Οι 10 χώρες που ενθαρρύνουν τους πολίτες να κάνουν περισσότερο σεξ (βίντεο)
Έτσι καταπολεμούν τα χαμηλά ποσοστά γεννήσεων
Η υπογεννητικότητα μαστίζει περίπου τις μισές χώρες του κόσμου, ενώ μέσα σε αυτές συγκαταλέγεται και η Ελλάδα, σύμφωνα με το Business Insider. Αυτό συμβαίνει για διάφορους οικονομικούς και πολιτιστικούς παράγοντες, οι οποίοι επηρεάζουν αρνητικά τα ποσοστά γονιμότητας.
Έτσι λοιπόν μερικές από αυτές τις χώρες ανέλαβαν την πρωτοβουλία να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες τους, ώστε να κάνουν περισσότερο σεξ, με διάφορους τρόπους, για το καλό… της χώρας!
Παρακάτω αναφέρονται κάποιες από τις πιο παράξενες τακτικές που έχουν ακολουθήσει οι χώρες με σκοπό να ενθαρρύνουν την τεκνοποίηση.
Δανία: «Αν δεν σκοπεύεις να κάνεις παιδιά για το δικό σου καλό, τουλάχιστον κάνε παιδιά για το καλό της Δανίας»
Η Δανία πρωτοστατεί στην προσπάθεια διατυμπανίζοντας το παραπάνω σλόγκαν. Επιπλέον σε πρακτικό επίπεδο εταιρείες προσπαθούν να συντείνουν σε αυτό. Για παράδειγμα η ταξιδιωτική εταιρεία Spies Rejser προσφέρει για τρία χρόνια χρήματα που θα εξασφαλίσουν στο ζευγάρι τα βρεφικά προϊόντα, εάν η γυναίκα μείνει έγκυος ενώ είχαν κλείσει κάποιο πακέτο από την εν λόγω εταιρεία.
Ωστόσο, κυκλοφορούν και βίντεο με τίτλο «Κάντο για την μαμά» (βίντεο παραπάνω) τα οποία φιλοδοξούν να παροτρύνουν τις νέες κοπέλες να γίνουν μητέρες με σκοπό να ικανοποιήσουν και την επιθυμία των μητέρων τους να γίνουν γιαγιάδες.
Η Δανία έχει ποσοστό γονιμότητας 1,73 παιδιά ανά γυναίκα.
Ρωσία: Κάντε παιδί και κερδίστε ένα ψυγείο!
Στη Ρωσία, εξαιτίας του αυξημένου ποσοστού ασθενών με HIV και των εξαρτημένων από το αλκοόλ ατόμων, οι άνδρες πεθαίνουν νέοι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην κάνουν πολλά παιδιά οι γυναίκες.
Το 2007, σε μια προσπάθεια της κυβέρνησης να καταπολεμήσει την υπογεννητικότητα, ανακηρύχτηκε η 12η Σεπτεμβρίου ως επίσημη ημέρα σύλληψης. Τότε λοιπόν οι άνθρωποι παίρνουν άδεια από την εργασία τους με σκοπό να επικεντρωθούν στην τεκνοποίηση.
Ακόμη όσες γυναίκες γεννήσουν το παιδί τους ακριβώς 9 μήνες αργότερα, κερδίζουν ένα ψυγείο!
Ιαπωνία: Ρομπότ προετοιμάζει τους υποψηφίους γονείς
Το Πανεπιστήμιο Tsukuba της Ιαπωνίας βοηθάει στην αύξηση του χαμηλού ποσοστού γεννήσεων της χώρας, κατασκευάζοντας ένα μωρό- ρομπότ, το «Yotaro». Το ρομπότ δημιουργήθηκε από φοιτητές για να βοηθάει τα ζευγάρια που σκέφτονται να αποκτήσουν παιδί, να έχουν μια πρώτη επαφή με την έννοια της πατρότητας.
Αυτό στηρίζεται στην ιδέα ότι αν οι υποψήφιοι γονείς αρχίσουν να αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους ως γονείς, τότε θα νιώσουν περισσότερο έτοιμοι να αποκτήσουν ένα αληθινό μωρό.
Ρουμανία: Υποχρεωτικές εξετάσεις για να διαπιστωθεί αν οι γυναίκες είναι γόνιμες
Στη Ρουμανία του 1980 οι γυναίκες ήταν υποχρεωμένες να υποβάλλονται σε γυναικολογικές εξετάσεις, ώστε να υπάρχουν τεκμήρια ότι μπορούν να τεκνοποιήσουν.
Ωστόσο, αυτός δεν είναι ο πιο ακραίος νόμος που έχει επιβάλλει η χώρα για να καταπολεμήσει την υπογεννητικότητα. Παλαιότερα, το 1960, επιβλήθηκε φόρος εισοδήματος 20% στα άτεκνα ζευγάρια και εφαρμόστηκαν διατάξεις που κατέστησαν σχεδόν αδύνατο το διαζύγιο. Αυτό συνέβη σύμφωνα με την λογική ότι «Αν ως πολίτης ενός κομμουνιστικού κράτους δεν συμβάλλεις στη δημιουργία μελλοντικών εργατών, θα πρέπει να πληρώσεις με χρήματα».
Σιγκαπούρη: Εθνική βραδιά για την τεκνοποίηση
Η Σιγκαπούρη, έχοντας το χαμηλότερο ποσοστό γεννήσεων στον κόσμο, 0,87 παιδιά ανά γυναίκα, διοργάνωσε στις 9 Αυγούστου του 2012 μια εθνική βραδιά για να ενθαρρύνει την τεκνοποίηση, σε συνεργασία με την εταιρεία Mentos.
Επίσης η χώρα διαθέτει έναν περιορισμένο αριθμό διαμερισμάτων, με μία μόνο κρεβατοκάμαρα προς ενοικίαση, για όσους θέλουν να ζήσουν μαζί και να προχωρήσουν στη διαδικασία τεκνοποίησης.
Κάθε χρόνο η Σιγκαπούρη δαπανά 1.6 δισ. σε προγράμματα που έχουν στόχο να ευαισθητοποιήσει τους ανθρώπους ώστε να κάνουν περισσότερο σεξ.
Νότια Κορέα: Ημέρα Οικογένειας κάθε μήνα
Στην Νότια Κορέα έχει καθιερωθεί κάθε τρίτη Τετάρτη του μήνα, τα γραφεία των δημόσιων και ιδιωτικών υπηρεσιών να κλείνουν στις 7 το απόγευμα, καθώς εκείνη η ημέρα είναι αφιερωμένη στην οικογένεια.
Η χώρα αναλαμβάνει μέτρα κατά της υπογεννητικότητας, καθώς έχει χαμηλό ποσοστό γονιμότητας, μόλις 1,25 παιδιά ανά γυναίκα. Έτσι προσφέρει οικονομικά κίνητρα σε όσους αποκτούν παραπάνω από ένα παιδί.
Ινδία: Μη χρησιμοποιείτε προφυλακτικά!
Η Ινδία παρόλο που δεν έχει πρόβλημα υπογεννητικότητας, κυκλοφόρησε το 2014 μια σειρά από προκλητικές διαφημίσεις, οι οποίες συμβούλευαν μάλιστα τον κόσμο να μην χρησιμοποιεί προφυλακτικά, με σκοπό να αυξηθεί ο αριθμός των ανθρώπων που βρίσκονται στην κοινότητα Parsis. Ο αριθμός τους είχε μειωθεί σημαντικά από 114.000 άτομα το 1941 σε μόλις 61.000 άτομα το 2001.
