Ταξιδια

Πού θα συνδυάσεις ανεμελιά και πολυτέλεια αυτό το καλοκαίρι

Σαν την Χαλκιδική δεν έχει, αλλά ούτε και σαν το Cora Hotel & Spa Resort

Λήδα Πυλαρινού
6’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Cora Hotel & Spa Resort

Cora Hotel & Spa Resort: Το ιδανικό μέρος διαμονής για χαλάρωση, ηρεμία και ανεπιτήδευτη πολυτέλεια βρίσκεται στην Αφύτο της Χαλκιδικής

Όλοι γνωρίζουν τη φράση «Σαν την Χαλκιδική δεν έχει». Και δεν είναι ψέματα, έχει μαγικές παραλίες με ζέστα νερά, κορυφαίο φαγητό και φυσικά πολλές εναλλακτικές διασκέδασης. Βέβαια, όλα εξαρτώνται και από το μέρος διαμονής. Εγώ φέτος βρήκα την λύση για να ζήσω το χαλκιδικιώτικο όνειρο όπως του αξίζει. Στην Άφυτο Χαλκιδικής ανακάλυψα έναν παράδεισο χαλάρωσης, ηρεμίας και ανεπιτήδευτης πολυτέλειας που ακούει στο όνομα Cora Hotel & Spa Resort.

Ας πάρω την ιστορία από την αρχή. Εγώ και το αγόρι μου ψάχναμε έναν προορισμό για να ξεφύγουμε από την βαβούρα της πόλης. Έχουμε επισκεφθεί τα περισσότερα νησιά κοντά στην Αθήνα. Ο φίλος μου πρότεινε κάμπινγκ, άλλα για μένα οι χαλαρωτικές διακοπές συνδέονται με άνεση και πολυτέλεια.

Cora Hotel & Spa Resort

Έκανα την έρευνα μου στο διαδίκτυο και τελικά μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες επιλέξαμε την Άφυτο της Χαλκιδικής. Αφορμή για αυτή την τοποθεσία ήταν ότι έπεσα πάνω στο Cora Hotel & Spa Resort. Το ξενοδοχείο με εντυπωσίασε με το πρώτο scroll down της σελίδας του. Ξεκινώντας το review μου από το υπέροχο δωμάτιο, επιλέξαμε ένα με ιδιωτική πισίνα και μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι έχει στην κυριολεξία τα πάντα. Η διακόσμηση του εναρμονίζεται με το φυσικό περιβάλλον με το bohemian-chic στοιχείο να είναι κυρίαρχο στο design στο καθιστικό και το μπάνιο. Το επόμενο πράγμα που ήθελα να τσεκάρω είναι αν υπάρχει ένα σημείο εργασίας για την περίπτωση που χρειαστεί να ρυθμίσω κάτι έκτακτο για τη δουλειά. Τα δωμάτια, όχι μόνο διαθέτουν άνετο χώρο εργασίας, άλλα και δωρεάν σύνδεση WI-FI υψηλής ταχύτητας.

Οκέι, το παραδέχομαι είμαι workaholic και είναι απαράδεκτο που σκέφτομαι αν θα υπάρχει χώρος για να δουλέψω στις διακοπές. Όμως αυτή τη φόρα στο Cora Hotel & Spa Resort έκανα πολλά πράγματα για τον εαυτό μου. Πήγα για spa, χαλάρωσα στην πισινά, απόλαυσα βόλτες στα διπλανά κοσμοπολίτικα χωριάμέχρι και θαλάσσια σπορ δοκίμασα στην παραλία του ξενοδοχείου. Την μέρα που χρειάστηκε να δουλέψω για κάποιες ώρες στον υπολογιστή, επέλεξα τελικά να καθίσω στο lobby bar, που μου φάνηκε ήσυχο και καλαίσθητο. Απόλαυσα premium καφέ και κατάφερα να κάνω την δουλειά στην πιο απολαυστική εκδοχή της. Φυσικά δεν ήθελα να «σκιππάρω» την προπόνησή μου, όποτε το Σάββατο το πρωί, μετά το καφεδάκι μου, επισκέφθηκα το υπερσύγχρονο γυμναστήριο του ξενοδοχείου.

