Μειώνεται ο ρόλος των ρομπότ στο γερμανικό εργοστάσιο της Tesla
Η αυτοκινητοβιομηχανία αυξάνει τον όγκο παραγωγής αξιοποιώντας αυτοματισμούς υψηλής τεχνολογίας
Μειώνεται ο ρόλος των ρομπότ στο εργοστάσιο της Tesla στη Γερμανία - Σχεδιάζει να τα αντικαταστήσει με γιγαντιαίες μηχανές χύτευσης αλουμινίου.
Τα ρομπότ δεν είναι αρκετά αποτελεσματικά στο νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων της Tesla στη Γερμανία. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σχεδιάζει να αντικαταστήσει εκατοντάδες ρομπότ με γιγαντιαίες μηχανές χύτευσης αλουμινίου για την κατασκευή ενιαίων εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στη κατασκευή του πλαισίου των αυτοκινήτων, αναφέρει το Reuters.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσπαθεί να αυξήσει τον όγκο παραγωγής αξιοποιώντας αυτοματισμούς υψηλής τεχνολογίας.
Για το νέο μοντέλο Y, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Ελον Μασκ, δήλωσε ότι θα αντικαταστήσει 70 εξαρτήματα κολλημένα με πριτσίνια, που χρησιμοποιούνται στο πίσω κάτω μέρος του αυτοκινήτου με μια ενιαία μονάδα κατασκευασμένη από μηχανή χύτευσης αλουμινίου.
Αυτή είναι μόνο η αρχή μιας νέας μονάδας αυτοματισμού, με την μπροστινή μονάδα του οχήματος και άλλα μέρη να ακολουθουν.
«Θα είναι καταπληκτικό να το βλέπεις σε λειτουργία. Η μεγαλύτερη μηχανή χύτευσης που κατασκευάστηκε ποτέ. Θα κάνει όλο το πίσω σώμα σε ένα ενιαίο κομμάτι, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων απορρόφησης της σύγκρουσης», ανέφερε ο Μασκ στο Twitter στις 13 Αυγούστου. Δεν είπε όμως πότε θα λανσάρει το νέο μηχάνημα.
Τα πλαίσια των αυτοκινήτων κατασκευάζονται παραδοσιακά με τη συναρμολόγηση πολλαπλών μεταλλικών πάνελ, τα οποία βοήθησαν τους κατασκευαστές να σχεδιάσουν ζώνες απορρόφησης της ενέργειας που δημιουργείται κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης. Ωστόσο ο Μασκ σχεδιάζει μια νέα τεχνική στο εργοστάσιο του Βρανδεμβούργου, στη Γερμανία.
Η επιλογή του Μασκ να μειώσει την πολυπλοκότητα της παραγωγής έρχεται καθώς οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες BMW, Mercedes και Audi αντιμετωπίζουν πίεση από τους εργαζομένους τους για να διατηρήσουν τις παραδοσιακές εργασίες συναρμολόγησης που απειλούνται καθώς πλέον τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερα εξαρτήματα από εκείνα που λειτουργούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η 10η εκδήλωση για την Amiga και την κοινότητά της
Τι έδειξε νέα έρευνα
Το μήνυμα που έστειλε στους Έλληνες
Πρακτικά tips για καλύτερες αποδόσεις σε Windows και Μac
Τι λέει η NASA για τις λεπτομερείς εικόνες
«Μου αρέσει να βουτάω στην πολυπλοκότητα των ανθρώπινων συναισθημάτων»
Μαίνεται ο «πόλεμος» με τις ΗΠΑ
Συνεχίζεται ο «πόλεμος» των ΗΠΑ στην δημοφιλή πλατφόρμα
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Μιλά άπταιστα 20 γλώσσες με δείκτη νοημοσύνης υψηλότερο του Αϊνστάιν
Τι αναφέρει νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ
Επιστημονική συνάντηση στα Φηρά από τις 20 έως τις 25 Απριλίου
Όσα ειπώθηκαν στην εκδήλωση - Οι κυριότερες τοποθετήσεις των ομιλητών
Είναι ο άνθρωπος πίσω από το Google Maps και ένα από τα επιδραστικότερα πρόσωπα της Silicon Valley. Μιλήσαμε μαζί του με αφορμή την παρουσία του στο Athens Science Festival στην Τεχνόπολη
Τι θα γινόταν αν μπορούσατε να δείτε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο ακόμα και αφού θα έχει φύγει από τη ζωή;
Από πότε θα τεθεί σε ισχύ η οδηγία
Έχει 33 φορές το μέγεθος του ήλιου
Βάρους περίπου 700 γραμμαρίων - Γιατί δεν καταστράφηκε όταν μπήκε στη γήινη ατμόσφαιρα
Επιστρέφει το επιτυχημένο workshop για την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων
Το ρομπότ από Lego τουβλάκια μπορεί να διαβάσει τον κώδικα Μπράιγ και να τον εκφωνεί στα ελληνικά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.