Ιταλία: «Η ομορφιά δεν γνωρίζει ηλικία, η γονιμότητα όμως γνωρίζει»
Με αυτό και άλλα παρόμοια σλόγκαν του τύπου: «Προχωρήστε. Μην περιμένετε τον πελαργό», η γειτονική χώρα προσπαθεί να ενθαρρύνει τους πολίτες να κάνουν περισσότερα παιδιά, καθώς το ποσοστό γονιμότητας της είναι κάτω από το ευρωπαϊκό μέσο όρο, μόλις 1,43 ανά γυναίκα.
Χόνγκ Κόνγκ: Μετρητά σε όσους προτίθενται να αποκτήσουν παιδιά
Το Χόνγκ Κόνγκ πρότεινε το 2016 να καταβάλλονται μετρητά σε ζευγάρια ώστε να θελήσουν να αποκτήσουν παιδιά. Αυτή είναι μια κίνηση της χώρας με σκοπό να αυξήσει τις γεννήσεις, καθώς τώρα το ποσοστό βρίσκεται χαμηλά στο 1,18 παιδιά ανά γυναίκα, και στις πόλεις δεν υπάρχουν αρκετοί νέοι να αντικαταστήσουν το αυξημένο ποσοστό γήρανσης του πληθυσμού.
Ισπανία: Επίτροπος για την καταπολέμηση της υπογεννητικότητας
Η ισπανική κυβέρνηση βλέποντας το χαμηλό ποσοστό γεννήσεων στην χώρα και την ανεργία στους νέους να βρίσκεται στο δεύτερο υψηλότερο ποσοστό της Ευρώπης, μετά την Ελλάδα, αποφάσισε να ορίσει τον Ιανουάριο του 2017, τον Εντελμίρα Μπαρέιρα, ως ειδικό επίτροπο, όπου ανάμεσα στα καθήκοντα του είναι και η καταπολέμηση του χαμηλού ποσοστού γονιμότητας της χώρας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα ευρήματα επιστημονικής έρευνας για τη σεξουαλικότητα στη Γαλλία
Μεγάλο ποσοστό εφήβων ή ακόμα και μεγαλύτερων ατόμων είτε δεν τα χρησιμοποιούν καθόλου είτε τα χρησιμοποιούν λανθασμένα. Έτσι, πολλοί μολύνονται και δυστυχώς... το πάθημα δεν γίνεται πάντα μάθημα
Προτάσεις, tips και δοκιμασμένες συνταγές που σου εγγυώνται την επιτυχία
Το πρώτο βίντεο ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα των σεξεργαζόμενων ατόμων
Η δημιουργια AI γυναικών, οι επίδοξοι «δημιουργοί περιεχομένου» και οι μεγάλοι κίνδυνοι
Πώς η ιστορική αφήγηση παραμελούσε ή διέγραφε τη λεσβιακή σεξουαλική ταυτότητα
Πώς οποιαδήποτε «συναινετική» σεξουαλική πράξη είναι αποδεκτή στον 21ο αιώνα
Και ενώ η ανεκτικότητα αυξάνεται, µήπως µειώνεται η σεξουαλική ελευθερία;
Μιλήσαμε με γιατρούς και με άτομα που τα χρησιμοποιούν
Γιόρτασε κι εσύ την Παγκόσμια Ημέρα Οργασμού σωστά
Αν δεν βρεις σεξοκαβάτζα σου έχουμε την λύση... «Get a room»
Τι γίνεται αν δεν βρίσκεις τις λέξεις να περιγράψεις το φύλο σου;
Πόσο μπορεί να διαφέρουν μεταξύ τους;
Τέσσερις συνδρομητές της πλατφόρμας, η ηθοποιός Σοφία Αλεξανιάν, η Melody tvv και το ζευγάρι Κωνσταντίνα και Σωκράτης, μάς εξηγούν πώς την χρησιμοποιούν
Περιλαμβάνει συνεντεύξεις με ηθοποιούς, ακτιβιστές και πρώην υπαλλήλους
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.