Θεατρο - Οπερα

Κρίμα που είναι πόρνη; Καθόλου!

Η αιμομεικτική αναγεννησιακή ιστορία του Τζον Φορντ ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 409
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
27850-61147.jpg

Ανακατέψτε μια γερή δόση «Pulp Fiction» με δύο από «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» (στην κινηματογραφική εκδοχή του Μπούρμαν), στη θέση των εραστών βάλτε δύο αδέλφια και έχετε την παράσταση «Κρίμα που είναι πόρνη», όπως την ανέβασε η σούπερ θεατρική βρετανική ομάδα Cheek by Jowl. Η αιμομεικτική αναγεννησιακή ιστορία του Τζον Φορντ ανεβαίνει σαν μια παθιασμένη μάχη μεταξύ επιθυμίας και απαγορεύσεων πάνω σ’ ένα τεράστιο κρεβάτι-ρινγκ. Η Αναμπέλα της Gina Bramhill θα στοιχειώσει τη σύγχρονη θεατρόφιλη γενιά, όπως πριν από λίγα χρόνια στοίχειωσαν με τον ίδιο ρόλο η Λυδία Φωτοπούλου και η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη. Σκηνοθεσία: Declan Donnellan. 18-22/12, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

n


Υπογραφές εισαγωγής

Δεν είναι μόνο ο Robert Wilson που έρχεται από το εξωτερικό. Η Ελβετίδα Barbara Weber έχει βάλει την υπογραφή της στo ανέβασμα του έργου του Τενεσί Ουίλιαμς «Ο Ορφέας στον Άδη» στο Εθνικό Θέατρο

• Το NT Live μας ενώνει με το θεατρικό Λονδίνο. Το επόμενο ραντεβού είναι με την παράσταση του σεξπιρικού «Τίμων ο Αθηναίος» (1/11, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών)

• Ο Jan Fabre επιστρέφει στην Αθήνα με δύο παραγωγές στη σκηνή του ΜΜΑ (14, 15, 18/11)

• To Moscow Stanislavsky Music Theater ανεβάζει την «Τραβιάτα» του Βέρντι στο θέατρο Badminton (22-24/11)

• Από τον Περσέα μέχρι τον Αϊνστάιν φτάνει ο νοτιοφρικάνος William Kentridge στην παράστασή του «Refuse the hour» στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών (22-25/11)

• «Ο Μαγικός αυλός» του Μότσαρτ θ’ ακουστεί στην Εθνική Λυρική Σκηνή κάτω από τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γάλλου Arnaud Bernard (από 14/12)

• Τους «Παραθεριστές» του Γκόρκι ανεβάζει στη Στέγη η φλαμανδική ομάδα tgSTAN (27/11 - 1/12)

• Ο Renato Zanella σκηνοθετεί την όπερα του Βέρντι «Σικελικός εσπερινός» σε μια συμπαραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (ΜΜΑ, 18-27/1)

• Για τον περσινό «Θείο Βάνια» του θεάτρου E. Vakhtangov της Μόσχας ακόμα συζητάμε. Φέτος επιστρέφει με τη «Μασκαράτα» του Μιχαήλ Λέρμοντοφ (22-24/2, Badminton) • Μια ιστορία «γουέστερν» θα εξελιχθεί στο Bios από την αγγλική ομάδα Action Hero (23-24/2)

• Ο Γάλλος Olivier Py σκηνοθετεί το έργο του Γιάννη Μαυριτσάκη «Vitrioli» (από 15/3, Εθνικό Θέατρο)

• «Στη μεγάλη και θαυμαστή ιστορία του εμπορίου» ο Γάλλος Joël Pommerat εξερευνά το πώς ένας ιδεαλιστής καταλήγει στο πέρασμα των χρόνων στυγνός καπιταλιστής (28-31/3, Στέγη)

• Την όπερα «Alessandro» του Handel σκηνοθετεί και χορογραφεί η Lucinda Childs σε παγκόσμια πρώτη στο ΜΜΑ, για να ακολουθήσει ευρωπαϊκή περιοδεία (17&19/5).

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημήτρης Φιλιππίδης: Συνέντευξη με τον νέο ηθοποιό
Δημήτρης Φιλιππίδης: «Το χιούμορ είναι το πιο αποτελεσματικό κοινωνικό εργαλείο. Μιλάω και προσωπικά»

Μιλήσαμε για όλα: τη νέα παράσταση «Ήρωες», το θέατρο, τα όρια της σάτιρας, τη σύγκριση με τον πατέρα του και πώς αντιμετωπίζει την κατάσταση σήμερα

Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή
Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή

Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.