- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Καμπάνια στο Facebook για τον εμβολιασμό κατά της COVID-19
Από το Ινστιτούτο Prolepsis σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή του Stanford
Η ανάγκη εμβολιασμού κατά της COVID-19 στο επίκεντρο καμπάνιας στο Facebook από το Ινστιτούτο Prolepsis
Πανελλαδική καμπάνια στο Facebook για την προώθηση του εμβολιασμού κατά της COVID-19 πραγματοποιεί από σήμερα τo Ινστιτούτο Prolepsis σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Stanford. Η καμπάνια απευθύνεται σε γονείς εφήβων, νέους, γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, ομάδες με έντονα θρησκευτικά ενδιαφέροντα, κοινότητες μουσουλμάνων Δυτ. Θράκης, κοινότητες Ρομά, κ.ά., που κατά τεκμήριο επιδεικνύουν χαμηλά ποσοστά εμβολιαστικής κάλυψης κατά της COVID-19 σε σχέση με τον μέσο όρο.
Στην καμπάνια, που αποτελείται από στοχευμένα μηνύματα δημόσιας υγείας με τη μορφή εικαστικών και σύντομων βίντεο, συμμετέχουν εθελοντικά γιατροί, νοσηλευτές, καθηγητές Πανεπιστημίου, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, φαρμακοποιοί, αθλητές, εκπρόσωποι της Εκκλησίας και θρησκευτικών κοινοτήτων, και διαμεσολαβητής Ρομά. Το κόστος της προώθησης της καμπάνιας στο Facebook καλύπτεται εξολοκλήρου από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Stanford, ενώ όλες οι εργασίες που αφορούν στον σχεδιασμό, την προετοιμασία, υλοποίηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων γίνονται από το Ινστιτούτο Prolepsis, χωρίς χρηματοδότηση.
Προκειμένου να εκτιμηθεί η αποτελεσματικότητα της δράσης, η καμπάνια υλοποιήθηκε δοκιμαστικά από τα μέσα Οκτωβρίου σε 22 περιφερειακές ενότητες που παρουσιάζουν χαμηλότερα ποσοστά εμβολιαστικής κάλυψης, με βάση στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από επίσημους φορείς (emvolio.gov, ECDC, ΕΟΔΥ). Το υλικό της καμπάνιας (43 διαφορετικά επώνυμα βίντεο και 15 εικαστικά) προβλήθηκε συνολικά 26.070.812 φορές σε 1.878.601 χρήστες του Facebook.
Η προκαταρκτική αξιολόγηση των στοιχείων έδειξε ότι κατά την περίοδο των 3 πρώτων εβδομάδων εφαρμογής του προγράμματος σε σχέση με τις 3 προηγούμενες εβδομάδες υπήρξε σημαντική αύξηση των ραντεβού για εμβολιασμό τόσο στο σύνολο της χώρας όσο και στις 22 περιφερειακές ενότητες εφαρμογής του προγράμματος. Όμως, στις περιφέρειες εφαρμογής της καμπάνιας σε σύγκριση με τις περιφέρειες όπου δεν υλοποιήθηκε η καμπάνια, η αύξηση ήταν κατά 6% μεγαλύτερη στο σύνολο του πληθυσμού, ενώ για τις γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας η αύξηση ήταν μεγαλύτερη κατά 16% και για την ομάδα γονέων εφήβων (13-17) ηλικίας 28-60 η αύξηση ήταν μεγαλύτερη κατά 7,5%.
Τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της καμπάνιας κατά την υλοποίηση στις 22 περιφερειακές ενότητες οδήγησαν στην επέκταση της δράσης ευαισθητοποίησης σε πανελλαδικό επίπεδο.
