- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
TET Ράλλυ Λετονίας: O Rovanpera «εξαφανίζει» τον ανταγωνισμό
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
TET Ράλλυ Λετονίας: O Rovanpera «εξαφανίζει» τον ανταγωνισμό - Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Σε 8 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) ανταγωνίζονταν σήμερα τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, και ο 23χρονος, ήδη δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 6 από αυτές. Ξεκίνησε την ημέρα όντας 15,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο χθες στην κατάταξη Martins Sesks (Ford Puma), και τελείωσε την ημέρα 42,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris).
Ήταν ένα πρωί-ορόσημο για τον Rovanperä καθώς «πήρε» την 200η Ειδική Διαδρομή στην καριέρα του στο WRC στην Ε.Δ. Snepele, την 2η της ημέρας. Το πλεονέκτημά του είχε ήδη φτάσει τα 34,8 δευτερόλεπτα πριν από το μεσημεριανό σέρβις και η κυριαρχία του συνεχίστηκε μέχρι το απόγευμα.
Ο Ogier ξεκίνησε τη μέρα 5,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sesks, αλλά πέρασε τον νεαρό της M-Sport Ford στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους. Η τύχη ήταν με το μέρος του Γάλλου όταν έχασε τον έλεγχο και μπήκε σε ένα χαντάκι στην προτελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, πριν ξαναβγεί στο δρόμο αλώβητος.
Ο Sesks, ο οποίος τελείωσε τη μέρα μόλις 4,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier, βρίσκεται πάρα πολύ κοντά στο να κατακτήσει μία θέση στο βάθρο για πρώτη φορά, στη δεύτερη μόλις φορά που συμμετάσχει σε αγώνα στην κορυφαία κατηγορία του αθλήματος. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι δύο οδηγοί μπροστά του, όπως επίσης και ο Ott Tänak (Hyundai i20) πίσω του στην 4η θέση γενικής, έχουν υπάρξει παγκόσμιοι πρωταθλητές.
Ο Tänak πήγε από την 6η στην 4η θέση, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην 3η Ε.Δ. της ημέρας. Ωστόσο, ένα σφάλμα μετάδοσης στο τέλος της ημέρας στην Ε.Δ. Liepāja City Stage του κόστισε περίπου 15 δευτερόλεπτα και έφτασε στο τέλος της ημέρας 20,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sesks.
Ο Tanak κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους πόντους το Σάββατο από τους ανταγωνιστές του για το πρωτάθλημα οδηγών Elfyn Evans (Toyota Yaris) και Thierry Neuville (Hyundai i20), οι οποίοι τελείωσαν την ημέρα στην 6η και 8η θέση αντίστοιχα, αλλά πρέπει να ολοκληρώσει το ράλλυ την Κυριακή για να τους εξασφαλίσει.
Στην 5η θέση βρίσκεται μετά το πέρας του Σαββάτου ο νεαρός Γάλλος, Adrien Fourmaux (Ford Puma), ο οποίος βρίσκεται 8,4 δευτερόλεπτα πίσω στο Tänak αλλά με 17,9 προβάδισμα έναντι του Evans. Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) έπεσε στην 8η θέση, ενώ είχε φτάσει μέχρι την 4η, επειδή μια πρόσκρουση έσπασε το υδραυλικό τιμόνι του στην 11η Ε.Δ. του αγώνα. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Esapekka Lappi (Hyundai i20) και Grégoire Munster (Ford Puma) αντίστοιχα.
Η τελευταία ημέρα του αγώνα συμπεριλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες Ε.Δ., συνολικού μήκους 64,08 χλμ. Το πρώτο είναι το Krogzemji στις 08:55 τοπική ώρα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.