- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η Άντζελα Μπρούσκου κάνει «Reality» στο Παλλάς
Η σκηνοθέτρια μεταμορφώνει το θέατρο σε έναν χώρο επιθυμίας, όπου τα πρόσωπα πιστεύουν ότι θα εκπληρωθούν τα πιο παράλογα όνειρά τους
H Άντζελα Μπρούσκου μιλάει στην ATHENS VOICE για την παράσταση «Reality» που σκηνοθετεί στο φουαγέ του Παλλάς
Εμπνευσμένη από την πραγματικότητα έτσι όπως αυτή παρουσιάζεται στα ΜΜΕ, η παράσταση “Reality” λειτουργεί αποσπασματικά σε μορφή επεισοδίων, με εικόνες, δράσεις, μουσική, συνεντεύξεις από τον κόσμο της show-biz, της μόδας, των περιοδικών life style, των reality shows, ψυχανάλυση, με άξονα και κέντρο τον άνθρωπο και το εγώ του. Έτσι, το φουαγέ του Παλλάς μεταμορφώνεται σ’ ένα χώρο επιθυμίας και προσδοκίας, όπου τα πρόσωπα πιστεύουν ότι θα εκπληρωθούν τα πιο παράλογα όνειρά τους.
Τι σημαίνει για σας ριάλιτι;
Είναι η πραγματικότητα που ορίζουμε εμείς ως αληθινή και αποφασίζουμε να τη ζήσουμε εξιδανικεύοντας τον εαυτό μας και τα πράγματα.
Τι θέλετε να πείτε δείχνοντας και σχολιάζοντας ένα πολύ συγκεκριμένο κομμάτι της κοινωνίας; Ή μήπως αυτό το κομμάτι είναι μεγαλύτερο;
Ζούμε όλοι σε μια εποχή που δίνει αξία στη φαντασίωση και την εικόνα. Η ευτυχία μας εξαρτάται συχνά από τον κόσμο της διαφήμισης. Βλέπουμε όλοι το ίδιο όνειρο και κυνηγάμε χαμένους θησαυρούς.
Ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι μεγαλύτερες αυταπάτες των ανθρώπων γύρω σας σήμερα;
H γνώμη που έχουμε για τον εαυτό μας και η διασημότητα.
Πώς τα σκουπίδια της εποχής μπορούν να κάνουν ένα έργο τέχνης σήμερα;
Γιατί μέσα στον κάδο της ανθρώπινης δυστυχίας ανακυκλώνονται συνήθως τα πιο άχρηστα και φτηνά υλικά. Η τέχνη τα κάνει μοναδικά αποκαλύπτοντας την αλήθεια τους.
Απέναντι στους κανόνες που επιβάλλονται από την κοινωνία υπάρχει μια ενδιαφέρουσα πρόταση ή παίζουμε απλώς το ρόλο των παθητικών παρατηρητών;
Δεν ξέρω αν υπάρχουν ενδιαφέρουσες προτάσεις. Θα προτιμούσα να υπάρχουν πιο δραστικές λύσεις. Νιώθω ότι έχουμε πειστεί πως τα πράγματα είναι καταδικασμένα στη μοίρα τους κι αυτό μας κάνει συχνά παθητικούς.
Αυτοί που παίζουν σε κάθε ριάλιτι της καθημερινότητας, πόση επίγνωση έχουν του αν είναι αλήθεια ή ψέμα;
Δεν υπάρχει επίγνωση, γιατί δεν υπάρχει πραγματική εμπειρία αυτού που ζούμε. Είμαστε παγιδευμένοι μέσα στο φαύλο κύκλο του ανικανοποίητου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.