«Κατά την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι η συγκεκριμένη δράση επικοινωνίας απέδωσε μετρήσιμη αύξηση των ραντεβού εμβολιασμού στις 22 περιφερειακές ενότητες που υλοποιήθηκε, σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ελλάδα όπου δεν προβλήθηκαν τα μηνύματα της ενημερωτικής εκστρατείας. Ευχαριστούμε θερμά την Αναπληρώτρια Υπουργό Υγείας κα Μίνα Γκάγκα και τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας κ. Μάριο Θεμιστοκλέους, για την πολύτιμη συνδρομή τους με την παραχώρηση ανώνυμων στατιστικών δεδομένων που αφορούν στην πορεία των ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 και στον αριθμό των εμβολιασμών» επισημαίνει η κα Αθηνά Λινού, Καθηγήτρια Επιδημιολογίας και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Prolepsis.
Η ανάλυση των στοιχείων και η αξιοποίηση των μέχρι σήμερα αποτελεσμάτων έχει εξεταστεί και έχει λάβει έγκριση από Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας. Η συγκεκριμένη δράση αποσκοπεί αποκλειστικά στην προώθηση του εμβολιασμού κατά της COVID-19 και δεν συνδέεται με καμία εμπορική ή πολιτική δραστηριότητα. Κατά τον σχεδιασμό της αποκλείστηκε η συμμετοχή εκπροσώπων πολιτικών φορέων.
Τα βίντεο της καμπάνιας είναι διαθέσιμα εδώ: https://bit.ly/3lox5pV
Επιπλέον πληροφορίες για την Καμπάνια Προώθησης Εμβολιασμού κατά της COVID-19 από το Ινστιτούτο Prolepsis μπορείτε να βρείτε εδώ: https://bit.ly/2ZJiL3K
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από τα ζεστά αφεψήματα μέχρι την παραδοσιακή ιατρική, αποδεικνύεται πολύτιμο για υγεία και ευεξία
Δες πώς ένας δεκάλεπτος περίπατος μπορεί να βελτιώσει την υγεία και τη διάθεσή σου
Το μυαλό τρέχει σε σκέψεις και αρνητικά σενάρια κι εμείς βουλιάζουμε σαν να βρισκόμαστε σε μια κινούμενη άμμο
Δεν είναι σεξιστικό το ζήτημα, αλλά αφορά τη διαφορετική λειτουργία του οργανισμού των δύο φύλων
Συνομιλία με τον γιατρό-διδάκτορα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης Γιώργο Μπούτλα
Υπολογίζεται ότι το 5% του παγκόσμιου πληθυσμού υποφέρει από αυτό
Η μετάδοση του ιού γίνεται κυρίως μέσω σωματικών υγρών
Αν είσαι γυναίκα, τα αθλητικά σου παπούτσια έχουν πρόβλημα και ίσως το είχες καταλάβει
Δύο οπτικές από την Gilead Sciences: Πώς η ιατρική επιστήμη και η επικοινωνία γίνονται σύμμαχοι στη μάχη κατά του κοινωνικού φόβου
Ναι, το ''δωράκι'' που κρύβει η πρώτη πάνα αποκαλύπτει πολλά περισσότερα απ΄όσα ξέραμε μέχρι σήμερα
Πώς η σαρκοπενία οδηγεί σε μειωμένη ενέργεια και κινητικότητα
Ανοίγει τον διάλογο για τον εμβολιασμό κατά του ιού των ανθρωπίνων θηλωμάτων
Πρωτοποριακές, πολυλειτουργικές πλατφόρμες απεικόνισης
Στη Μαδρίτη, με Έλληνα ογκολόγο μεταξύ των συμμετεχόντων
Ταινία μικρού μήκους για τις σπάνιες παθήσεις
Τι έδειξε πρόσφατη μελέτη
Ο πρώτος παράγοντας είναι ο κιρκάδιος ρυθμός, το εσωτερικό μας ρολόι
Οι δεξιότητες που παραμένουν αποκλειστικά ανθρώπινες
Ο δεκάλογος του αποκλεισμού και της ευαλωτότητας
5 & 6 Δεκεμβρίου στο Γ.Ν.Α. Κοργιαλένειο – Μπενάκειο Ε.Ε.Σ., «Δρακοπούλειο» Αμφιθέατρο Ψυχιατρικού Τομέα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.