- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Άντριου Λόιντ Βέμπερ: «Λυπήθηκα που ολοκληρώθηκε το Φάντασμα της Όπερας»
Αυλαία μετά από 35 χρόνια για το σύμβολο του μουσικού θεάτρου
Άντριου Λόιντ Βέμπερ: «Λυπήθηκα που ολοκληρώθηκε το Φάντασμα της Όπερας» - Αυλαία μετά από 35 χρόνια για το σύμβολο του μουσικού θεάτρου
O διάσημος Βρετανός συνθέτης 'Αντριου Λόυντ Βέμπερ ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «The Tonight Show Starring Jimmy Fallon» λίγες ώρες μετά την αυλαία του θρυλικού μιούζικαλ «The Phantom of the Opera-Φάντασμα της Όπερας». Παραδέχτηκε ότι ήταν «λυπημένος» που είδε να ολοκληρώνει την πορεία του μετά από 35 χρόνια το σύμβολο του μουσικού θεάτρου και η μακροβιότερη παράσταση του Μπρόντγουεϊ.
«Λοιπόν, ήταν παράξενο πραγματικά, γιατί ένα από τα αστεία πράγματα που συνέβησαν με το «Φάντασμα» ήταν ότι τους τελευταίους μήνες το ανακάλυψε ένα νεανικό κοινό. Και ήταν λυπηρό γιατί ένιωθα ότι θα μπορούσε να συνεχιστεί», είπε ο Βέμπερ στον οικοδεσπότη της εκπομπής Τζίμι Φάλον ο οποίος στη συνέχεια μοιράστηκε ότι το μιούζικαλ το οποίο έκανε πρεμιέρα το 1988 είχε πραγματοποιήσει 13.981 παραστάσεις μέχρι το βράδυ της Κυριακής του Ορθόδοξου Πάσχα που έριξε αυλαία με ένα παρατεταμένο χειροκρότημα και όλους τους συντελεστές μαζί με τον συνθέτη στη σκηνή.
Στην συνέχεια ο Βέμπερ μίλησε για το νέο του έργο «Bad Cinderella» που έκανε πρεμιέρα τον Μάρτιο στο «Imperial Theatre» του Μπρόντγουεϊ σε στίχους του βραβευμένου με Tony Ντέιβιντ Ζίπελ (David Zippel).
Αποκάλυψε ότι του άρεσε η ιδέα μιας «εναλλακτικής Σταχτοπούτας» και είναι μια διασκεδαστική ιστορία.
Ο συνθέτης συνεργάστηκε με την βραβευμένη με Όσκαρ συγγραφέα Έμεραλντ Φένελ ενώ η σκηνοθεσία της παράστασης είναι του Λόρενς Κόννορ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.