- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Το νέο Peugeot 3008 καταφέρνει να ξεπεράσει τον εαυτό του…
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Peugeot, με την αποκάλυψη του νέου τρίτης γενιάς 3008, εισέρχεται σε μία νέα εποχή.
Τι είναι
Το νέο Peugeot 3008 είναι η τρίτη γενιά 3008, ενός μοντέλου που αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Χάρμα οφθαλμών
Για να εξηγήσουμε τον τίτλο: Το απερχόμενο δεύτερης γενιάς Peugeot 3008, ήταν ένα αυτοκίνητο που δεν έθεσε απλά νέα δεδομένα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας C-SUV, αλλά δημιούργησε νέα δεδομένα.
Δεν αποτελεί καθόλου υπερβολή το γεγονός ότι οι αγοραστές μοντέλων της κατηγορίας του είχαν το 3008 μέσα στην πρώτη τριάδα των επιλογών τους από τον Δεκέμβριο του 2016 που κυκλοφόρησε μέχρι και τις αρχές του χρόνου που διανύουμε.
Με μια ματιά
Νέα τολμηρή σχεδίαση του εσωτερικού με το νέας γενιάς Peugeot Panoramic i-Cockpit να ξεχωρίζει.
Δυναμικό πλαίσιο, που εκτοξεύουν την οδηγική ευχαρίστηση σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.
Η Peugeot, με την αποκάλυψη του νέου τρίτης γενιάς 3008, εισέρχεται σε μία νέα εποχή.
Το νέο εντυπωσιακό Panoramic i-Cockpit θα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του 3008 που θα διατεθούν στην ελληνική αγορά.
Το 3008 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: Allure και GT.
Και λίγη ιστορία
Το 3008 που κυκλοφόρησε στο μακρινό 2008 έβαλε τις βάσεις για ένα μοντέλο που επρόκειτο να αποτελέσει επανάσταση στην πορεία της μάρκας.
Η δεύτερη γενιά του Peugeot 3008 είναι ένα best -seller που τα τελευταία 7 χρόνια, πούλησε πάνω από 1.320.000 αντίτυπα σε 130 χώρες.
Ήταν το μοντέλο που άλλαξε ριζικά «προς τα πάνω» την μοίρα και την πορεία της μάρκας.
Η δήλωση-ταυτότητα
«Η επανεφεύρεση του 3008 είναι αποτέλεσμα της δουλειάς πάνω στο μοντέρνο του στυλ, συνδυάζοντας τη δυναμική σχεδίαση με την βέλτιστη απόδοση μέσω του fastback αμαξώματος, και την καινοτομία που αντανακλάται στην νέα γενιά του Peugeot Panoramic i-Cockpit». Μatthias Ηossann – PeugeotDesignDirector.
Σχεδίαση
Το νέο 3008 γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στο fastback SUV στυλ του.
Με το αεροδυναμικό σχήμα του (Cx 0 ,28), το νέο 3008 συνδυάζει κομψότητα, αποδοτικότητα και ευρυχωρία . Οι ισορροπημένες διαστάσεις του οχήματος (ΜxΠxΥ 4,54x1,89x1,64 μ.), παραμένουν από τις πλέον «συμπαγείς» της κατηγορίας C SUV, ενώ εξακολουθεί να παρέχει άφθονο χώρο επιβατών και αποσκευών.
Στο νέο 3008, η εμβληματική φωτεινή υπογραφή με τις τρείς «νυχιές» παραμένει, όμως αυτό που αλλάζει την εικόνα του μοντέλου είναι ότι η γρίλια του νέου 3008 ενσωματώνει τη νέα φωτεινή υπογραφή και τη μάσκα χωρίς οριοθέτηση, στο χρώμα του αμαξώματος.
Οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις.
Στο νέο 3008 η παραδοσιακή κλίση της γραμμής fastback στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου εκσυγχρονίζεται με μια «αιωρούμενη» αεροτομή.
Το πίσω τμήμα του νέου 3008 ξεχωρίζει με το δυναμικό του στυλ, κάτι που υπογραμμίζεται και από την εμβληματική φωτεινή υπογραφή με τους τρεις όνυχες.
Νέο εσωτερικό design
Η αλήθεια είναι ότι το 3008 όταν βγήκε στην αγορά, διέθετε ένα εσωτερικό που άλλαξε τα δεδομένα της σχεδίασης των αυτοκινήτων. Οπότε τώρα η σχεδιαστική ομάδα της Peugeot είχε να διαχειριστεί την εξέλιξη μίας κορυφαίας επιτυχίας. Και τα κατάφερε. Με το νέας γενιάς i-Cockpit.
Μια αιωρούμενη κυρτή πανοραμική επιφάνεια HD 21’’ συνδυάζει την απεικόνιση των πληροφοριών του head-up display με την κεντρική οθόνη αφής του ταμπλό.
Κι αυτό γιατί οι σχεδιαστικές ομάδες της Peugeot αποφάσισαν να συνδυάσουν δύο από τα τρία θεμελιώδη χαρακτηριστικά του i-Cockpit, το head up display και τη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής. Αυτά είναι πλέον ενσωματωμένα σε μια κυρτή πανοραμική οθόνη που αποτελείται από ένα ενιαίο πάνελ υψηλής ευκρίνειας, το οποίο εκτείνεται από το αριστερό άκρο του ταμπλό μέχρι την κεντρική κονσόλα.
Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό φιλοξενούνται τα χειριστήρια i-Toggles, τα πλήρως προσαρμόσιμα πλήκτρα αφής που μπορούν να προγραμματιστούν για να παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε 10 από τις αγαπημένες λειτουργίες του χρήστη: κλήση μιας αποθηκευμένης επαφής, έναρξη πλοήγησης σε έναν συχνά χρησιμοποιούμενο προορισμό, συντονισμός του ραδιοφώνου σε έναν αγαπημένο σταθμό, ρύθμιση της ιδανικής θερμοκρασίας κλιματισμού, και τα λοιπά.
Η κεντρική κονσόλα είναι ευρύχωρη και τακτοποιημένη, ώστε να αυξήσει τον διαθέσιμο χώρο για αποθήκευση και για τον συνοδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του έναν ιδιαίτερα ευχάριστο, και άνετο χώρο διαβίωσης.
Κατά συνέπεια αυτή η ευρύχωρη αρχιτεκτονική είναι αποτέλεσμα της μετατόπισης του χειριστηρίου ελέγχου του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, στο ταμπλό. Ο οδηγός μάλιστα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης.
Η καμπίνα είναι ευρύχωρη, το κορυφαίο ηχοσύστημα της Focal περιλαμβάνει 10 ηχεία για να απολαμβάνετε την μουσική σας, τα καθίσματα είναι εξαιρετικής άνεσης, πέντε ενήλικες θα ταξιδέψουν με άνεση, ενώ η σχεδίαση διατηρεί αρκετό χώρο στη δεύτερη σειρά των καθισμάτων.
Η καμπίνα επιβατών του νέου 3008 προσφέρει 17 διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους, με συνολικό όγκο περίπου 34 λίτρα, ενώ με ωφέλιμο όγκο 520 λίτρων κάτω από την πίσω εταζέρα, ο χώρος αποσκευών του νέου 3008 είναι εξίσου ευρύχωρος, ανεξάρτητα από το κινητήριο σύνολο του μοντέλου.
Tech
Τελευταίας γενιάς συστήματα υποστήριξης του οδηγού, δικτύωσης και πληροφόρησης
Η Peugeot κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση, με το σύστημα Drive Assist Plus που διατίθεται στο νέο 3008, βοηθά τον οδηγό χρησιμοποιώντας όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου (κάμερες, ραντάρ κ.λπ.) ενώ δέχεται πληροφορίες από το δικτυωμένο σύστημα πλοήγησης.
Η τεχνολογική εμπειρία ολοκληρώνεται με το Peugeot i-Connect Advanced , που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του νέου 3008. Αυτό ενσωματώνει ένα δικτυωμένο σύστημα πλοήγησης της TomTom, υψηλής απόδοσης και περιλαμβάνει τη λειτουργία Trip Planner που σχεδιάζει τη βέλτιστη διαδρομή για να μεγιστοποιήσει την αυτονομία του αυτοκινήτου και να διευκολύνει τη φόρτιση.
Η λειτουργία φωνητικών εντολών με αναγνώριση φυσικής ομιλίας «OK Peugeot» παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες του infotainment , του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, καθώς και στο τηλέφωνο.
Στον δρόμο
Το νέο 3008 διατίθεται μόνο με υβριδικά θερμικά σύνολα και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Ο υβριδικός κινητήρας HYBRID 136 e-DCS6 εφοδιάζεται με μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων προσφέρεις ισχύ 136 ίππων.
Το νέο 3008 Hybrid, προσφέρει περισσότερο από 50% αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (zero -emission electric mode ) στις καθημερινές διαδρομές, μειώνοντας σημαντικά τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων έως 20 %, προσφέροντας συνολική αυτονομία έως 640 χλμ χάρη στο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 55 λίτρων.
Ο κινητήρας 1.6 Plug-In Hybrid 195 e-DCS7 συνδυάζεται με ένα νέο ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων προσφέροντας ισχύ 195 ίππων.
Αυτό τo νέας γενιάς Plug -In υβριδικό σύστημα (Gen 2 PHEV) εφοδιάζεται με μία μπαταρία χωρητικότητας 21kW, προσφέροντας έως και 87 χλμ. αμιγούς ηλεκτρικής οδήγησης και περισσότερα από 100 χλμ αυτονομίας σε συνθήκες αστικής οδήγησης. Χάρη δε στο μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 55 λίτρων, το νέο 3008 Plug -In Hybrid, προσφέρει αυτονομία έως 635 χλμ .
Σχεδιασμένο εξαρχής ως ηλεκτρικό μοντέλο, το νέο 3008 εφοδιάζεται με μια σειρά 3 αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης μηδενικών εκπομπών.
- Αυτονομία 525 χλμ, κίνηση στους 2 τροχούς, 210 ίπποι.
- Διπλός κινητήρας, αυτονομία έως 525 χλμ, κίνηση και στους 4 τροχούς, συνολική ισχύς 320 ίπποι.
- Μεγάλης αυτονομίας έως και 680 χλμ, κίνηση στους 2 τροχούς, ισχύς 230 ίπποι.
Τιμή
Η τιμή της γκάμας του νέου 3008 αρχίζει από τις 36.900 ευρώ για την έκδοση Hybrid 136 e-DCS6 Allure.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.