Ξεκίνησε το ORLEN Ράλι Πολωνίας
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
ORLEN Ράλι Πολωνίας 2024: Πώς διαμορφώθηκε η κατάταξη των οδηγών την πρώτη μέρα του αγώνα
Το 80ό ORLEN Rally Poland ξεκίνησε χθες το βράδυ με την 1η Σούπερ Ειδική Διαδρομή και ο Ott Tänak (Hyundai i20) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο κατά ένα δευτερόλεπτο έναντι στον ομόσταυλό του Thierry Neuville. Πολλοί ενθουσιασμένοι οπαδοί παρευρέθηκαν για να παρακολουθήσουν την έναρξη της πολυαναμενόμενης επιστροφής της Πολωνίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, με χιλιάδες να μαζεύονται στην κεντρική πλατεία της πόλης Mikołajki για την εκκίνηση και τη Σούπερ Ειδική Διαδρομή.
Ο Tanak είπε μετά την 1η Ε.Δ. «Μου άρεσε αυτή η Ε.Δ. και απήλαυσα αυτούς τους δρόμους, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολοι», χαμογέλασε. «Όλα πρέπει να είναι τέλεια και πρέπει να έχεις πλήρη εμπιστοσύνη σε όλα γύρω σου. Θα μάθουμε αύριο πώς νιώθουμε». Δυστυχώς το «αύριο» στο οποίο αναφερόταν ο Ott Tanak δεν ξεκίνησε καθόλου καλά, καθότι στην 1η κιόλας Ε.Δ. της Παρασκευής ένα ελάφι πετάχτηκε μπροστά στο Hyundai i20 του και δεν πρόλαβε να το αποφύγει. Η ζημιά που υπέστη ήταν αρκετή για να εγκαταλείψει.
Ο Mārtiņš Sesks (Ford Puma) έμεινε άφωνος όταν έμαθε ότι είχε κάνει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην 1η Ε.Δ. της Παρασκευής (και τη 2η του αγώνα). Ο Λετονός κάνει το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA σε αυτόν τον έβδομο αγώνα του πρωταθλήματος, οδηγώντας ένα μη υβριδικό Ford Puma Rally1 και αξιοποιώντας πλήρως τη γνώση που απέκτησε κερδίζοντας τον περσινό αγώνα εδώ στο ERC (European Rally Championship). Μετά από τρεις Ε.Δ. του πρωινού σκέλους της Παρασκευής, ο Sesks βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη 2η θέση γενικής, 7,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον 1ο στην κατάταξη Andreas Mikkelsen.
«Προσπαθώ να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και το απολαμβάνουμε», είπε ο Mikkelsen. «Το αυτοκίνητο είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση. Το έδαφος είναι λίγο ολισθηρό, οπότε έπρεπε να προσέχουμε λίγο, αλλά είναι απολαυστικό».
Στην 3η θέση γενικής βρίσκεται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) 4,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sesks, με τις φιλοδοξίες του για πρωτάθλημα να ενισχύονται μετά τις πρωινές εξελίξεις και δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι αντίπαλοι Tänak και Neuville. Ο ομόσταυλος του Evans, Kalle Rovanperä, στον οποίο ανακοινώθηκε ότι θα πρέπει να συμμετέχει στο Ράλι Πολωνίας την Τρίτη, τελείωσε το πρωινό σκέλος στην 4η θέση, 2,3 δευτερόλεπτα πιο πίσω από τον Evans, ενώ ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα.
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος, Thierry Neuville αντιμετώπισε τις πιο ολισθηρές συνθήκες καθότι τρέχει σήμερα πρώτος στο δρόμο με αποτέλεσμα να τελειώσει το πρωινό σκέλος στην 7η θέση, ενώ στην 6η βρίσκεται ο Gregoire Munster με το τρίτο Ford Puma της ομάδας M-Sport Ford. Τέλος, ο Takamoto Katsuta τελείωσε το πρωινό στην 8η θέση, 38 δευτερόλεπτα πίσω από τον Mikkelsen. Ο Sami Pajari ήταν ένατος στη γενική και κατέκτησε το προβάδισμα στο WRC2 με το Toyota GR Yaris προδιαγραφών Rally2.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.