Spa στο Cora Hotel & Spa Resort
Cora Hotel & Spa Resort

Για εμάς, το Σάββατο βράδυ στις διακοπές σημαίνει dinner date. Εγώ και το αγόρι μου επισκεφθήκαμε το a la carte εστιατόριο του ξενοδοχείου με τη μοναδική θέα στη θάλασσα. Είμαστε και οι δυο καλοφαγάδες, οπότε ξέρουμε να εκτιμήσουμε το καλό φαγητό. Εκείνο το βράδυ όμως, ο ουρανίσκος μας ταξίδεψε σε πρωτόγνωρες μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες με θαλασσινά και ένα λαχταριστό μιλφέιγ για επιδόρπιο. Το υπόλοιπο μενού συμπεριελάμβανε παραδοσιακή κουζίνα παντρεμένη άριστα με διεθνείς γεύσεις.

Το δείπνο μας έμεινε αξέχαστο, αλλά το Σαββατόβραδο δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να κλείσει εκεί. Δίπλα στο εστιατόριο ακριβώς πάνω στην λαγκούνα του ξενοδοχείου βρίσκετε ένα από τα μπαρ, όπου ήπια το αγαπημένο μου ποτό, tequila με soda grapefruit. Το αγόρι μου δοκίμασε ένα από τα signature κοκτέιλ του μπαρ, ενώ και οι δυο ατενίζαμε τον γαλάζιο ορίζοντα.

Selene Bar του Cora Hotel & Spa Resort

Την Κυριακή το πρωί τον έστειλα στο Spa. Έπρεπε να το δοκιμάσει. Η κρυφή όαση του ξενοδοχείου το Elysium Spa διαθέτει εσωτερική πισίνα, σάουνα, χαμάμ και signature δωμάτια θεραπείας.  Ήμουν βέβαιη ότι η ομάδα των επαγγελματιών θα τον μυήσει στην απόλυτη γαλήνη μέσα από την τεράστια ποικιλία υπηρεσιών. Όταν ο φίλος μου τέλειωσε από το spa, οι δυο μας συναντηθήκαμε για μια βουτιά στην θερμαινόμενη πισίνα, η οποία μας αναζωογόνησε πλήρως. Το εντυπωσιακό ήταν ότι και από το εσωτερικό του spa είχαμε θέα στη θάλασσα, κάτι που προσωπικά δεν έχω συναντήσει ξανά!

To Elysium Spa του Cora Hotel & Spa Resort

Το μαγικό μας τριήμερο στην Χαλκιδική έκλεισε με κάτι πραγματικά fun. Το απόγευμα της Κυριακής, που είχαμε βγει για μια βόλτα στους χώρους του CORA Hotel & Spa Resort, ανακαλύψαμε ότι το ξενοδοχείο διέθετε έναν εκτεταμένο κατάλογο εμπειριών και δραστηριοτήτων, όπως μαθήματα μαγειρικής, εκδρομές για ψάρεμα, συνεδρίες με προσωπικό γυμναστή, γιόγκα κ.λπ. Δοκιμάσαμε private yoga και όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα δεν πήγαν πολύ καλά για όλους, όμως έδωσε μια πολύ ξεχωριστή πινελιά στο ταξίδι μας και σίγουρα στιγμές γέλιου στην instructor μας. Γεμάτοι από νέες εμπειρίες, πήγαμε μια τελευταία βόλτα στην Άφυτο, το πανέμορφο χωριό στην άκρη του βράχου, που καταλήγει στη θάλασσα.

Cora Hotel & Spa Resort

Το πρωί της Δευτέρας επέστεψα –εμφανώς ξενερωμένη- στο γραφείο και σκεφτόμουν τις ονειρεμένες στιγμές που έζησα. Ένας ο υπέροχος προορισμός, ένα παραδεισένιος χώρος διαμονής. Ήμασταν πραγματικά ανέμελοι οι δυο μας, απολαμβάνοντας την ιδανική πολυτέλεια. Δυστυχώς, παρότι κάναμε τόσα πολλά μέσα σε μόλις τρεις μέρες, το ταξίδι μας τελείωσε τόσο γρήγορα. Ευτυχώς όμως το καλοκαίρι μόλις ξεκίνησε και, ξέρετε κάτι, τελικά έχω και μια ιδέα για το που θέλω να κάνω το πάρτι του γάμου των ονείρων μου. Μπορείτε να μαντέψετε...

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου