- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
To VW Taigo είναι ένα compact B-SUV που τοποθετείται στο πρώτο ράφι των επιλογών
Ελκυστική σχεδίαση και άνετη χρήση εφαρμογών και περιεχομένων
VW Taigo: Το compact B-SUV που εξασφαλίζει χαρισματική φωτεινή υπογραφή κατά τη διάρκεια της ημέρας
Τι είναι
* Το ιδανικό αυτοκίνητο για αυτούς που αγαπούν το design, που τους αρέσει να διαφέρουν, που είναι ή νοιώθουν νέοι στην καρδιά, αλλά και αυτούς που έχουν έναν ενεργό τρόπο ζωής.
* Χάρη στην μοναδική του σχεδίαση είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για αυτούς που αγαπούν το design, που τους αρέσει να διαφέρουν.
Σχεδίαση
* Ελκυστικό design, coupé γραμμές, crossover χαρακτήρας, άφθονα στοιχεία εξατομίκευσης.
* Το VW Taigo είναι ένα νέο SUV coupé, με κομψό design, ξεχωριστό στυλ και άφθονα στοιχεία εξατομίκευσης, σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία.
* Η κουπέ σιλουέτα του VW Taigo ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά.
* Η πλάγια όψη χαρακτηρίζεται από καλοσχεδιασμένες γραμμές, ενώ οι τονισμένοι θόλοι των τροχών επιβεβαιώνουν τον crossover χαρακτήρα του μοντέλου
* Οι συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 4,266 μέτρα, ύψος 1,518 μ., πλάτος 1,757 μ.) κρύβουν επιμελώς ένα γενναιόδωρο μεταξόνιο (2,554 μ.), που εξασφαλίζει άφθονους χώρους για πέντε επιβάτες ενώ και ο διαθέσιμος όγκος για τις αποσκευές είναι στα 440 λίτρα.
* Όλα τα εξωτερικά στοιχεία φωτισμού είναι στάνταρ τεχνολογίας LED, εξασφαλίζοντας μία ιδιαίτερα χαρισματική φωτεινή υπογραφή κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας.
* Συνδυάζονται με δύο φωτιζόμενες οριζόντιες λωρίδες, μία μπροστά και μία πίσω, οι οποίες συνδέουν τα φωτιστικά σώματα μεταξύ τους δημιουργώντας και μια οπτική σύνδεση με τα ID. μοντέλα.
Εσωτερικό/Tech
* Στο εσωτερικό, πολλά στοιχεία εξοπλισμού προέρχονται αυτούσια από μεγαλύτερα μοντέλα, υπογραμμίζοντας έτσι την υψηλή ποιότητα του εσωτερικού του Taigo.
* Ανάμεσά τους το πολυλειτουργικό τιμόνι, τα συστήματα Infotainment τελευταίας γενιάς και το App-Connect Wireless που προσφέρουν κορυφαία συνδεσιμότητα.
* Η κεντρική κονσόλα διαθέτει χειριστήρια και ρυθμιστικά αφής. Ο χειρισμός του προαιρετικού Climatronic γίνεται μέσω αφής, ενσωματώνεται άψογα στη μοντέρνα εμφάνιση της κεντρικής οθόνης μεγάλου μεγέθους.
* Digital Cockpit, σύστημα Infotainment τρίτης γενιάς με οθόνες αφής έως 9,2”, functions on demand για εγκατάσταση μετά την αγορά.
* Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Digital Cockpit, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, προβάλλει τις συνήθεις ενδείξεις, όπως το ταχύμετρο και τον χιλιομετρητή, σε μία έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 8''.
* Στο Digital Cockpit Pro μπορείτε να ρυθμίσετε τις ενδείξεις στην οθόνη μεγέθους 10,25'' σύμφωνα με τις προσωπικές σας επιθυμίες και ανάγκες. Μπορείτε, για παράδειγμα, να επιλέξετε την απεικόνιση των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού ή έναν συνδυασμό χάρτη πλοήγησης και ενδείξεων πολυμέσων. Όλα αυτά με νέα, ελκυστικά και κινούμενα γραφικά.
* Για άνετη χρήση εφαρμογών και περιεχομένων, διατίθεται το App-Connect1,2: μουσική, ειδήσεις, χάρτες ή audio books μεταφέρονται στην οθόνη του συστήματος Infotainment.
* Συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες, ανάμεσά τους το IQ.DRIVE Travel Assist για ημιαυτόνομη οδήγηση (Επιπέδου 2) και το IQ.LIGHT με προβολείς LED matrix.
Στον δρόμο
* Σε επίπεδο κινητήριων συστημάτων, το Taigo διατίθεται με επιλογή από 2 τρικύλινδρους και 1 τετρακύλινδρο κινητήρα, με ισχύ 95, 110 και 150 ίππων, με τη μέγιστη ταχύτητα έως και 212 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
* Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (DSG, από ισχύ 110 PS).
* Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, 1.5 TSI, «φορά» τον turbo 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων απόδοσης 150 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο DSG 7 σχέσεων που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το σύνολο δίνει εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης 5,9–5,8 λίτρα/100 χλμ.
Τιμή
* Το νέο Volkswagen Taigo είναι διαθέσιμο, με τιμές που ξεκινούν από 19.580 ευρώ για το Taigo 1.0 TSI 95PS Essential με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.
* 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 80.000 χλμ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.