- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ανασκόπηση
Η 2η συνεχόμενη νίκη υπήρξε πιο γλυκιά για τον 23χρονο Φινλανδό
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Όλα όσα έγιναν στον αγώνα τριών χωρών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος - Ένας ακόμα θρίαμβος για τον Kalle Rovanpera
Η δεύτερη θέση γενικής στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, τον αγώνα τριών χωρών, σε συνδυασμό με τη συντριβή του Elfyn Evans (Toyota Yaris) την τρίτη ημέρα αγώνα, σημαίνει ότι πλέον δεν μπορεί κανείς να φτάσει σε βαθμολογία τον πρωταθλητή Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) έναν αγώνα να απομένει για το πρωτάθλημα του 2023.
Ο Rovanperä, ο οποίος έγραψε ιστορία πέρυσι όταν έγινε ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία του WRC, εντάσσεται σε μια αποκλειστική λίστα θρύλων, συμπεριλαμβανομένων των Carlos Sainz, Walte rRöhrl και Miki Biasion ως διπλός νικητής. Φέτος όμως, ο δρόμος για τη νίκη του 23χρονου δεν ήταν τόσο ξεκάθαρος όσο πριν από 12 μήνες.
Ενώ ο Rovanperä σημείωσε έξι νίκες κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος του 2022, φέτος ανέβηκε στο πρώτο βάθρο μόνο τρεις φορές. Η πρώτη του μεγάλη νίκη αυτή τη σεζόν ήταν στο VodafoneRallydePortugal – γύρος πέντε – τον Μάιο.
«Νομίζω ότι θα το εκτιμήσω περισσότερο αυτό», παραδέχτηκε ο Rovanpera, «λόγω του πόσο δύσκολο ήταν και πόσο χρειάστηκε να δουλέψουμε γι' αυτό.Πέρυσι, όταν πήραμε τον πρώτο τίτλο, νομίζω ότι το συναίσθημα ήταν μεγαλύτερο, αλλά πιστεύω ότι η φετινή νίκη πραγματοποιήθηκε με πιο έξυπνο τρόπο, και με ένα πλάνο για όλη τη σεζόν όπου ήμασταν αρκετά έξυπνοι και επίσης αρκετά γρήγοροι.
«Έχουμε βέβαια πολλές νίκες στις Ειδικές Διαδρομές και είμασταν αρκετά γρήγοροι σε όλες τις συνθήκες, οπότε νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε πραγματικά περήφανοι για αυτό που καταφέραμε».
Ο συνοδηγός Jonne Halttunen έχει υπάρξει το δεξί χέρι του Rovanperä από το 2017. Ο ίδιος επανέλαβε αυτά τα συναισθήματα, λέγοντας: «Μπορείτε να δείτε από τα αποτελέσματα ότι ο ανταγωνισμός ήταν πολύ πιο σκληρός φέτος σε σύγκριση με πέρυσι.Πέρυσι προσπαθήσαμε να κερδίσουμε, όχι όλους τους αγώνες, αλλά βασικά ήμασταν βάναυσοι», συνέχισε ο Halttunen. «Πιέσαμε πολύ και ίσως παίρναμε μεγαλύτερα ρίσκα. Αυτή η στρατηγική μας αντάμειψε καλά, αλλά φέτος ήταν μια διαφορετική προσέγγιση με τρόπο που, αν υπήρχε κάποιο ράλλυ που δεν μπορούσαμε να κερδίσουμε, παίρναμε ό,τι μπορούσαμε. Και όταν μπορούσαμε να κερδίσουμε, πιέζαμε και προσπαθούσαμε να το πάρουμε.Το μόνο λάθος έγινε στη Φινλανδία, και αυτό δεν ήταν καν μεγάλο λάθος – ήταν απλώς λίγο ατυχές. Ήταν μια διαφορετική χρονιά, αλλά μια ωραία χρονιά».
Για τον πρωταθλητή του 2023 μίλησε και ο επικεφαλής της ομάδας του, Toyota Gazoo Racing, Jari-Matti Latvala, τονίζοντας το ταλέντο του Φινλανδού και το σπάνιο χάρισμά του, λέγοντας ότι «Είμαι χαρούμενος και πραγματικά περήφανος για τον Kalle και τον Jonne: αξίζουν πραγματικά αυτό το δεύτερο πρωτάθλημα. Ο Kalle ήταν εκπληκτικά συνεπής κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αυτός ο τίτλος ήταν πιο δύσκολος για αυτόν να κερδίσει από πέρυσι, και ο Elfyn έκανε καλή δουλειά για να διατηρήσει την πίεση, αλλά ο Kalle κατάφερε να τα καταφέρει στο τέλος. Θα έλεγα ότι η προσέγγισή του μοιάζει περισσότερο με τυJuhaKankkunen, υπολογίζοντας και σκεπτόμενος τους βαθμούς που χρειάζεσαι κάθε φορά αντί να κυνηγάς κάθε νίκη. Ο Elfyn έχει επίσης μια πολύ ωραία σεζόν. Έπρεπε να ξεπεράσει τον Kalle εδώ για να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα. Δυστυχώς δεν του βγήκε, αλλά έκανε ό,τι μπορούσε σε αυτή την κατάσταση. Τώρα έχουμε εξασφαλίσει και τους τρεις τίτλους, θα επιστρέψουμε στο Ράλλυ Ιαπωνίας χωρίς καμία πίεση όσον αφορά στο πρωτάθλημα και θα ζητήσουμε από τους οδηγούς μας να πιέσουν για τη νίκη εκεί».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.