- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Το πλήρωμα του Ford Car Center αντιμέτωπο με την ατυχία
Η μεγαλύτερη σε χιλιόμετρα ημέρα του αγώνα ήταν δεδομένο ότι είναι δύσκολη, όσο και απαιτητική
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 - 3η μέρα: Η δύσκολη μέρα και η ατυχία για το Ford Fiesta Rally2 των Νώντα Καρανικόλα και Γιώργου Κακαβά.
Ο Νώντας Καρανικόλας και ο Γιώργος Kακαβάς με το Ford Fiesta Rally2 του Ford Car Center, επέστρεψαν στη Λαμία μετά την ολοκλήρωση της τρίτης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, με ανάμεικτα συναισθήματα.
Το ένα είναι η ικανοποίηση για τους χρόνους που έκαναν στις Ε.Δ. του Ράλλυ Ακρόπολις και ο πολύ καλός ρυθμός που είχαν, και το άλλο είναι η πικρία για το ότι μία άτυχη στιγμή μια τεχνικής λεπτομέρειας, ανέκοψε αυτή την εξαιρετική προσπάθεια.
Στο δεύτερο πέρασμα από την Ε.Δ. Παύλιανη, ένα μικρό ηλεκτρικό εξάρτημα, προκάλεσε μία μεγάλη καθυστέρηση, κοστίζοντας αρκετά λεπτά στο πλήρωμα.
Ο υψηλός βαθμός δυσκολίας του Ράλλυ Ακρόπολις επηρέασε για μία ακόμη ημέρα τους αγωνιζόμενους σε όλες τις κατηγορίες, ανάμεσα σε αυτές και συμμετοχές της δεύτερης τη τάξη κατηγορίας WRC2, στην οποία συμμετέχει και το Ford Fiesta Rally2 του Ford Car Center.
Η μεγαλύτερη σε χιλιόμετρα ημέρα του αγώνα ήταν δεδομένο ότι είναι δύσκολη, όσο και απαιτητική. Οι έξι ειδικές του Σαββάτου (τρεις επαναλαμβανόμενες) αποδείχθηκαν σκληρές και δεν άφησαν περιθώριο για εφησυχασμό σε κανέναν. Απαίτησαν ρυθμό, καθαρή σκέψη, σωστή στρατηγική και τύχη.
Και εάν τα τρία πρώτα «συστατικά» τα είχαν ο Νώντας με τον Γιώργο, εν τούτοις τους έλειψε η τύχη, αφού στο δεύτερο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή Παύλιανη τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου, «έκαναν τα δικά τους», με αποτέλεσμα να ανακοπεί η ανοδική πορεία του πληρώματος σε χρόνους και θέσεις στην γενική κατάταξη.
Βλέπετε η μοίρα των αγώνων είναι αδυσώπητη.
Εν τέλη, το Ford Fiesta Rally2 επέστρεψε στη Λαμία για δεχθεί την φροντίδα των μηχανικών του Car Center και να μπορέσει να συνεχίσει και τον υπόλοιπο αγώνα.
Την τελευταία ημέρα, την Κυριακή 29 Ιουνίου το πρόγραμμα περιλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, τον θρυλικό «Ταρζάν» που είναι και η Power Stage και την νεοεισελθείσα Ε. Δ. Σμόκοβο που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα σε μήκος (26,16 χλμ.), που φέρνει το Ράλλυ Ακρόπολις στη Θεσσαλία για πρώτη φορά μετά από τριάντα χρόνια.
Με τέσσερις Ειδικές Διαδρομές να απομένουν, η επιθυμία και ο στόχος των Νώντα Καρανικόλα - Γιώργου Κακκαβά με το Fiesta Rally2 του Ford Car Center είναι να απολαύσουν αυτές τις γνήσιες Ακροπολικές διαδρομές στο έπακρο!
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 - Νώντας Καρανικόλας: Ήταν μια δύσκολη μέρα για όλους
«Ήταν μια δύσκολη μέρα για όλους. Στο πρώτο loop των τριών Ειδικών Διαδρομών, ανεβάσαμε ρυθμό και κινηθήκαμε σβέλτα, κάτι που αποτυπώθηκε στους χρόνους μας. Όμως, στη δεύτερη Παύλιανη και ενώ αισθανόμασταν καλά, βρήκε η ποδιά σε μια πέτρα και έσβησαν όλα τα όργανα. Σταματήσαμε, δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει, και όταν διαπιστώσαμε ότι δεν ανεβάζει θερμοκρασία ο κινητήρας, συνεχίσαμε σε αργό ρυθμό για να βγούμε από την ειδική. Το πρόβλημα έχει ήδη διορθωθεί και την Κυριακή θα πάμε να ευχαριστηθούμε δύο εξαιρετικές ειδικές διαδρομές».
Οι υποστηρικτές
Την προσπάθεια της συμμετοχής υποστηρίζουν κορυφαίοι στο είδος τους συνεργάτες του Ford Car Center με τους οποίους η επαγγελματική συνεργασία είναι συνεχής και σε καθημερινό επίπεδο με τελικό αποτέλεσμα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του. Πρόκειται για τις εταιρείες, NBG LEASING (Εθνική Leasing-υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων & απόκτησης παγίων με μίσθωση), WÜRTH (μηχανολογικός εξοπλισμός συνεργείων), eltrekka (εισαγωγή και διανομή ανταλλακτικών), DOULAKIS PARTS (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), STORE YOUR CAR (υπηρεσίες συντήρησης και αποθήκευσης ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Castrol (λιπαντικά), Quick Fit (εμπορία ελαστικών), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το Athens Voice Group.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.