Visual Browsing

Τα πιθανά συμπτώματα μετά το εμβόλιο της Pfizer & της AstraZeneca

Εμβολιασμός κατά του κορωνοϊού στην Ελλάδα
Εμβολιασμός κατά του κορωνοϊού στην Ελλάδα © EUROKINISSI
Τι εξήγησε η Ματίνα Παγώνη
  • A-
  • A+
0
H Mατίνα Παγώνη αναφέρθηκε στα πιθανά συμπτώματα που παρουσιάζουν όσοι εμβολιαστούν με το εμβόλιο της Pfizer και όσοι με εκείνο της AstraZeneca

Για τα συμπτώματα τα οποία μπορεί να εμφανίσει κάποιος αφού κάνει το εμβόλιο της Pfizer ή της AstraZeneca ενάντια στον κορονοϊό μίλησε μεταξύ άλλων η πρόεδρος ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, σε δηλώσεις της στην ΕΡΤ.

Οπως η ίδια τόνισε, πρόκειται για φυσιολογική συμπτωματολογία και δεν πρέπει κανείς να ανησυχεί. Μάλιστα, οι περισσότεροι πολίτες που κάνουν το εμβόλιο, ξεπερνούν τα συμπτώματα, αν αυτά έχουν καταγραφεί, έπειτα από 2 περίπου 24ωρα.

Σε ό,τι αφορά το σκεύασμα της Pfizer, η κυρία Παγώνη εξήγησε πως το 85 - 90% των εμβολιασθέντων δεν παρουσίασε κανένα σύμπτωμα. Κάποιοι ανέφεραν πως είχαν πονοκέφαλο ή δέκατα -μέχρι 37,5, πυρετός ο οποίος εξαφανίστηκε ύστερα από το δεύτερο 24ωρο.

Αναφερόμενη στο σκεύασμα της AstraZeneca, είπε πως όσοι εμφάνισαν συμπτώματα, ανέβασαν πυρετό για διάστημα μίας ή δύο ημερών, που σε πολλές περιπτώσεις έφτασε την θερμοκρασία των 38,5 βαθμών. «Μετά όμως από 3 24ωρα η πλειοψηφία δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Είναι θέμα οργανισμού για το πώς θα αντιδράσει κάποιος, όχι θέμα ηλικίας», σημείωσε η κυρία Παγώνη, ενώ αναφέρθηκε και στον πόνο που αισθάνεται κάποιος που έχει κάνει το εμβόλιο τοπικά. Το σύμπτωμα όμως, είπε, είναι φυσιολογικό και δεν πρέπει να γεννά ανησυχία.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ 

Δειτε επισης

Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5