Τεχνολογια - Επιστημη

Γιατί ορισμένα παιχνίδια «κολλάνε» στο Nintendo Switch 2

Ο επικεφαλής της Epic Games εξηγεί γιατί κάποιοι τίτλοι αντιμετωπίζουν προβλήματα στην καινούργια κονσόλα

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Nintendo Switch 2: Ο Τιμ Σουίνι της Epic Games εξηγεί τι φταίει για τις χαμηλές επιδόσεις blockbuster παιχνιδιών, όπως το Cyberpunk 2077 και το Elden Ring
Ο διευθύνων σύμβουλος της Epic Games εξήγησε γιατί το Nintendo Switch 2 μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα © Nintendo

Nintendo Switch 2: Ο Τιμ Σουίνι της Epic Games εξηγεί τι φταίει για τις χαμηλές επιδόσεις blockbuster παιχνιδιών, όπως το Cyberpunk 2077 και το Elden Ring

Ο επικεφαλής της Epic Games, Τιμ Σουίνι, εξήγησε γιατί ορισμένα blockbuster παιχνίδια δυσκολεύονται να λειτουργήσουν στο Nintendo Switch 2.

Η νέα, πιο ισχυρή κονσόλα Nintendo Switch 2 κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος με την υπόσχεση ότι θα φέρει πληθώρα τίτλων AAA στους φαν.

Ωστόσο, οι αναφορές για προβλήματα απόδοσης και «απογοητευτικά» γραφικά σε παιχνίδια όπως τα Cyberpunk 2077, Elden Ring και Borderlands 4 έχουν αυξηθεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Epic Games, Τιμ Σουίνι, εξήγησε σε πάνελ τους λόγους πίσω από αυτές τις δυσκολίες: «Ο κύριος λόγος είναι η διαδικασία ανάπτυξης. Πολλοί δημιουργοί ξεκινούν φτιάχνοντας τα παιχνίδια για ισχυρότερο hardware και τα βελτιστοποιούν για πιο αδύναμες συσκευές στο τέλος. Ιδανικά, η βελτιστοποίηση πρέπει να ξεκινά από νωρίς».

Ο Σουίνι τόνισε ότι η βελτιστοποίηση «δεν είναι ποτέ εύκολη υπόθεση» και πως η Epic θα προσφέρει εκπαιδευτικά σεμινάρια και αυτόματα εργαλεία βελτιστοποίησης για τίτλους που τρέχουν στην Unreal Engine.

Νωρίτερα φέτος, η Gearbox επιβεβαίωσε ότι το Borderlands 4 θα κυκλοφορήσει στο Nintendo Switch 2 τρεις εβδομάδες αργότερα από τις άλλες πλατφόρμες, ενώ ο επικεφαλής της εταιρείας Ράντι Πίτσφορντ προειδοποίησε ότι η έκδοση για Switch 2 δεν θα είναι τόσο εντυπωσιακή οπτικά.

Borderlands 4 - Official Nintendo Switch 2 Trailer

«Δεν θέλαμε να κόψουμε περιεχόμενο ούτε να χάσουμε το cross-play. Στόχος μας ήταν η καλύτερη δυνατή έκδοση για την κονσόλα, ακόμα κι αν μένει κυρίως στα 30 fps», ανέφερε.

Ο Πίτσφορντ πρόσθεσε ότι η ομάδα δεν αντιμετωπίζει το Switch 2 ως περιορισμό αλλά ως «εργαλείο που τους δίνει δύναμη να φτιάξουν την καλύτερη έκδοση του Borderlands 4».

(Με πληροφορίες του ΝΜΕ)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY