Εικαστικα

3 εκθέσεις σε γκαλερί, μεγάλα ιδρύματα και νέους χώρους τέχνης

Από τη μεγάλη αναδρομική του Γιούργκεν Τέλερ μέχρι την ατομική του Γιώργου Ευθυμίου

niki-koskina1
Νίκη - Μαρία Κοσκινά
ΤΕΥΧΟΣ 973
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Pope Francis in Venice, 2024 © Juergen Teller, All rights Reserved
Ο πάπας Φραγκίσκος στη Βενετία, 2024 © Juergen Teller, All rights Reserved

Οι εκθέσεις της εβδομάδας: To highlight των ημερών είναι η αναδρομική του Γιούργκεν Τέλερ στον νέο χώρο της Στέγης, το Onassis Ready

Ο Οκτώβριος είναι ένας μήνας, όπου εγκαινιάζονται πολλές και μεγάλες εκθέσεις. Ξεχωρίζουμε την πιο μεγάλη έκθεση του Γιούργκεν Τέλερ στην Ελλάδα που θα πραγματοποιηθεί σε έναν νέο χώρο, πρώην βιομηχανικό κτίριο. Στο Ίδρυμα Θεοχαράκη έχουμε ένα ομαδικό πρότζεκτ με άρωμα γυναίκας ενώ 

Η μεγαλύτερη έκθεση του Γιούργκεν Τέλερ στην Ελλάδα

Ένα παλιό εργοστάσιο πλαστικών μετατρέπεται σε χώρο τέχνης και εγκαινιάζει τη λειτουργία του με την έκθεση «You are invited», τη μεγαλύτερη αναδρομική του Γιούργκεν Τέλερ που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας. Παρουσιάζει έργα και βίντεο από τη δεκαετία του 1990 έως σήμερα, με θρυλικές προσωπικότητες –από τον πάπα Φραγκίσκο μέχρι τον Ίγκι Ποπ–, αυτοβιογραφικές αναφορές και συνεργασίες με τη σύζυγό του, αποκαλύπτοντας έναν ώριμο, βαθιά ανθρώπινο καλλιτέχνη.
Onassis Ready, 19 Οκτωβρίου έως 30 Δεκεμβρίου

Leg, snails and peaches no43, London 2017
«Leg, snails and peaches no43, London 2017» © Juergen Teller, All rights reserved

Η τέχνη της αφαίρεσης

Η έκθεση, σε επιμέλεια του Γιάννη Μπόλη, παρουσιάζει έξι γυναίκες καλλιτέχνιδες που επαναπροσδιορίζουν την αφαίρεση, αντλώντας έμπνευση από τις αισθητικές παραδόσεις του αραβικού κόσμου. Μέσα από γεωμετρικά μοτίβα, καλλιγραφία και αρχιτεκτονικές φόρμες, συνδέουν τη μνήμη, την ταυτότητα και την πολιτιστική κληρονομιά, προτείνοντας την αφαίρεση ως παγκόσμια γλώσσα, που ενώνει Δύση και Ανατολή.
Ίδρυμα Θεοχαράκη, 15 Οκτωβρίου έως 22 Φεβρουαρίου 2026

Etel Adnan, Χωρίς τίτλο, 1985, λάδι σε καμβά, 61 x 76,2 εκ.
Etel Adnan, Χωρίς τίτλο, 1985 © Οδυσσέας Βαχαρίδης - Από τη συλλογή της ΕιρήνηςΠαναγοπούλου

Η ύλη της μνήμης

Η έκθεση «Η κορυφή είναι πίσω απ’ το βουνό» παρουσιάζει τη δουλειά του Γιάννη Ευθυμίου, ο οποίος ξεχωρίζει για τη χρήση του χαρτοπολτού ως βασικού υλικού. Στα έργα του, τοπία, σπίτια και μορφές αποκτούν γλυπτική διάσταση και λειτουργούν ως αναφορές στη μνήμη και την ταυτότητα, διερευνώντας τη σχέση ύλης, χώρου και προσωπικής εμπειρίας.
Γκαλερί Σκουφά, 16 Οκτωβρίου έως 8 Νοεμβρίου

Έργο του Γιάννη Ευθυμίου στην έκθεση «Η κορυφή πίσω από το βουνό»

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημήτρης Σεβαστάκης, «Η εφεύρεση της λύπης»
4 εκθέσεις που έχουν εγκαίνια αυτήν την εβδομάδα

Από την αναδρομική του Κυριάκου Μορταράκου και τη μεγάλη έκθεση του Δημήτρη Σεβαστάκη στις επιζωγραφισμένες φωτογραφίες του Κώστα Λάκη και τους καλλιτεχνικούς αλγόριθμους του Τσαρλς Σάντισον

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY