- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Το Ράλλυ Ακρόπολις κάνει πάρτι στην TV και τα Social
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Το Ράλλυ Ακρόπολις και η αυξημένη του απήχηση στα Social Media
Ό,τι και να πούμε, οι αριθμοί είναι οι αδιάψευστοι μάρτυρες του κολοσσιαίου ενδιαφέροντος των φίλων των μηχανοκίνητων σπορ από όλο τον κόσμο για τον εθνικό μας αγώνα. Και είναι αλήθεια ότι το Ράλλυ Ακρόπολις 2024 κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στη διεθνή προβολή του, σημειώνοντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα σε επίπεδο τηλεθέασης και απήχησης στα social media, «τρελαίνοντας» κατά συνέπεια τα μηχανάκια των σχετικών μετρήσεων.
Αριθμοί-όνειρο που ζαλίζουν για το Ράλλυ Ακρόπολις!
- Το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα.
- Σε εθνικό επίπεδο, το Cosmote Sport 5 ανέδειξε τον αγώνα που προσφέρει σημαντικά πολλές ώρες κάλυψης, ενώ η ΕΡΤ κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, με 570.000 θεατές.
- Στο εξωτερικό, η Ιαπωνία ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθήσουν τον αγώνα.
- Η απήχηση στα social media υπήρξε εξίσου εντυπωσιακή. Οι προβολές βίντεο στο Facebook αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με το 2023, με περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια βίντεο να παρακολουθούνται από το κοινό.
- Συνολικά, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομ. σε απήχηση.
- Συνολικά οι αλληλεπιδράσεις στα social media ξεπέρασαν τα 11 δισ.!
Επί μέρους
Πέραν της εθνικής προβολής που αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του αγώνα στον συγκεκριμένο τομέα, αξιοσημείωτη είναι και η κατά τόπους διεθνής κάλυψή του, όπως από το TRT και το SSport στην Τουρκία, το TVR 1 στη Ρουμανία και διάφορα κανάλια στην Ιαπωνία, που ενίσχυσαν το παγκόσμιο ενδιαφέρον.
Η Ιαπωνία, ειδικότερα, ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα. Παράλληλα, η Τουρκία και η Ρουμανία ενίσχυσαν σημαντικά τη δημοτικότητά του, καθώς δελτία ειδήσεων και ρεπορτάζ μεταδόθηκαν ευρέως. Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όπως το BBC, το Daily Mail και το Le Figaro, κάλυψαν τις κορυφαίες στιγμές του Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ η είδηση της νίκης του Thierry Neuville και η έξοδος του Sébastien Ogier στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα που τον άφησε εκτός διεκδίκησης της νίκης, κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα.
Η δε κάλυψη του αγώνα είχε παγκόσμιο χαρακτήρα, με πάνω από 1.000 προγράμματα ειδήσεων να κάνουν αναφορές σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη. Από την ευγνωμοσύνη για την παρουσία στον αγώνα τού θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Mark Cavendish, στην αγωνία για τη στέψη του πρωταθλητή του Junior WRC επί ελληνικού εδάφους (Romet Jürgenson), και από την αμηχανία λόγω της μικρότερης διαφοράς νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC2, με τους Sami Pajari και Robert Virves ισόπαλους στον συνολικό χρόνο, στην απόλυτη αποδοχή για το «1, 2, 3» της Hyundai Shell Mobis για δεύτερη φορά στην Ελλάδα – όλα αυτά άυξησαν κατακόρυφα το ενδιαφέρον του κοινού.
Η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις σχετικές μετρήσεις, που πέρα από τα 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατών οι οποίοι παρακολούθησαν το Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα, μέσα από τις συχνότητες της COSMOTE TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), «εντόπισαν» επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν τον αγώνα από μόλις έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωµένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.