Τεχνολογια - Επιστημη

Η Meta ενεργοποιεί τη δημιουργία διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη ως το τέλος του 2025

Σοκ στον κλάδο του μάρκετινγκ - Aπειλή για τις διαφημιστικές εταιρείες

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η Meta, ιδιοκτήτρια του Facebook και του Instagram, θα προσφέρει πλήρη δημιουργία διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη έως το τέλος του 2025
Η Meta πρόκειται να βοηθήσει τους διαφημιστές να δημιουργούν καμπάνιες χρησιμοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το τέλος του επόμενου έτους © EPA/John G. Mabanglo

Η Meta, ιδιοκτήτρια του Facebook και του Instagram, θα προσφέρει πλήρη δημιουργία διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη έως το τέλος του 2025

Η εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, Meta, ετοιμάζεται να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν και να στοχεύουν πλήρως τις καμπάνιες τους μέσω εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, σε μια κίνηση που προκάλεσε αναστάτωση στη βιομηχανία του παραδοσιακού μάρκετινγκ.

Τα νέα εργαλεία θα επιτρέπουν στους χρήστες της διαφημιστικής πλατφόρμας της Meta να δημιουργούν διαφημίσεις με βάση μια εικόνα προϊόντος και έναν προγραμματισμένο προϋπολογισμό.

Οι διαφημίσεις θα περιλαμβάνουν εικόνες, βίντεο, κείμενο και θα στοχεύουν αυτόματα κοινά με βάση παραμέτρους όπως η γεωγραφική τοποθεσία.

Η κίνηση αυτή απειλεί άμεσα τους παραδοσιακούς διαφημιστικούς ομίλους, όπως οι WPP, Publicis Groupe και Havas, των οποίων οι μετοχές κατέγραψαν απώλειες έως 3,9% μετά τη σχετική είδηση.

Ο Ζούκερμπεργκ χαρακτήρισε τη νέα προσέγγιση ως «επανεφεύρεση της κατηγορίας της διαφήμισης», ενώ η Meta σχεδιάζει να επενδύσει μεταξύ 64 και 72 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη υποδομών τεχνητής νοημοσύνης το 2025.

(Με πληροφορίες του Guardian)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY