Φονικός έρωτας
Η Τόσκα θα ερωτευθεί, θα προδοθεί, θα σκοτώσει και θα αυτοκτονήσει μπροστά στους θεατές του Ηρωδείου
Η Τόσκα θα ερωτευθεί, θα προδοθεί, θα σκοτώσει και θα αυτοκτονήσει μπροστά στους θεατές του Ηρωδείου, μέσα στο απίστευτο σκηνικό που έστησε ο σκηνοθέτης της όπερας Ούγκο Ντε Άνα για την παράσταση της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Ακόμα και στον πιο αδαή της όπερας είναι οικεία η διάσημη άρια της Τόσκα «Vissi d’arte». «Για την τέχνη έζησα, έζησα για αγάπη» τραγουδάει η Φλόρια Τόσκα στο βαρώνο Σκάρπια, επικεφαλής των δυνάμεων κατοχής στη Ρώμη (1800), όταν αυτός προσπαθεί να την κάνει δικιά του με αντάλλαγμα τη σωτηρία του αγαπημένου της, ιδεαλιστή επαναστάτη Μάριο Καβαραντόσι. Όμως ο συνθέτης Πουτσίνι δεν ήθελε happy end. Η Τόσκα σκοτώνει τον Σκάρπια, ο Καβαραντόσι εκτελείται και η Τόσκα αυτοκτονεί. Όλα αυτά στη διάρκεια ενός 24ώρου!
Ο διάσημος Αργεντίνος σκηνοθέτης Ούγκο Ντε Άνα είδε στην όπερα ένα (ρεαλιστικό) θρίλερ, καθώς στο τέλος κάθε μία από τις τρεις πράξεις σημαδεύεται από ένα μεγάλο γεγονός, ικανό να εξάψει την… αγωνία των θεατών. Ο σκηνοθέτης είναι επιπλέον γνωστός για την ατμόσφαιρα που ξέρει να δημιουργεί με τους φωτισμούς και τη σκηνογραφία. Για την παράσταση επέλεξε ένα φορτωμένο με συμβολισμούς, μπαρόκ σκηνικό. Καταπιεστικά σύμβολα της εξουσίας (κυρίως θρησκευτικά) εντείνουν την πίεση στους ήρωες, που ζουν τις τελευταίες ώρες της ζωής τους χωρίς να το ξέρουν. Όπως δηλώνει ο Ντε Άνα στις συνεντεύξεις του, σέβεται το ιστορικό περιβάλλον όπου εξελίσσεται η όπερα, γι’ αυτό μην περιμένουμε εκμοντερνισμούς χωρίς νόημα. Η χρήση των βίντεο απλά εξυπηρετεί το ρεαλισμό. Την Τόσκα ερμηνεύουν σε διπλή διανομή η Ιταλίδα Ντανιέλα Ντέσι (26, 28) κι η Ελληνίδα Τσέλια Κοστέα (27, 29).
Ηρώδειο, 26-29/7, στις 21.00. Μουσική διεύθυνση: Μύρων Μιχαηλίδης.
Μάριο Καβαραντόσι: Καρλ Τάνερ (26, 28) - Τζανκάρλο Μονσάλβε (27, 29)
Βαρόνος Σκάρπια: Λάντο Ατανέλι (26, 28) - Γκεόργκε Γκαγκνίτζε (27, 29).
Συμμετέχει η Ορχήστρα και η Χορωδία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και η
Παιδική Χορωδία ROSARTE. € 25, 45, 55, 60, 85, 100, 15 (Φ/Π).
210 3662.100, 210 3612.461, 210 3643.725
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι δύο γνωστοί ηθοποιοί και σκηνοθέτες μιλούν για την παράσταση «Όταν έκλαψε ο Νίτσε» και για τη συνεργασία τους
Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
Ο Χάρης Φραγκούλης σκηνοθέτησε μια αμιγώς ερευνητική παράσταση πάνω στο έργο του Δημήτρη Δημητριάδη
Δυο πρεμιέρες τον Δεκέμβριο και εορταστικές εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά
Μια παράσταση σκηνοθετημένη εντυπωσιακά στην όψη και στις ερμηνείες
Μιλήσαμε για όλα με τον ηθοποιό με αφορμή τον μονόλογο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» στο Θέατρο Θησείον
Η παράσταση αναλύει τον βίο και το έργο του, αναδεικνύοντας τον ταλαντούχο καλλιτέχνη που έκανε τη ζωή του κραυγή για την αγάπη
Το ομότιτλο βιβλίο της γαλλίδας συγγραφέως ανεβαίνει στο θέατρο για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Μια αληθινή ιστορία, ένας ύμνος στη δύναμη του ονείρου του Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον Μάνο Καρατζογιάννη
Ο Γιάννης Δρακόπουλος πρωταγωνιστεί στη μακροβιότερη σόλο κωμωδία στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ
Μετά την ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε κατά την ολομέλεια του σώματος - Το βιογραφικό του
Η ενότητα CosmoClassical σε μία φιλόδοξη παρουσίαση του θρυλικού έργου του Giaccomo Puccini
Πείνα και εκπόρνευση; Μητέρα - προαγωγός; Άγνωστοι σύζυγοι και εραστές; Ναρκωτικά και παιχνίδια εξουσίας;
Η επιτυχημένη παράσταση των Ρέππα-Παθανασίου για δεύτερη χρονιά στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
2 κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες και άλλες έχουν ήδη ξεκινήσει
Ένα δημοσιογραφικό νουάρ που σηκώνει τον καθρέφτη στη σκοτεινή πλευρά του κράτους και της κοινωνίας
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Από τους πρόσφατους ρόλους της ήταν εκείνος στον «Γυάλινο Κόσμο»
Λίγο πριν από τη μαγνητοσκόπηση της παράστασής του ο stand up comedian μιλά στην Athens Voice γι’ αυτό το γλυκόπικρο κείμενο
«Η γνήσια, αυθεντική επαφή μεταξύ ηθοποιού και θεατή, είναι σαν να έχεις ρίξει ένα σημείωμα σε μια μπουκάλα στο πέλαγος και κάποιος την βρήκε»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.