- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Το Διεθνές Βραβείο Θεάτρου Yuri Liubimov στον Θεόδωρο Τερζόπουλο
«Είναι μια εξέχουσα προσωπικότητα του θεάτρου, διεθνώς αναγνωρισμένος για το καλλιτεχνικό και εκπαιδευτικό του έργο»
Ο κορυφαίος σκηνοθέτης Θεόδωρος Τερζόπουλος τιμήθηκε με το Διεθνές Βραβείο Θεάτρου Yuri Liubimov
Το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου ITI και το Ίδρυμα Yuri Liubimov βραβεύουν κάθε χρόνο μια εξέχουσα προσωπικότητα του θεάτρου με το Διεθνές Θεατρικό Βραβείο Yuri Liubimov, στη μνήμη του σπουδαίου Ρώσου σκηνοθέτη. Τις δυο προηγούμενες χρονιές το βραβείο απονεμήθηκε σε σπουδαίους σκηνοθέτες όπως στον Anatoli Vasiliev και στον Tadashi Suzuki.
Φέτος η κριτική επιτροπή του Διεθνούς Θεατρικού Βραβείου Yuri Liubimov, που αποτελείται από τους Tobias Biancone (Πρόεδρο του ΙΤΙ), Katalin Lyubimova, Natalia Isaeva, Anatoli Vassiliev, αποφάσισε να απονείμει το βραβείο στον Θεόδωρο Τερζόπουλο.
Το σκεπτικό γύρω από τη βράβευση του Θεόδωρου Τερζόπουλου με το Διεθνές Θεατρικό Βραβείο Yuri Liubimov
Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος είναι μια εξέχουσα προσωπικότητα του θεάτρου, διεθνώς αναγνωρισμένος για το καλλιτεχνικό και εκπαιδευτικό του έργο. Είναι διάσημος για τις σκηνοθεσίες του στο αρχαίο ελληνικό δράμα και σε σύγχρονα έργα των σημαντικότερων Ευρωπαίων και Ελλήνων συγγραφέων. Έχει σκηνοθετήσει στην Ελλάδα και το εξωτερικό κι έχει συνεργαστεί με σημαντικούς Έλληνες και ξένους ηθοποιούς. Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος και το Θέατρο Άττις, που ίδρυσε το 1985, έχουν παρουσιάσει μέσα σε 35 χρόνια περισσότερες από 2.100 παραστάσεις σε όλον τον κόσμο.
Από το 2013 διευθύνει κάθε χρόνο το διεθνές θερινό εργαστήριο «Η Επιστροφή του Διόνυσου – Η Μέθοδος του Θεόδωρου Τερζόπουλου» για νέους ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Έχει βραβευτεί με πολλά θεατρικά βραβεία. Βιβλία για τη δουλειά και τη μέθοδό του έχουν εκδοθεί στα Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Τουρκικά, Ρωσικά, Ιταλικά, Πολωνικά, Κινεζικά, Μανδαρίνικα, Κορεάτικα και Αραβικά. Το βιβλίο της Μεθόδου του «Η Επιστροφή του Διόνυσου» εκδόθηκε το 2015 κι έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες.
Διαβάστε παλαιότερες συνεντεύξεις του Θεόδωρου Τερζόπουλου εδώ, εδώ, & εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.