρεσβευτής του “Keep Walking Together” στην Ελλάδα.

Keep Walking Together: 10 στιγμιότυπα από τη νέα καμπάνια του Johnnie Walker

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

Φιάλι ουίσκι Johnnie Walker

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

johnnie_walker_x_konstantinos_argiros_2-min.jpg

johnnie_walker_x_konstantinos_argiros_3-min1.jpg

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

johnnie_walker_the_band_2-min.jpg

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην καμπάνια του Johnnie Walker

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.